Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 |
Код ЄДРПОУ: | 05483182 |
Місцезнаходження: | 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126 |
Контактна особа: |
Костюк Лариса Вікторівна +380512444388 centr_perv2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 232 436,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
13 грудня 2021 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 16:12 |
Перелік змін до ТД Фармацевтична продукція.docx.pdf | |
13 грудня 2021 16:12 |
ТД ВТ Фармацевтична продукція на 2022 зі змінами.docx |
13 грудня 2021 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2021 16:12 |
Перелік змін до ТД Фармацевтична продукція.docx.pdf
|
|||
13 грудня 2021 16:12 |
ТД ВТ Фармацевтична продукція на 2022 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У пунтах Тендепної документації наведено:
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
7.4. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту учасник повинен надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1) Копію, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (уразі наявності) Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
2)Копію, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (уразі наявності), Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту.
Учасник ТОВ "СТМ-Фарм" у наданій тендерній пропозиції не надав жодного документу, якій підтверджує якісний та кількісний склад Товару, термін придатності, відповідність медичного препарату вимогам державних та міжнародних стандартів.
Натомість, Учасник надав велику кількість зайвих документів, які не вимагались Замовником, що ускладнило роботу по розгляду пропозиції, але Замовник так і не зміг побачити якої якості товар йому пропонують, з яким терміном придатності, та чи відповідає він наведеним вимогам.
У пунтах Тендепної документації наведено:
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.
7.4. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам Технічного регламенту учасник повинен надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1) Копію, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (уразі наявності) Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
2)Копію, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою (уразі наявності), Декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту.
Учасник ТОВ "СТМ-Фарм" у наданій тендерній пропозиції не надав жодного документу, якій підтверджує якісний та кількісний склад Товару, термін придатності, відповідність медичного препарату вимогам державних та міжнародних стандартів.
Натомість, Учасник надав велику кількість зайвих документів, які не вимагались Замовником, що ускладнило роботу по розгляду пропозиції, але Замовник так і не зміг побачити якої якості товар йому пропонують, з яким терміном придатності, та чи відповідає він наведеним вимогам.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000028 ● 2af63a2e640247abb6b33eea9932853e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-11-30-006101-b 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 15:58:12
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-30-006101-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договорів від 11.01.2022 № 1 та № 2 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 20:04:51
Пояснення
На даний час у регіоні розташування підприємства тривають активні бойові дії, місто зазнає цілодобого обстрілу, як прифронтове, фахівець, відповідальний за закупівлі, знаходиться у теробороні, тому надати документи на запит повною мірою протягом трьох робочих днів не представляється можливим.
Документи будуть надані до кінця поточного тижня.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-01 14:51:15
Пояснення з власної ініціативи
Стосовно питання 1: «Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», - повідомляємо наступне:
- Відповідно до потреби та фінансового плану підприємства на 2022 рік КНП ММР «ЦПМСД №2» до проведення процедури закупівлі виконує розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до підпункту 1 п.1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГОВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме проводиться моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі, на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «ProZorro», тощо).
- Для визначення процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» КНП ММР «ЦПМСД №2» до проведення процедури закупівлі виконує розрахунок очікуваної вартості окремого предмета закупівлі та визначення коду закупівлі за Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником згідно чинного законодавства.
- Керуючись Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» від 08.06.2021р. №231, Порядком організації планування та проведення закупівель Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико - санітарної допомоги №2», який затверджено директором від 02.08.2021р., з метою організації закупівлі, Ініціатор — структурний підрозділ Замовника, що зацікавлений у закупівлі, подає заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг відповідно до фінансового плану і плану закупівель. У ній вони обов’язково надають інформацію про
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі, статтю витрат згідно з КЕКВ або фінансовим планом, та містить розрахунок очікуваної вартості товарів і послуг.
Очікувану вартість розраховують керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та на основі трьох пропозицій потенційних постачальників (у т. ч., інформації щодо вартості предмета закупівлі, розміщеної в публічних джерелах). Стосовно закупівлі ліків – спираючись на Державний реєстр лікарських засобів в Україні.
Також надають технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація), вимоги до кваліфікації учасників (за потреби) та спосіб їх документального підтвердження.
Посадові особи підрозділу, який ініціює проведення закупівлі, несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, наданої в документах, визначених пунктом 3.1 цього Порядку.
Заявки на проведення закупівлі підписує керівник підрозділу, який ініціює проведення закупівлі та директор КНП ММР «ЦПМСД №2». Додатково їх можуть погоджувати з іншими зацікавленими структурними підрозділами підприємства.
Копія заявки до наведеної закупівлі додається.
Стосовно питання 2 надаємо копії рахунків та накладних по означених договорах.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На здійснення вимоги щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, КНП ММР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» надає інформацію про розірвання Договорів №2 та №3 на поставку фармацевтичної продукції на 2022 рік, керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник відміняє тендер у разі: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» Документи, що свідчать про вжиття таких заходів, додаються.
2022-09-07 15:41:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами оприлюдненого висновку моніторингу процедури публічної закупівл (UA-M-2022-08-10-000028), ID закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-11-30-006101-b - Замовником усунено виявлені недоліки, шляхом припинення зобов"язань за договорами про закупівлю товарів від 11.01.2022 №3 та №2, укладених між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5 та №6)
2022-11-08 20:17:09
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Вітаміни |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 90,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,90 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вітаміни | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
89,50
UAH з ПДВ
|
89,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |