Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
надання послуг з охорони об’єкту Замовника – фізична цілодобова охорона на 2022 рік
Очікувана вартість
579 000,00 UAH
UA-2021-11-30-009904-c ● 8fa46ab492ff4384a9f51aef1c289021
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський обласний центр зайнятості населення |
Код ЄДРПОУ: | 03491406 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 3-1 |
Контактна особа: |
Панова Лілія Миколаївна +380542685507 hoz@socz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 579 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 895,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерне забезпечення вид забезпечення тендерної пропозиції гарантія; розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 17 350,00 грн; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: - не менше терміну дії тендерної пропозиції; Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення тендерної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ____________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання _____________________________________________________ Повне найменування гаранта ______________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ Найменування бенефіціара ______________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія ______________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________-_________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ______________________________________________________ Номер оголошення про проведення тендерної процедури закупівлі ____________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) ________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) ______________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) ____________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17350 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
надання послуг з охорони об’єкту Замовника – фізична цілодобова охорона на 2022 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
01 січня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | щомісячно | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 16:18 |
Додаток 6 физ охорона 2022 лист згода.doc | |
30 листопада 2021 16:18 |
Додаток 5 физ охорона 2022 проект договору.doc | |
30 листопада 2021 16:18 |
Додаток 4 физ охорона 2022 опис помилок.doc | |
30 листопада 2021 16:18 |
Додаток 3 физ охорона 2022 техзавдання.doc | |
30 листопада 2021 16:18 |
Додаток 2 физ охорона 2022 учасн.doc | |
30 листопада 2021 16:18 |
Додаток 1 физ охорона 2022 вимоги ст 16.doc | |
30 листопада 2021 16:18 |
ТД физ охорон 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-30-009904-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СП "Защита-92", Код ЄДРПОУ:14008181
Дата подання: 31 січня 2022 15:24
Вимога про відхилення тендерної пропозиції
Просимо скасувати рішення про визнання ТОВ «Мастер-Захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформацію про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-Захист», зафіксовані в Протоколі уповноваженої особи від 21.01.2022 № 12, виходячи з наступного.
Згідно п.п. 1.1. розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаженням файлів в електронну систему закупівель в тому числі з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у додатку № 1 тендерної документації. Згідно п. 5 цього ж розділу, перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, наведено в додатку № 1 тендерної документації.
Згідно п.п. 1.3. п. 1 додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про можливість (в разі необхідності) посилення поста охорони кнопкою тривожної сигналізації з виводом сигналу на пульт централізованого спостереження та виїздом на виклик групи затримання, та ПІДТВЕРДИТИ наданням сканкопій документів про використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження та мобільних груп швидкого реагування в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони (власних або таких, що використовуються за договорами співпраці).
Учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку від 13.12.2021 № 18, в якій повідомив про можливість виїзду на виклик групи затримання в межах 15-хвилинної досяжності до об’єкту охорони, що залучаються за договором реагування з ПП «Шериф-захист».
Також Учасник надав скан-копію Договору від 22.01.2021 № 22/01/2021, предмет договору – послуги по виїзду (реагуванню) ГШР на об’єкти, що знаходяться під спостереженням ПЦС Замовника (в даному випадку – ТОВ «Мастер-захист») та на якому спрацювали засоби СОС.
Також Учасник надав скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів №№ СХЕ 429864 та СХМ 860159, вказані в цих свідоцтвах транспортні засоби належать на праві власності ПП «Шериф-захист».
Також Учасник надав видаткову накладну від 14.09.2020 № 1409/9, де в позиції 1 зазначено «Пульт централізованого спостереження».
Інших документів на підтвердження вказаних вимог тендерної документації Учасник не надав.
При цьому надані документи НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність Учасника вказаним вимогам, встановленим тендерної документацією.
Так, згідно Договору від 22.01.2021 № 22/01/2021 та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження ТОВ «Мастер-захист» – м. Київ, пр. Георгія Гонгадзе, 26, місцезнаходження ПП «Шериф-захист» – м. Київ, вул. Поліська, 22, кв. 126. Учасником не надано підтвердження наявності у Учасника або у ПП «Шериф-захист» представництва, філії тощо в м. Суми.
В обох свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів як адреса автомобіля зазначено «м. Київ Дарницький вул. Поліська 22 126».
Ці документи підтверджують лише наявність співпраці між Учасником та ПП «Шериф-захист», та наявність у ПП «Шериф-захист» транспорту, розташованого в м. Києві, і не більше того.
Ними не підтверджується наявність у Учасника або у ПП «Шериф-захист» саме груп швидкого реагування, а не просто транспортних засобів, і саме в межах 15-хвилинної досяжності до об’єкта охорони. Оскільки відстань між м. Київ і м. Суми становить 336 км., то прибути за 15 хвилин з м. Київ до об’єкту охорони фізично неможливо.
При цьому, згідно вищевказаних умов тендерної документації, учасник повинен не просто надати документи про наявність транспортних засобів, розташованих будь-де, а документально підтвердити використання груп швидкого реагування саме в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони. Наявність транспортних засобів в м. Київ цього не підтверджує. Так само Учасником не підтверджено наявність у ПП «Шериф-захист» груп реагування, та не підтверджено їх місця розташування, яке відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу на наступне.
Учасник в листі від 22.12.2021 № 02 роз’яснює, що «для учасника та субпідрядника не складе труднощів передислокувати транспортні засоби до м. Суми», також Учасником було надано лист-згоду про передислокацію авто від ПП «Шериф-захист», де воно підтверджує свою згоду передислокувати транспортні засоби до м. Суми.
Ці пояснення не підтверджують відповідність Учасника вищенаведеним вимогам тендерної документації, оскільки згідно тендерної документації учасник повинен підтвердити не можливість передислокації транспортних засобів, а саме наявність груп реагування. Окрім того, оскільки Учасник і ПП «Шериф-захист» підтверджують готовність передислокувати транспортні засоби, це означає, що вони знаходяться поза межами, визначеними в тендерній документації; отже, додатково підтверджує невідповідність Учасника вимогам тендерної документації.
Окрім того, ці пояснення стосуються лише транспортних засобів, і не підтверджують наявність у ПП «Шериф-захист» саме груп швидкого реагування в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони.
Згідно умов тендерної документації, учасник повинен підтвердити не гіпотетичну можливість відповідності вимогам у разі необхідності, а конкретну наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій станом на дату подання пропозиції.
Оскільки Учасник не надав інших документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, а надані документи не підтверджують таку відповідність, то Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам.
На підставі вищенаведеного, просимо скасувати рішення про визнання ТОВ «Мастер-захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформацію про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-захист», зафіксовані в Протоколі уповноваженої особи від 21.01.2022 № 12, та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Мастер-захист».
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.п. 1.1. розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаженням файлів в електронну систему закупівель в тому числі з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у додатку № 1 тендерної документації. Згідно п. 5 цього ж розділу, перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, наведено в додатку № 1 тендерної документації.
Згідно п.п. 1.3. п. 1 додатку № 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про можливість (в разі необхідності) посилення поста охорони кнопкою тривожної сигналізації з виводом сигналу на пульт централізованого спостереження та виїздом на виклик групи затримання, та ПІДТВЕРДИТИ наданням сканкопій документів про використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження та мобільних груп швидкого реагування в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони (власних або таких, що використовуються за договорами співпраці).
Учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку від 13.12.2021 № 18, в якій повідомив про можливість виїзду на виклик групи затримання в межах 15-хвилинної досяжності до об’єкту охорони, що залучаються за договором реагування з ПП «Шериф-захист».
Також Учасник надав скан-копію Договору від 22.01.2021 № 22/01/2021, предмет договору – послуги по виїзду (реагуванню) ГШР на об’єкти, що знаходяться під спостереженням ПЦС Замовника (в даному випадку – ТОВ «Мастер-захист») та на якому спрацювали засоби СОС.
Також Учасник надав скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів №№ СХЕ 429864 та СХМ 860159, вказані в цих свідоцтвах транспортні засоби належать на праві власності ПП «Шериф-захист».
Також Учасник надав видаткову накладну від 14.09.2020 № 1409/9, де в позиції 1 зазначено «Пульт централізованого спостереження».
Інших документів на підтвердження вказаних вимог тендерної документації Учасник не надав.
При цьому надані документи НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність Учасника вказаним вимогам, встановленим тендерної документацією.
Так, згідно Договору від 22.01.2021 № 22/01/2021 та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження ТОВ «Мастер-захист» – м. Київ, пр. Георгія Гонгадзе, 26, місцезнаходження ПП «Шериф-захист» – м. Київ, вул. Поліська, 22, кв. 126. Учасником не надано підтвердження наявності у Учасника або у ПП «Шериф-захист» представництва, філії тощо в м. Суми.
В обох свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів як адреса автомобіля зазначено «м. Київ Дарницький вул. Поліська 22 126».
Ці документи підтверджують лише наявність співпраці між Учасником та ПП «Шериф-захист», та наявність у ПП «Шериф-захист» транспорту, розташованого в м. Києві, і не більше того.
Ними не підтверджується наявність у Учасника або у ПП «Шериф-захист» саме груп швидкого реагування, а не просто транспортних засобів, і саме в межах 15-хвилинної досяжності до об’єкта охорони. Оскільки відстань між м. Київ і м. Суми становить 336 км., то прибути за 15 хвилин з м. Київ до об’єкту охорони фізично неможливо.
При цьому, згідно вищевказаних умов тендерної документації, учасник повинен не просто надати документи про наявність транспортних засобів, розташованих будь-де, а документально підтвердити використання груп швидкого реагування саме в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони. Наявність транспортних засобів в м. Київ цього не підтверджує. Так само Учасником не підтверджено наявність у ПП «Шериф-захист» груп реагування, та не підтверджено їх місця розташування, яке відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу на наступне.
Учасник в листі від 22.12.2021 № 02 роз’яснює, що «для учасника та субпідрядника не складе труднощів передислокувати транспортні засоби до м. Суми», також Учасником було надано лист-згоду про передислокацію авто від ПП «Шериф-захист», де воно підтверджує свою згоду передислокувати транспортні засоби до м. Суми.
Ці пояснення не підтверджують відповідність Учасника вищенаведеним вимогам тендерної документації, оскільки згідно тендерної документації учасник повинен підтвердити не можливість передислокації транспортних засобів, а саме наявність груп реагування. Окрім того, оскільки Учасник і ПП «Шериф-захист» підтверджують готовність передислокувати транспортні засоби, це означає, що вони знаходяться поза межами, визначеними в тендерній документації; отже, додатково підтверджує невідповідність Учасника вимогам тендерної документації.
Окрім того, ці пояснення стосуються лише транспортних засобів, і не підтверджують наявність у ПП «Шериф-захист» саме груп швидкого реагування в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони.
Згідно умов тендерної документації, учасник повинен підтвердити не гіпотетичну можливість відповідності вимогам у разі необхідності, а конкретну наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій станом на дату подання пропозиції.
Оскільки Учасник не надав інших документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, а надані документи не підтверджують таку відповідність, то Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам.
На підставі вищенаведеного, просимо скасувати рішення про визнання ТОВ «Мастер-захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформацію про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-захист», зафіксовані в Протоколі уповноваженої особи від 21.01.2022 № 12, та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Мастер-захист».
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2022 08:39
Пояснення
уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості щодо виконання вимоги ТОВ "СП "Защита-92" (код ЄДРПОУ 14008181)
про усунення порушення
Сумський обласний центр зайнятості протокольним рішенням уповноваженої особи щодо визначення переможця від 21.01.2022 року № 12 оголосив переможцем відкритих торгів предмету закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (надання послуг з охорони об’єкту Замовника – фізична цілодобова охорона на 2022 рік) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-30-009904-c - ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" (Код в ЄДРПОУ 43199888), юридична адреса: 04215, м. Київ, проспект Геогрія Гонгадзе, буд. 26. Ціна пропозиції 381498,00 грн. (триста вісімдесят одна тисяча чотириста дев’яносто вісім гривень 00 копійок).
Учасник торгів ТОВ "СП "Защита-92" (код ЄДРПОУ 14008181) розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу вимогу про скасування рішення про визнання ТОВ «Мастер-Захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформації про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-Захист».
Розглядом цієї вимоги встановлено наступне:
1. В періоді першого розгляду пропозиції переможця аукціону ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" була надіслана вимога щодо усунення невідповідностей, а саме: «на виконання вимоги п.1.3 част.1 Додатку № 1 до Тендерної документації надати пояснення - яким чином мобільні групи швидкого реагування (з місця дислокації м.Київ) будуть діяти в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони в м.Суми?» Учасник на виконаня цієї вимоги надав довідку від 22 грудня 2021 року № 2, в якій зазначив, що для нього не складе труднощів передислокувати транспортні засоби до м.Суми з метою прибуття протягом 15 хвилин груп швидкого реагування до об’єкту Замовника.
2. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", код ЄДРПОУ 43199888, керуючись виключно рішенням № 824-р/пк-пз від 14.01.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги, встановлено, що пропозиція відповідає умовам тендерної документації по даному предмету закупівлі
Враховуючи вищевикладене, у уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості відсутні підстави для скасування рішення про визнання ТОВ «Мастер-захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформації про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-захист», зафіксовані в Протоколі уповноваженої особи від 21.01.2022р. № 12, і відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Мастер-захист».
Уповноважена особа Л.Панова
Сумського обласного центру зайнятості
уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості щодо виконання вимоги ТОВ "СП "Защита-92" (код ЄДРПОУ 14008181)
про усунення порушення
Сумський обласний центр зайнятості протокольним рішенням уповноваженої особи щодо визначення переможця від 21.01.2022 року № 12 оголосив переможцем відкритих торгів предмету закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (надання послуг з охорони об’єкту Замовника – фізична цілодобова охорона на 2022 рік) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-30-009904-c - ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" (Код в ЄДРПОУ 43199888), юридична адреса: 04215, м. Київ, проспект Геогрія Гонгадзе, буд. 26. Ціна пропозиції 381498,00 грн. (триста вісімдесят одна тисяча чотириста дев’яносто вісім гривень 00 копійок).
Учасник торгів ТОВ "СП "Защита-92" (код ЄДРПОУ 14008181) розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу вимогу про скасування рішення про визнання ТОВ «Мастер-Захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформації про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-Захист».
Розглядом цієї вимоги встановлено наступне:
1. В періоді першого розгляду пропозиції переможця аукціону ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" була надіслана вимога щодо усунення невідповідностей, а саме: «на виконання вимоги п.1.3 част.1 Додатку № 1 до Тендерної документації надати пояснення - яким чином мобільні групи швидкого реагування (з місця дислокації м.Київ) будуть діяти в межах 15-ти хвилинної досяжності до об’єкту охорони в м.Суми?» Учасник на виконаня цієї вимоги надав довідку від 22 грудня 2021 року № 2, в якій зазначив, що для нього не складе труднощів передислокувати транспортні засоби до м.Суми з метою прибуття протягом 15 хвилин груп швидкого реагування до об’єкту Замовника.
2. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", код ЄДРПОУ 43199888, керуючись виключно рішенням № 824-р/пк-пз від 14.01.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги, встановлено, що пропозиція відповідає умовам тендерної документації по даному предмету закупівлі
Враховуючи вищевикладене, у уповноваженої особи Сумського обласного центру зайнятості відсутні підстави для скасування рішення про визнання ТОВ «Мастер-захист» переможцем процедури закупівлі, та рішення про оприлюднення інформації про намір укласти договір з ТОВ «Мастер-захист», зафіксовані в Протоколі уповноваженої особи від 21.01.2022р. № 12, і відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Мастер-захист».
Уповноважена особа Л.Панова
Сумського обласного центру зайнятості
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-30-009904-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:43199888
Дата подання: 29 грудня 2021 18:33
Дата подання: 29 грудня 2021 18:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 грудня 2021 14:37
рішення від 31.12.2021 №28852.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 14:37
Інфорація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 824.pdf
Дата публікації: 17 січня 2022 17:33
рішення від 14.01.2022 №824.pdf
Дата публікації: 19 січня 2022 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "МАСТЕР-ЗАХИСТ" за процедурою закупівлі – " надання послуг з охорони об’єкту Замовника – фізична цілодобова охорона на 2022 рік "
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2022 16:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" |
381 498,00
UAH з ПДВ
|
381 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" |
433 620,00
UAH з ПДВ
|
430 641,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
464 192,40
UAH з ПДВ
|
431 955,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПРОКОПЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
510 000,00
UAH з ПДВ
|
432 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНВКФ "АРС" |
504 695,00
UAH з ПДВ
|
504 695,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СП "Защита-92" |
538 000,00
UAH з ПДВ
|
538 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" #40945059 |
Рішення скасоване |
430 641,60
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 16:43
|
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" #43199888 |
Рішення скасоване |
381 498,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2021 15:19
|
ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" #43199888 |
Переможець |
381 498,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 10:06
|
ДУ 4 до дог 68-22 фіз охорон.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 13:13
|
ДУ 3 до дог 68-22 фіз охр.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 13:07
|
ДУ 2 до дог 68-22 фіз охр.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 11:42
|
ДУ 1 до 68-22 фіз охорон.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 11:32
|
договір | укладений |
14 лютого 2022 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 68-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна умов продовження договору |
Номер договору про закупівлю: | 68-22 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 68-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення терміну надання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 68-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |