Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Періодичний медичний огляд водійського складу з видачею медичної довідки
Очікувана вартість
30 500,00 UAH
UA-2021-11-30-005749-b 41db8fe30e5a4368beb1b22a8242ebd2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чапні Володимир Григорович

380660224157 dprz3.zakupki4@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38242758
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 175
Контактна особа: Чапні Володимир Григорович
380660224157
dprz3.zakupki4@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 30 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Водій автотранспортних засобів (5.3.2,мед.довідка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
59 посл.
Водійський склад (5.3.2, 6.1.4, 6.1.3, мед.довідка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
17 посл.
Командир відділення-водій державної пожежно-рятувальної частини (2.4.4, 5.8, 5.9, 5.10, 5.3.2, 6.1.3, 6.1.5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється «ЗАМОВНИКОМ» шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок «ВИКОНАВЦЯ» згідно Акту наданих послуг. Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" 30 214,70
UAH з ПДВ
30 214,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 17:06
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:06
довідка директор.pdf
06 грудня 2021 17:06
профогляд.pdf
06 грудня 2021 17:06
лист згода ТЗ.pdf
06 грудня 2021 17:06
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
06 грудня 2021 17:06
довідка печатка.pdf
06 грудня 2021 17:06
ДФС.pdf
06 грудня 2021 17:06
місце надання послуг.pdf
06 грудня 2021 17:06
Відомості статистика.pdf
06 грудня 2021 17:06
Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 грудня 2021 17:06
Довідка банк.pdf
06 грудня 2021 17:06
захист довкілля.pdf
06 грудня 2021 17:06
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2021 17:06
Довідка банк.pdf.p7s
06 грудня 2021 17:06
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"
#42278319
Переможець 30 214,70
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"
#42278319
30 214,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 17:31
Звіт про виконання договору про закупівлю №233.pdf укладений
30 січня 2022 17:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:11
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю №233 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:11
ДУ №1 до договору №233 від 13.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 11:26
Договір №233 КНП %22ЦПМСД №5 М.МАРІУПОЛЯ .pdf укладений
14 грудня 2021 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 856,90
UAH