Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, ручки кулькові, стержні кулькові, олівці, гумки, ножиці, степлери, скоби, скріпки, шпильки (булавки), штемпельна фарба, коректор, клей, маркер, грамота, дипломи, подяки, крейда біла, точилки з контейнером, бейджі, конверти, папір ксероксний, кольоровий, для нотаток, фотопапір, скоч, файли, сегрегатори
Очікувана вартість
610,00 UAH
UA-2021-11-30-007138-c beb58828d82f489db1d7e81fb88bd6ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамрай Світлана Сергіївна

+380384990021 kpkkim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янець-Подільський фаховий коледж культури і мистецтв
Код ЄДРПОУ: 02214863
Місцезнаходження: 32301, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, вул. Зарванська, 3
Контактна особа: Шамрай Світлана Сергіївна
+380384990021
kpkkim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 122UAH без ПДВ
Папір офісний А-4 MY PRINT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Зарванська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стасюк Антоніна Павлівна
#2401802880
Переможець 610,00
UAH
30 листопада 2021 14:42

Документи

30 листопада 2021 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 14:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А-4 MY PRINT 5 шт 122,00
UAH