Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142388 |
Місцезнаходження: | 53300, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район, місто Покров, вул. Центральна. 7 |
Контактна особа: |
Яна Сергіївна Макаренко +380957685629 tender.gorono@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник оплачує поставлену Постачальником продукцію протягом 14 банківських днів згідно наданих рахунків та накладних, у безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2021 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2021 15:31 |
Нова редакція тендерної документації мясо зі змінами від 15.12.21.docx | |
15 грудня 2021 15:31 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 15.12.21.doc | |
30 листопада 2021 13:25 |
Проект договору мясо.docx | |
30 листопада 2021 13:25 |
Тендерна документація мясо.docx |
15 грудня 2021 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2021 15:31 |
Нова редакція тендерної документації мясо зі змінами від 15.12.21.docx
|
|||
15 грудня 2021 15:31 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 15.12.21.doc
|
|||
30 листопада 2021 13:25 |
Проект договору мясо.docx
|
|||
30 листопада 2021 13:25 |
Тендерна документація мясо.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-21-000040 ● fdf851b89b444d1f8ab94c1dd4095974
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2022 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 21.10.2022 № 46-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
17. UA-2021-11-30-005636-c; 30.11.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 13:47:06
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-005636-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткової угоди від 01.02.2022 № 1 до договору від 10.01.2022 № 9-Т/22 про закупівлю м’яса?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 08:40:56
Відповідь на запит
Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради у відповідь на запит щодо надання документів, на підставі яких було укладено додаткову угоду від 01.02.2022 № 1 до договору від 10.01.2022 № 9-Т/22 на закупівлю м'яса, надає довідку про рівень роздрібних цін на продукти харчування в торгівельній мережі м. Покров та лист щодо підвищення ціни від ФОП Мельник Н.М.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано.
2022-11-08 11:47:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 07.11.2022 № 4 до Договору від 10.01.2022 № 9-Т/22. Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 08.11.2022.
2022-11-08 14:08:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МЕЛЬНИК НЕЛЯ МИКОЛАЇВНА" |
1 536 000,00
UAH з ПДВ
|
1 536 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОХОНЬКО ГАЛИНА ВАСИЛІВНА" |
1 539 000,00
UAH з ПДВ
|
1 539 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МЕЛЬНИК НЕЛЯ МИКОЛАЇВНА" #3029408328 |
Переможець |
1 536 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 11:46
|
Ду 4 мясо розірвання.pdf | укладений |
08 листопада 2022 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 11:36
|
ДУ 3 мясо.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2022 10:38
|
ДУ 2 мясо.pdf | зміни до договору |
26 липня 2022 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 15:06
|
ДУ 1 9 Т.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:34
|
ДУ 1 9Т.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:45
|
Договір мясо 9 Т.pdf | укладений |
10 січня 2022 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки попередньої додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9-Т/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |