Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.(Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
982 246,02 UAH
UA-2021-11-30-009254-c 8af8bc72597f49e4abe7cf418b768ac3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410, +380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 08:00
Очікувана вартість: 982 246,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 912,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Перелік 9 об’єктів :пров. Іпсилантіївський , 3 ЦО-2, вул. Волинська 25, вул. Братиславська 14, вул. Милославська 23-б, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп. 4-А, вул. Івана Неходи, 8, вул. Волгоградська 4, бульв. Вацлава Гавела 30, вул. Братиславська ,10 ЦО-2
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 22.12.2021. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив чинність згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021№281.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 роботи
Оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м.Київ, пров. Іпсилантіївський , 3 ЦО-2, вул. Волинська 25, вул. Братиславська 14, вул. Милославська 23-б, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп. 4-А, вул. Івана Неходи, 8, вул. Волгоградська 4, бульв. Вацлава Гавела 30, вул. Братиславська ,10 ЦО-2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30 % від вартості Робіт за Договором. Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.
Вимоги до документу: Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником-переможцем надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
30 листопада 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:52
Оголошення.doc
30 листопада 2021 15:52
Інструкція учасникам_БМР.doc
30 листопада 2021 15:52
Додаток 5 Договір нова ред.docx
30 листопада 2021 15:52
Додаток 4 Вимоги замовника.docx
30 листопада 2021 15:52
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
30 листопада 2021 15:52
Додаток 1 Перелік лот еі- 1.doc
30 листопада 2021 15:52
Додаток 2 Ведомість лот Е-І 1.xls
30 листопада 2021 15:52
Додаток 3 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-009254-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33439880
Вимога про скасування спрощеної закупівлі
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
З огляду на викладене, в Законі відсутні вимоги / положення, які прямо вказують на обов’язок замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації.
Разом з тим, в електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації, та відсутня можливість надати відповідь після закінчення періоду уточнення інформації і початку періоду подання пропозицій.

Тож вмагаємо,
враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлю з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 грудня 2021 10:18
Причина: Помилка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 972 685,54
UAH з ПДВ
972 685,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 11:26
Оплата.pdf
08 грудня 2021 14:23
Електронний підпис
08 грудня 2021 14:22
01.1 Кошторис.zip.p7s
08 грудня 2021 14:22
09.1 Трудові, накази.zip.p7s
08 грудня 2021 14:21
07.4-01-09 Акти.zip.p7s
08 грудня 2021 14:21
07.4-01-11 Акти.zip.p7s
08 грудня 2021 14:21
07.4-01-10 Акти.zip.p7s
08 грудня 2021 14:21
07.4-01-08 Акти.zip.p7s
08 грудня 2021 14:20
07.3-2 Вербицького ЦТП.zip.p7s
08 грудня 2021 14:19
07.1 ЦТП Миколаїв.zip.p7s
08 грудня 2021 14:19
07.3-1 Вербицького ЦТП.zip.p7s
08 грудня 2021 14:19
07.2 Вузол котельня.zip.p7s
08 грудня 2021 14:19
02 Проект Договору.pdf.p7s
08 грудня 2021 14:18
09.2 Освіта, посвідчення.zip
08 грудня 2021 14:18
07.4-01-10 Акти.zip
08 грудня 2021 14:18
07.1 ЦТП Миколаїв.zip
08 грудня 2021 14:18
07.4-01-01 Договір, відгук.zip
08 грудня 2021 14:18
07.3-2 Вербицького ЦТП.zip
08 грудня 2021 14:18
07.2 Вузол котельня.zip
08 грудня 2021 14:18
01 Пропозиція Учасника.pdf
08 грудня 2021 14:18
02 Проект Договору.pdf
08 грудня 2021 14:18
07.4-01-09 Акти.zip
08 грудня 2021 14:18
07.3-1 Вербицького ЦТП.zip
08 грудня 2021 14:18
07.4-01-08 Акти.zip
08 грудня 2021 14:18
09.1 Трудові, накази.zip
08 грудня 2021 14:18
01.1 Кошторис.zip
08 грудня 2021 14:18
07.4-01-11 Акти.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Оплата.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Переможець 972 685,54
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 17:21

Документи

09 грудня 2021 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
972 685,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:55
205.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 10:47
Договір 205-Г-БМ-ТЛ від 13.12.2021 Енергоінвест .pdf укладений
14 грудня 2021 10:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 10:50
373 435,62 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA633209840000026000210368604
ТОВ "ЕНЕРГО-IНВЕСТ"
Оплачений
29 грудня 2021 10:50
476 147,64 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA633209840000026000210368604
ТОВ "ЕНЕРГО-IНВЕСТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна: зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: зменшення коштів на покриття додаткових витрат та зменшення фактичних обсягів виконаних робіт, виявлених в результаті контрольної перевірки фактичних обсягів виконаних робіт Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток №4 «Перелік об’єктів у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 205-Г-БМ-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 849 583,26
UAH (в тому числі ПДВ 141 597,21 UAH)