Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (Філе птиці куряче(охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена))
code for DK 021-2015 - 15110000-2 Meat Poultry fillet (chilled), turkey fillet (chilled), chicken thigh (chilled), beef meat flesh I grade (chilled), lean pork yak (chilled).
Очікувана вартість
12 792 500,00 UAH
UA-2021-11-30-009433-c 4c24fa886f504af1b8d6106c0fe1ba12
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Зінов'єва

+380522358342 tender-osvita@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Олена Зінов'єва
+380522358342
tender-osvita@krmr.gov.ua
Додаткові контактні особи: Олена Зінов'єва
+380522358342
tender-osvita@krmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: UPRAVLINNYa OSVITY KROPYVNYTsKOYi MISKOYi RADY
National ID: 05403286
Contact point: Olena Zinov'yeva
+380522358342
tender-osvita@krmr.gov.ua
Additional contacts: Олена Зінов'єва
+380522358342
tender-osvita@krmr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 12 792 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 383775 UAH
Publication date: 30 листопада 2021 15:58
Enquiries until: 21 грудня 2021 00:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 12 792 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 127 925 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
Філе птиці куряче(охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена).
code for DK 021-2015 - 15110000-2 Meat Poultry fillet (chilled), turkey fillet (chilled), chicken thigh (chilled), beef meat flesh I grade (chilled), lean pork yak (chilled).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кілограми
Філе птиці куряче (охолоджене) File ptytsi kuryache (okholodzhene).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

File ptytsi kuryache (okholodzhene).
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 30 червня 2022
10000 кілограми
філе індика (охолоджене) file indyka (okholodzhene).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

file indyka (okholodzhene).
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 30 червня 2022
10000 кілограми
стегно куряче (охолоджене) stehno kuryache (okholodzhene).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

stehno kuryache (okholodzhene).
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 30 червня 2022
10000 кілограми
м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене) mʺyaso yalovychyny mʺyakotʹ I gatunok (okholodzhene).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

mʺyaso yalovychyny mʺyakotʹ I gatunok (okholodzhene).
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 30 червня 2022
25000 кілограми
свинина нежирна м’якоть (охолоджена) svynyna nezhyrna mʺyakotʹ (okholodzhena).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

svynyna nezhyrna mʺyakotʹ (okholodzhena).
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 30 червня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється за фактично отриманий товар, відповідно рахунків, накладних, протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 30 листопада 2021 15:59

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 383775 UAH
30 листопада 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:59
ТД м'ясо.docx
30 листопада 2021 15:59
Додаток 1.docx
30 листопада 2021 15:59
Додаток 2.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 5.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 7.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 6.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 3.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 4.doc
30 листопада 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:59
ТД м'ясо.docx
30 листопада 2021 15:59
Додаток 1.docx
30 листопада 2021 15:59
Додаток 2.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 5.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 7.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 6.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 3.doc
30 листопада 2021 15:59
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-009433-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД", Код ЄДРПОУ:44371778
Дата подання: 09 грудня 2021 22:51
Вимога про виключення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику! У тендерній документації даної закупівлі виявлено дискримінаційний підхід Замовника щодо вимог надання учасниками деяких документів, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, який підтверджує постачання товару протягом 2020 року в освітні, або лікувальні, або спортивно - оздоровчі, або санаторні заклади, визначеному ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право Замовника звужувати визначення аналогічних договорів до договорів, що укладені із замовниками-установами державної та/або комунальної форм власності. Чинне законодавство України не встановлює обов’язку для суб’єктів підприємницької діяльності щодо укладення договорів із замовниками - освітніми, або лікувальними, або спортивно - оздоровчими, або санаторними закладами.
Ми вважаємо, що вимога щодо встановлення певного кола суб’єктів (в даному випадку замовників- освітніх, або лікувальних, або спортивно - оздоровчих, або санаторних закладів), які можуть бути контрагентами за аналогічним договором є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників торгів. Вищезазначене підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17658-р/пк-пз від 02.08.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2021-07-09-002244-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №17339-р/пк-пз від 28.07.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2021-07-06-004830-b)).
Вимагаємо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації.
2. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації постачальник повинен забезпечити наявність потужностей для зберігання товару у період між поставками в м. Кропивницькому (або в радіусі 30 км від м. Кропивницького), що підтверджується учасником в тендерній пропозиції відповідними документами.
Тобто, виходячи зі змісту вимог тендерної документації, участь у даній закупівлі можуть прийняти учасники, які мають потужності в межах м. Кропивницького або Кропивницького району. Якщо учасник зареєстрований в іншому населеному пункту, яке знаходиться на відстані більше ніж 30 км від міста Кропивницький, та має зареєстровані потужності для зберігання товару у іншому населеному пункті, то він не має можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Таким чином, Замовник встановив територіальну дискримінацію.
Ми вважаємо, що вимога щодо встановлення приналежності потужностей учасника до конкретної адміністративно-територіальної одиниці (в даному випадку в м. Кропивницькому (або в радіусі 30 км від м. Кропивницького)), є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників торгів.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації, а тому вимагаємо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж 12 000 000,00 грн., з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами.
Слід зазначити, що у разі якщо учасником є новостворене підприємство, то воно не має фінансової звітності за попередній звітній період.
Замовник штучно звузив коло потенційних учасників, так як в тендерній документації не наявна альтернативна норма щодо документів фінансової звітності для новостворених підприємств, наприклад лист-пояснення з посиланням на законодавчі норми відсутності фінансової звітності. Отже, новостворене підприємство обмежене в праві участі у цій закупівлі, і тому дана вимога є дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації (а саме: до вимоги про наявність фінансової спроможності), таким чином щоб у даній закупівлі могли прийняти участь новостворені підприємства.
4. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність автотранспорту не менше 5 (п’яти) одиниць для перевезення даного виду харчових продуктів, його кількість та характеристики (вантажопідйомність, температурний режим тощо), для перевезення швидкопсувних харчових продуктів (молочних продуктів, м’яса, мороженої риби та інших) використовуються тільки рефрижератори, що забезпечують дотримання температурного режиму доставки продуктів.
Замовник у тендерній документації належним чином не обґрунтував, чому саме повинна бути наявність не менше 5 (п’яти) одиниць транспорту для перевезення даного виду продукції і чому саме має бути тільки рефрижератори, оскільки відповідно до пункту 25.7.4 Наказу Міністерства транспорту від 14.10.1997 №363 "Про затвердження Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні" перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах. Отже, перевезення м’ясної продукції може перевозитися не тільки рефрежираторами, а й ізотермічних автомобілях-фургонах.
Замовник встановлює дискримінаційний підхід при встановлені кваліфікаційного критерію про наявність матеріально-технічної бази, а саме – наявність не менше 5 (п’яти) транспортних засобів для перевезення предмету закупівлі, оскільки згідно із Дислокацією навчальних закладів м. Кропивницького та відстанню між даними закладами освіти, достатньо буде наявність двох транспортних засобів.
Вимагаємо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації.
5. Відповідно до підпунктів 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.13 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати:
- сканкопію оригіналу договору про дератизацію складських приміщень з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
- сканкопію оригіналу Договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
- сканкопію оригіналу договору про послуги з технічного обслуговування холодильного обладнання з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
- сканкопію оригіналу договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
- сканкопію оригіналу договору про послуги щодо прання та хімічного чищення спецодягу з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
Дані вимоги є дискримінаційними та суттєво звужують коло потенційних учасників торгів, оскільки всі договори повинні бути укладені з початку 2021 року. Якщо учасник є новоствореним підприємство, яке зареєстроване не з початку 2021 року, то воно не може виконати відповідні вимоги. Замовник не обґрунтував необхідність наявності укладення вищезазначених договорів саме з початку 2021 року.
Вимагаємо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації, а саме вимогу «…з початку 2021 року».
6. Відповідно до підпункту 1.13 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати сканкопію оригіналу договору про послуги щодо прання та хімічного чищення спецодягу з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не обґрунтував необхідність наявності послуг щодо прання та хімічного чищення спецодягу.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а саме учасники, працівники яких здійснюють прання чищення одягу самостійно не мають можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Вимагаємо виключити дане дискримінаційне обмеження з тендерної документації.
7. Відповідно до підпункту 6.9 пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації на вимогу Замовника, учасник зобов’язується надати зразки продукції у строк не пізніше 24 години після оприлюднення наміру укласти договір. Замовник залишає за собою право вимагати проведення досліджень на відповідність щодо якості та безпеки товару (в акредитованій лабораторії). Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Постачальник. У випадку встановлення факту невідповідності товару технічним та іншим характеристикам товару, Замовник має право дискваліфікувати учасника, який надав неякісний зразок товару.
Повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії
оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Будь які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачені, в тому числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Зразок запропонованого товару, поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника.

Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу
інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі.
Виключний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції, передбачений статтею 31 Закону.
Враховуючи вищевикладене, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», отже невідповідність товару технічним та іншим характеристикам товару не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Вимагаємо виключити дане дискримінаційне та неправомірну вимогу з тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
У разі незадоволення даної вимоги, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2021 12:55
Добрий день. Повний текст відповіді в доданому файлі (обмежена кількість символів для надання відповіді). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
1) Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів обумовлена певними особливостями постачання продуктів харчування саме до навчальних закладів.
Товар має відповідати вимогам до раціонального харчування дітей у шкільних навчальних закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 „Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, Санітарному регламенту для закладів загальної середньої освіти затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25.09.2020 року № 2205.
Зазначені нормативні акти наразі є нормативними документами з чітко викладеними вимогами як до процесу постачання, так і до самих постачальників продуктів харчування. Так, постачання продуктів харчування має здійснюватись з суворим дотриманням затверджених графіків та маршрутів постачання та обсягів завозу, особливо продуктів харчування з коротким терміном зберігання.
Замовник, чітко дотримується вказаних вимог під час організації процесу постачання, оскільки, несе відповідальність за забезпечення закладів освіти якісними та безпечними продуктами харчування та дотримується нормативно-правових актів різного рівня, в тому числі норм, встановлених Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".
Ґрунтуючись на вищезазначеному, для Замовника належним є тільки досвід постачання до замовників - заклади освіти, заклади дошкільної освіти, лікувальні, або спортивно - оздоровчі, або санаторні заклади, бо саме такий досвід може свідчити про здатність належного виконання вимог до раціонального харчування дітей у навчальних закладах, а отже, й належного виконання аналогічних договорів.
2) Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у вимогах тендерної документації. Згідно вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, а товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2022 року, щоденно в робочі дні, з 07 до 09 години ранку.
Керуючись законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з метою впровадження системи НАССР (системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках) в закладах освіти міста Кропивницького на посиленому контролі питання забезпечення належних умов постачання та зберігання продуктів харчування у тому числі в складських приміщенням постачальника.
Наявність складських приміщень у м. Кропивницькому також необхідна для постачальника продуктів харчування, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні умови, особливо в зимовий період тощо), корегувань у меню, які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади. Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають в достатньої кількості холодильного устаткування для окремого зберігання товару (товарне сусідство) по видам харчових продуктів (охолодженого м’яса, вершкового масла, кефіра, сира кисломолочного, сира твердого, та іншого), а в тендерних документаціях зазначено 68 закладів м. Кропивницького, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, щоденно в робочі дні, з 07 до 09 години ранку.
Замовник не встановлював територіальну дискримінацію, так як відповідно до вимоги абз. 2 п. 1.2. Додатку № 1 тендерної документації –Учасник повинен мати власний або залучений іншим способом склад (або інше приміщення) для зберігання товару у період між поставками. Замовник ніяким чином не перешкоджає Учасникам будь яким чином залучати складське приміщення для зберігання товару у період між поставками в м.Кропивницькому або Кропивницькому районі.
Учасник повинен забезпечити наявність потужностей (складських приміщень), пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням в окремій довідці довільної форми їх площ та адрес розташування та технічних можливостей підтримання температурного режиму, відповідно від умов зберігання товару (продуктів харчування), які закуповуються, у період між поставками.
3) У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовником, у виключній відповідності до вищевказаних норм (частина 3 статті 16 Закону), у урахування того, що очікувана вартість предмета закупівлі становить 12 792 500 грн (з ПДВ), а тому цілком обґрунтовано, законно та правомірно визначено одним із кваліфікаційних критеріїв у пункті 5 Додатку 1 тендерної документації, надання учасниками підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж 12 000 000,00 грн., з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами.
4) Провівши моніторинг проведених процедур закупівель за територіальною приналежністю до Кіровоградської області за аналогічними предметами, можна прийти до висновку, що у аналогічних процедурах закупівель із закупівлі продуктів харчування та аналогічними умовами про наявність вищевказаної мінімальної кількості транспортних засобів, приймали участі від двох до трьох учасників, а тому така вимога тендерної документації не може вважатися дискримінаційною так як охоплює коло потенційних учасників, крім того вона обумовлена встановленою кількістю адрес поставки, а саме 68 закладів освіти, згідно переліку в тендерній документації (Додаток 7), що знаходяться у різних протилежних частинах міста, за відповідним графіком поставок установленим згідно Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 № 298/227 Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, а саме згідно п. 4.1. Обсяг та частота завозу продуктів харчування та продовольчої сировини регулюються в залежності від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад, і повинні бути не рідше 2-3 разів на тиждень, а також згідно умов тендерної документації поставка товару здійснюється за заявками замовника відповідно до щоденної потреби у товарах з 7-00 до 9-00 години ранку, а тому за такий проміжок часу здійснити поставку товару на усі пункти із розвантаженням та прийняттям товару за якісними та кількісними характеристиками здійснити менше ніж п'ятьма транспортними засобами просто неможливо.
Також, Замовник обґрунтовує кількість необхідних транспортних засобів, ще й тим, що Учасники не можуть передбачити можливість настання обставин, які перешкодять своєчасній поставці продуктів харчування до навчальних закладів, таких як: несправність транспортного засобу, дорожньо-транспортні пригоди, тощо.
Із вищенаведеного вбачається, що вимога тендерної документації щодо наявності не менше п’яти транспортних засобів у користуванні учасника задля забезпечення належного рівня здійснення поставок товару є повністю обґрунтованою, законною та документально підтвердженою Замовником закупівлі. Специфікою перевезення вантажів, що швидко псуються, є необхідність суворого дотримання цілого ряду правил і умов зберігання:
транспорт, який використовується для перевезення вантажів, що швидко псуються, повинен забезпечувати безумовне дотримання необхідних параметрів (температура, вологість) усередині контейнера (вагона). Крім того, він повинен відповідати встановленим чинним законодавствам санітарним вимогам:
для спільного перевезення в одному контейнері (автомобілі) повинна дотримуватися сумісність різних продуктів – в процесі транспортування жоден з вантажів не повинен впливати негативно на інший, наприклад, з-за свого специфічного запаху. Неприпустима сумісне перевезення з іншими продуктами замороженої та охолодженої риби, солоної або копченої риби, сухих рибних концентратів, копчено-в’яленої або сухої риби, копченої ковбаси і м’ясокопченостей, охолодженого м’яса, сирів всіх видів, маргарину, хлібопекарських дріжджів, овочів з різким запахом (часник , цибуля). Серед швидкопсувних вантажів виділяють групу особливо швидкопсувних харчових продуктів, які не підлягають зберіганню без холоду, а максимальний строк їх зберігання при температурі не вище ніж плюс 6 °С становить від 6 до 72 год. залежно від виду продукту. У разі недотримання температурних умов і строків реалізації в них створюється особливо сприятливе середовище для розмноження мікроорганізмів, що можуть спричинити псування продуктів і призвести до гострих кишкових захворювань і харчових отруєнь людей. До особливо швидкопсувних харчових продуктів належать м’ясні, рибні, овочеві напівфабрикати, сири, молоко, кисломолочні продукти, варені ковбаси, кулінарні вироби, кремові кондитерські вироби, вироби з крові та субпродуктів тощо.
Тобто, із вищенаведеного вбачається необхідність забезпечення відповідного транспортування продуктів харчування, які можуть зберігатись за відповідної температури.
5) Якщо учасник є новоствореним підприємство, яке зареєстроване не з початку 2021 року, і не має можливості надати акти виконаних робіт з початку, у разі відсутності деяких документів, Учасник має можливість надати замість нього лист-пояснення із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
6) Відповідно до підпункту 1.13 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати сканкопію оригіналу договору про послуги щодо прання та хімічного чищення спецодягу з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 року.
Відповідно до вимог Закону України "Про безпечність та якість харчових продуктів" та пунктів 2.10.3 та 2.10.6. розділу II Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 590 від 01.10.2012 (зі змінами), оператори ринку мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності. Серед іншого, зокрема вимога: спецодяг має покривати тіло від колін і вище.
Для прання одягу можна використовувати спеціалізовану організацію (за укладеною відповідною угодою) або організоване оператором ринку централізоване прання.
7) Відповідно до підпункту 6.12 пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації на вимогу Замовника, учасник зобов’язується надати зразки продукції у строк не пізніше 24 години після оприлюднення наміру укласти договір. Замовник залишає за собою право вимагати проведення досліджень на відповідність щодо якості та безпеки товару (в акредитованій лабораторії). Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Постачальник. У випадку встановлення факту невідповідності товару технічним та іншим характеристикам товару, Замовник має право дискваліфікувати учасника, який надав неякісний зразок товару.
Дана вимога обумовлена необхідністю постачання закладам освіти м.Кропивницького якісного товару.
Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі
Із вищенаведеного вбачається, що вимога тендерної документації щодо надання зразків продукції у строк не пізніше 24 години після оприлюднення наміру укласти договір, забезпечить Замовнику впевненість в якості товару, підтвердить відповідність якісних документів, поданих Учасником в закупівлю, та унеможливить поставку неякісного товару постачальником.
Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог тендерної документації та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище вимоги тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі



Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2021-11-30-009433-c4c24fa886f504af1b8d6106c0fe1ba12
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "ОПТТОРГ-К" Відповіді учасника Документи
Очікується рішення

Публічні документи

30 грудня 2021 14:43
Електронний підпис
30 грудня 2021 14:43
Електронний підпис
30 грудня 2021 14:42
Додаток 5 Цінова.pdf
30 грудня 2021 14:42
Кваліфікаційні 1.rar
30 грудня 2021 14:42
гарантія.rar
30 грудня 2021 14:42
Загальні.rar
30 грудня 2021 14:42
Кваліфікаційні 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТТОРГ-К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОПТТОРГ-К" 12 785 000,00
UAH з ПДВ
12 785 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 грудня 2021 14:43
Електронний підпис
30 грудня 2021 14:43
Електронний підпис
30 грудня 2021 14:42
Додаток 5 Цінова.pdf
30 грудня 2021 14:42
Кваліфікаційні 1.rar
30 грудня 2021 14:42
гарантія.rar
30 грудня 2021 14:42
Загальні.rar
30 грудня 2021 14:42
Кваліфікаційні 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТТОРГ-К"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій