Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання робіт по здійсненню авторського нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт трьох підйомників ритуального корпусу міського крематорію на вул. Байковій, 16, Голосіївський район.» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
3 240,00 UAH
UA-2021-11-30-009022-c 22f5251127574d0dacec42ffb13d8d17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гукова Людмила Олександрівна

0445293449 K-TEN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа: Гукова Людмила Олександрівна
0445293449
K-TEN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
виконання робіт по здійсненню авторського нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт трьох підйомників ритуального корпусу міського крематорію на вул. Байковій, 16, Голосіївський район.» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Байкова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт по факту виконання робіт на підставі акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРА ЛІГА"
#32560028
Переможець 3 240,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 15:49

Документи

30 листопада 2021 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 12:41
додаткова угода договір 11Д.pdf укладений
24 жовтня 2022 12:40
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 14:32
11Д доп угода 3.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:28
11Д доп угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:23
11Д доп угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:49
договір 11Д.pdf укладений
30 листопада 2021 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми в в'язку з закінченням бюджетного року. Зняття юридичних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 11 Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії строку договору .
Номер договору про закупівлю: 11 Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума фінансування на 2022 рік. Зобов'язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування.
Номер договору про закупівлю: 11 Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: «Сторони», а кожне окремо «Сторона», на підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.п. 13.10, 13.14 Договору генпідряду № 27-10/21 від 24.11.2021 року, уклали дану Додаткову угоду № 4 до Договору генпідряду № 27-10/21 від 24.11.2021 року про таке: 1. Замовник та Генпідрядник дійшли згоди розірвати Договір генпідряду № 27-10/21 від 24.11.2021 року, укладений між Замовником та Генпідрядником. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 3. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. 4. Ця Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.