Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Обладнання для системи охоронної та периметральної сигналізації)
Очікувана вартість
189 900,00 UAH
UA-2021-11-30-004651-b 5c35c63a383b42519a26991efa5ccf08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ятченко Вікторія

380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 3» виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Глеваха, вул. Павлова,7
Контактна особа: Ятченко Вікторія
380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2021 15:32
Очікувана вартість: 189 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 899,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Обладнання для системи охоронної та периметральної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, Глеваха, вул. Павлова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у розмірі повної вартості партії товару, після їх надання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з дати фактичного отриманням товару Замовником за Видатковою накладною. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:37
ДОГОВІР на поставку товару.docx
30 листопада 2021 15:36
Оголошення (обладнання для системи охоронної).docx
30 листопада 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:37
ДОГОВІР на поставку товару.docx
30 листопада 2021 15:36
Оголошення (обладнання для системи охоронної).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-004651-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОННІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38937782
Дата подання: 17 грудня 2021 17:14
ВИМОГА СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
«15» грудня 2021 р. Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № З» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) опублікувало в електронній системі закупівель ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ.
Згідно даного Протоколу тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОННІ СИСТЕМИ" (далі – Учасник / Скаржник) відхилено. Скаржник (Учасник) за результатами ознайомлення з Протоколом прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нпжченаведеним.
1. Замовником в Протоколі викладена наступна підстава відхилення:
Відсутні гарантійні листи у відповідності до технічного завдання.
Підстава для відхилення: п. 1 ч.ІЗ ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
У формі «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА» ( Додаток 2) не вимагалося надавати гарантійні листи;
Також, в Додатку 1 до Тендерної документації міститься форма «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» де були перераховані гарантійні зобов’язання Учасника;
Учасник (Скаржник) на виконання умов Тендерної документації надав у складі своєї тендерної пропозиції підписану форму:
- «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» (Додаток 1) (назва файлу «Тех.вимоги.pdf») чим підтвердив згоду зі всіма умовами технічного завдання;
- Проект договору про закупівлю товарів (назва файлу «Договір.pdf»)
Скаржник наданням у складі своєї тендерної пропозиції Проекту договору і Технічної вимоги до предмету закупівлі підтвердив свою згоду з усіма його умовами, в тому числі з умовою про гарантійні обов’язки.

При цьому, Скаржник зазначив цінову пропозицію у документі «Пропозиція.pdf». Відповідно, інформація про вартість МІСТИТЬСЯ у складі документів тендерної пропозиції Скаржника.
За таких обставин, відсутність гарантійних листів жодним чином НЕ ВПЛИВАЄ на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.

У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави:
Відсутні гарантійні листи у відповідності до технічного завдання.
Підстава для відхилення: п. 1 ч.ІЗ ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-недискриміпапія учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного ПРОШУ:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОННІ СИСТЕМИ" у процедурі закупівлі «К 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Обладнання для системи охоронної та периметральної сигналізації)» № у Prozorro: UA-2021-11-30-004651-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2021 15:17
Шановний учаснику, щодо вимоги ТОВ «КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» Замовник вважає наступне.
У Додатку 1 до оголошення зазначені вимоги Замовника щодо гарантування якості Товару який має поставити Учасник. Однак, ТОВ «КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не надав гарантії зазначені в даному Додатку.
Також, зазначаємо, що підписаний Додаток 1 не може свідчити про надання гарантій.
Враховуючи той факт, що , ТОВ «КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не надав гарантійні листи, вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-11-30-004651-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 17 грудня 2021 18:35
щодо своєї дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2021 15:15
Шановний учаснику, у Додатку 2 до оголошення заначено, що учасник має надати документ на право підпису пропозиції та договору.
ТОВ «Лугспецтехносервіс» надало наказ на призначення, однак даний наказ не підптверджує право директора на підписання правочинів відповідно Статут участника.
Також, відповідно до Витягу з ЄДР та п. 7.19 Статуту Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" мало би надати або рішення єдиного участника в якому надати право на підписання пропозиції та договору або підтвердити вартість чистих активів.
У зв’язку з відсутністю вище вказаних документів підтверджуючих право підпису, вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-11-30-004651-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кравцов Микита Ігорович, Код ЄДРПОУ:3145022435
Дата подання: 17 грудня 2021 20:42
Вимога відхилення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 грудня 2021 року щодо відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович
ФОП Кравцов Микита Ігорович звертає увагу Замовника та його уповноваженої особи Вікторії Ятченко на те що пропозиція ФОП Кравцов Микита Ігорович була відхилена неправомірно. ФОП Кравцов Микита Ігорович виконав всі вимоги Замовника згідно ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі. Причиною відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович Замовник вказує "Відсутні гарантійні листи у відповідності до технічного завдання". Згідно Додатку №1 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" документації Замовника відсутня вимога до учасників про необхідність надати окремі гарантійні листи! Замовник в Додатку №1 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" лише вказує наступне:
"Учасник повинен гарантувати поставку Товару відповідної якості, в упаковці, не пошкодженим, з технічною документацією, що входить до комплекту поставки підприємства-виробника, у кількості, зазначеній у відповідній заявці замовника.
Учасник повинен гарантувати, що у разі постачання неякісного Товару, він забезпечує заміну неякісного Товару якісним за власний рахунок.
Учасник повинен нести гарантійні зобов’язання по заміні та ремонту Товару протягом гарантійного періоду, встановленого підприємством-виробником.
Гарантійні зобов’язання на Товар, що поставляється повинні діяти протягом гарантійного строку, який встановлено фірмою-виробником.
Учасник зобов’язується протягом гарантійного строку усувати за власний рахунок недоліки Товару, що перешкоджають його нормальному використанню, шляхом заміни чи ремонту комплектуючого Товару або окремої складової частини."
ФОП Кравцов Микита Ігорович підтвердив всі вимоги Замовника, надавши підтвердження їх виконання завірене власним підписом у файлі "технічні характеристики.pdf", а саме вказавши наступне;
"Учасник гарантує поставку Товару відповідної якості, в упаковці, не пошкодженим, з технічною
документацією, що входить до комплекту поставки підприємства-виробника, у кількості, зазначеній у відповідній заявці замовника.
Учасник гарантує, що у разі постачання неякісного Товару, він забезпечує заміну неякісного Товару якісним за власний рахунок.
Учасник несе гарантійні зобов’язання по заміні та ремонту Товару протягом гарантійного періоду, встановленого підприємством-виробником.
Гарантійні зобов’язання на Товар, що поставляється діють протягом гарантійного строку, який
встановлено фірмою-виробником.
Учасник зобов’язується протягом гарантійного строку усувати за власний рахунок недоліки Товару, що перешкоджають його нормальному використанню, шляхом заміни чи ремонту комплектуючого Товару або окремої складової частини."
Таким чином вимога Замовника про гарантії була виконана в повному обсязі! Крім того звертаємо увагу Замовника, що інших вимог щодо надання гарантійних листів у документації Замовника до закупівлі № UA-2021-11-30-004651-b також немає.
Таким чином дії Замовника є хибними, Замовник допустив помилку під час оцінки пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович, а відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович є неправомірним та порушує чине законодавство. Вимагаємо відхилити протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 грудня 2021 року щодо відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович, відповідно відхилити протокол, щодо визнання переможцем закупівлі ПП "КОНСАЛТ СВ" та визнати переможцем закупівлі ФОП Кравцов Микита Ігорович.
Звертаємо увагу Замовника та всіх зацікавлених осіб, що пропозиція ФОП Кравцов Микита Ігорович на 45593,00 грн. економічно вигідніша, ФОП Кравцов Микита Ігорович виконав всі вимога Замовника. У разі відхилення пропозиції ФОП Кравцов Микита Ігорович ми будемо змущені звернутись у відповідальні організації зі скаргою провести перевірку правомірності рішення Замовника та направити вимогу розпоряднику коштів для проведення перевірки правомірності рішення та доцільності витрат додаткових 45593,00 грн. коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2021 15:13
Шановний учаснику, у Додатку 1 до оголошення зазначені вимоги Замовника щодо гарантування якості Товару який має поставити Учасник.
Однак, ФОП Кравцов Микита Ігорович не надав гарантії зазначені в даному Додатку 1.
Також, зазначаємо, що підписаний та видозмінений Додаток 1 не може свідчити про надання гарантій.
Враховуючи той факт, що , ФОП Кравцов Микита Ігорович не надав гарантійні листи, вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

17 грудня 2021 17:14
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОННІ СИСТЕМИ" 130 023,70
UAH з ПДВ
98 771,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 130 104,00
UAH з ПДВ
98 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравцов Микита Ігорович 144 307,00
UAH з ПДВ
144 307,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 189 900,00
UAH з ПДВ
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 15:12
Електронний підпис
09 грудня 2021 15:12
паспорт_код.pdf
09 грудня 2021 15:12
Пропозиція.pdf
09 грудня 2021 15:12
ПДВ.pdf
09 грудня 2021 15:12
Статут.pdf
09 грудня 2021 15:12
довідка підпис.pdf
09 грудня 2021 15:12
Наказ_протокол.pdf
09 грудня 2021 15:12
ЄДРПО.pdf
09 грудня 2021 15:12
Договір.pdf
09 грудня 2021 15:12
Витяг.pdf
09 грудня 2021 15:12
Тех.вимоги.pdf
09 грудня 2021 15:12
Обробка перс. даних.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 16:27
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:15
цінова.pdf
09 грудня 2021 16:15
гарантія 3.pdf
09 грудня 2021 16:15
протокол Керівник.pdf
09 грудня 2021 16:15
пояснення ПДВ.pdf
09 грудня 2021 16:15
наказ Келіна.pdf
09 грудня 2021 16:15
оригінал статистика.PDF
09 грудня 2021 16:15
гарантія 2.pdf
09 грудня 2021 16:15
статут.pdf
09 грудня 2021 16:15
гарантія 4.pdf
09 грудня 2021 16:15
Витяг.pdf
09 грудня 2021 16:15
техвимоги.pdf
09 грудня 2021 16:15
гарантія 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОННІ СИСТЕМИ"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ФОП Кравцов Микита Ігорович

ПП "КОНСАЛТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#38937782
Відхилено 98 771,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 11:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Відхилено 98 772,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 11:57
ФОП Кравцов Микита Ігорович
#3145022435
Відхилено 144 307,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 12:00
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Переможець 189 900,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 12:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 грудня 2021 11:59
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

15 грудня 2021 12:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:05
Договір_обладнання ОС.pdf укладений
20 грудня 2021 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 900,00
UAH