Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2021-11-30-008382-c 177f9d539ac54305b3be81422c465feb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Орлова

+380485921502 orlnata10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40708982
Місцезнаходження: 67100, Україна , Одеська обл., смт Велика Михайлівка, вул. Карбишева, буд. 10
Контактна особа: Наталя Орлова
+380485921502
orlnata10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
В ході виконання договору, у зв’язку з коливанням ціни за одиницю товару на ринку, було декілька разів внесено змін до умов договору, що призвело до зменшення загальної кількості товару на 82 997 кВт.Таким чином, на листопад - грудень 2021 року для можливого споживання по договору залишилося 49997 (кВт) ніж прогнозований обсяг споживання електричної енергії на ці місяці ( 82997 кВт).
Таким чином в установі виникла потреба у постачанні до кінця 2021 року додаткової кількості товару. Завчасно передбачити дану обставину Замовник не мав можливості, оскільки фактичний об’єм енергоспоживання різниться кожного місяця та стає відомим лише після зняття та підрахування показників засобів обліку, а, тому, про потребу в додатковому обсязі товару Замовнику стало відомо лише 01.11.2021 року.
На даний час виникла нагальна потреба в закупівлі додаткових 33 000 кВт на листопад – грудень . Рішенням сесії від 16.11.2021 року № 1653-VIII були затверджені
Враховуючи специфіку постачання електричної енергії як Товару, особливості його постачання, а також механізм та порядок зміни електропостачальника і строки на проведення відповідних процедур закупівлі, провести конкурентну процедуру на закупівлю необхідного додаткового обсягу Товару (електричної енергії) та реалізувати зміну постачальника електричної енергії до кінця 2021 року не є можливим. Зміна постачальника передбачає ряд заходів, що займає тривалий час переходу від одного постачальника електричної енергії до іншого, а це може спричинити до збоїв в електропостачанні. Статтею 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість проведення переговорної процедури ( скороченої) закупівлі як виняток, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Пункт 4 ч. 2 ст. 40 Закону передбачає один з таких винятків, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю. З огляду на викладене, керуючись пунктом 4 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник прийняв рішення здійснити закупівлю додаткового обсягу електричної енергії (код ДК 021:2015 09310000-5) шляхом проведення переговорної процедури ( скороченої) закупівлі та провів переговори з даного приводу з діючим постачальником ТОВ «Оператор Енергії».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 17:05
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 кіловат
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунок за фактично передану електричну енергію здійснюється до 20 числа ( включно) місяця , наступного за місяцем поставки електричної енергії, на підставі рахунків та актів прийома - передачі електричної енергії. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:20
протокол укл.договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ"
#43418783
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 17:05

Документи

30 листопада 2021 17:05
Електронний підпис
30 листопада 2021 15:23
протокол укл.договір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 17:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ЕНЕРГІЇ"
#43418783
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 17:05
Електронний підпис
30 листопада 2021 15:23
протокол укл.договір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:36
дод.уг 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:58
додаткова угода (2).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 10:47
протокол про намір укласти договір.pdf укладений
07 грудня 2021 10:46
договір (9).pdf укладений
07 грудня 2021 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку проведенням процедури відкритих торгів , відповідно ч.6 ст,41 Закону України " Про публічні закупівлі" дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договрі про закупівлю, укладеному в попередньому році , якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1/Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 139 337,75
UAH (в тому числі ПДВ 23 222,95 UAH)