Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.(Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
982 246,02 UAH
UA-2021-11-30-009254-c ● 8af8bc72597f49e4abe7cf418b768ac3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410, +380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 07:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 982 246,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 912,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Перелік 9 об’єктів :пров. Іпсилантіївський , 3 ЦО-2, вул. Волинська 25, вул. Братиславська 14, вул. Милославська 23-б, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп. 4-А, вул. Івана Неходи, 8, вул. Волгоградська 4, бульв. Вацлава Гавела 30, вул. Братиславська ,10 ЦО-2
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 22.12.2021. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив чинність згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021№281.
Розгорнути
Згорнути
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 22.12.2021. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив чинність згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021№281.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 роботи
Оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м.Київ, пров. Іпсилантіївський , 3 ЦО-2, вул. Волинська 25, вул. Братиславська 14, вул. Милославська 23-б, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп. 4-А, вул. Івана Неходи, 8, вул. Волгоградська 4, бульв. Вацлава Гавела 30, вул. Братиславська ,10 ЦО-2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30 % від вартості Робіт за Договором. Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 15:52 |
Оголошення.doc | |
30 листопада 2021 15:52 |
Інструкція учасникам_БМР.doc | |
30 листопада 2021 15:52 |
Додаток 5 Договір нова ред.docx | |
30 листопада 2021 15:52 |
Додаток 4 Вимоги замовника.docx | |
30 листопада 2021 15:52 |
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc | |
30 листопада 2021 15:52 |
Додаток 1 Перелік лот еі- 1.doc | |
30 листопада 2021 15:52 |
Додаток 2 Ведомість лот Е-І 1.xls | |
30 листопада 2021 15:52 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-30-009254-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Вимога про скасування спрощеної закупівлі
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
З огляду на викладене, в Законі відсутні вимоги / положення, які прямо вказують на обов’язок замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації.
Разом з тим, в електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації, та відсутня можливість надати відповідь після закінчення періоду уточнення інформації і початку періоду подання пропозицій.
Тож вмагаємо,
враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлю з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на викладене, в Законі відсутні вимоги / положення, які прямо вказують на обов’язок замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації.
Разом з тим, в електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації, та відсутня можливість надати відповідь після закінчення періоду уточнення інформації і початку періоду подання пропозицій.
Тож вмагаємо,
враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлю з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Скасована
Дата: 03 грудня 2021 10:18
Причина: Помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" |
972 685,54
UAH з ПДВ
|
972 685,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" #33439880 |
Переможець |
972 685,54
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:55
|
205.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 10:47
|
Договір 205-Г-БМ-ТЛ від 13.12.2021 Енергоінвест .pdf | укладений |
14 грудня 2021 10:46
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 10:50
|
373 435,62 UAH | UA488201720344381009100051425 КП "Група впровадження проекту" |
UA633209840000026000210368604 ТОВ "ЕНЕРГО-IНВЕСТ" |
Оплачений |
29 грудня 2021 10:50
|
476 147,64 UAH | UA488201720344381009100051425 КП "Група впровадження проекту" |
UA633209840000026000210368604 ТОВ "ЕНЕРГО-IНВЕСТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна: зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: зменшення коштів на покриття додаткових витрат та зменшення фактичних обсягів виконаних робіт, виявлених в результаті контрольної перевірки фактичних обсягів виконаних робіт Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток №4 «Перелік об’єктів у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 205-Г-БМ-ТЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |