Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15850000-1 - Макаронні вироби (Макаронні вироби групи А клас “Екстра”-(ріжки, спагеті))
Очікувана вартість
181 200,00 UAH
UA-2021-11-30-006591-c b02b07aaed8542d0bfd0c36832fd7027
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Коробчинська

+380482349067 inna-od-ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 24548180
Вебсайт: https://www.dsns.gov.ua/ua/Sanatoriy-Odeskiy-DSNS-Ukrayini.html
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська Балка, буд. 3
Контактна особа: Інна Коробчинська
+380482349067
inna-od-ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 181 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 906,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 8.1. Керуючись ст. 27 Закону замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом надання Банківської гарантії забезпечення договору Замовнику; розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. 8.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 8.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограми
Макаронні вироби групи А клас “Екстра”-(ріжки, спагеті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
8.1. Керуючись ст. 27 Закону замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом надання Банківської гарантії забезпечення договору Замовнику; розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. 8.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 8.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
30 листопада 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 14:13
Оглошення_Макарони.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 177 600,00
UAH з ПДВ
177 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 17:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 177 600,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 09:49

Документи

13 грудня 2021 09:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
177 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 09:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 16:58
ДУ№5_№1-С_22.12.2021_ макарони.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 16:56
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 14:11
ДУ№4_29.08_1-С_29.08.22_макаронні вироби.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2022 10:36
ДУ_3_1-С_22.12.21_макарони.pdf зміни до договору
07 березня 2022 10:34
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 09:28
ДУ_2_1-С_22.12.21_макарони.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 09:26
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 15:14
ДУ_1_1-С_22.12.2021_макарони.pdf зміни до договору
18 січня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 12:21
1-С_22.12.2021_макарони.pdf укладений
22 грудня 2021 12:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Макаронні вироби групи А клас “Екстра”-(ріжки, спагеті) 4000 кілограми 44,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовник», що містяться в Розділі 13 ДЖоговору у наступній редакції: ЗАМОВНИК: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ОДЕСЬКИЙ» Україна, 65038, Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3 р/р UA728201720343170001000002674 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172 р/р UA888201720343161001200002674 Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172 Код ЄДРПОУ 24548180 ІПН 245481815511 тел (0482) 34-90-67 E-mail: sanatoriy.odesskiy@dsns.gov.ua б) доповнити розділ 4 Договору пунктом 4.3 та викласти у наступній редакції: «Замовник бере зобов’язання за цим Договором щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми кошторису, а залишок предмета закупівлі оплачується виключно за наявності коштів в межах затверджених призначень та загальної суми Договору»
Номер договору про закупівлю: 1-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'зку із зміненням реального фінансування Замовника, Сторони домовилися зменшити загальну суму договору на 55 988,40 (П'ятдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят вісім гривень 40 копійок) з ПДВ. 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти у наступній редакції: "Сума, визначена в договорі, становить 121 611,60 грн. (Сто двадцять одна тисяча шістсот одинадцять гривень 60 копійок) у т.ч. ПДВ 20 268,60 (Двадцять тисяч двісті шістдесят вісім гривень 60 копійок), яка має бути сплачена з державного бюджету"(Додаток 1 Специфікація №2). 3. Внести зміни до пункту 12.1. Договору та викласти у наступній редакції: "Невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток 1 (Специфікація №2).
Номер договору про закупівлю: 1-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткову угоду про таке: У зв’язку із зменшенням фактичних видатків Замовника Сторони погодились зменшити загальну суму договору на 24 331,20 грн. та внести наступні зміни до договору. 1. пункт 3.1 договору викласти в такій редакції: «Сума, визначена в договорі, становить 97 280,40 грн. (Дев`яносто сiм тисяч двiстi вiсiмдесят гривень 40 копiйок) у т.ч. ПДВ 16 213,40 грн. (Шiстнадцять тисяч двiстi тринадцять гривень 40 копiйок), яка має бути сплачена з державного бюджету» Внести зміни до Специфікації № 2 Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 1-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фактичних видатків Замовника Сторони погодились зменшити загальну суму договору на 45 243,60 грн з ПДВ та внести наступні зміни. 1. Пункт 3.1 договору викласти в такій редакції: «Сума, визначена в договорі, становить 52 036,80 грн. (П'ятдесят дві тисячі тридцять шість гривень 80 копійок) у т. ч. ПДВ 8 672,80 грн. (Вісім тисяч шістсот сімдесят дві гривні 80 копійок), яка має бути сплачена з державного бюджету» 2. Внести зміни до Специфікації Додатка 1
Номер договору про закупівлю: 1-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились зменшити суму Договору на 12 343,20 грн. (Дванадцять тисяч триста сорок три гривні 20 копійок) у т.ч. ПДВ 2 057,20 грн. (Дві тисячі п'ятдесят сім гривень 20 копійок) та вважати договір, як такий, що припинив свою дію.
Номер договору про закупівлю: 1-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Макаронні вироби групи А клас “Екстра”-(ріжки, спагеті) 894 кілограм 44,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 16 грудня 2022
Сума оплати за договором: 39 693,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 615,60 UAH)