Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДЕХІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВОДОКАНАЛІЗАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО" |
Код ЄДРПОУ: | 33465198 |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., Радехівський р-н., м. Радехів, просп. Відродження, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олеся Заремба +380984264058 zarembaolesja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 2 222 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 114,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 12:14 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
30 листопада 2021 12:14 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
30 листопада 2021 12:14 |
Тендерна документація.docx | |
30 листопада 2021 12:14 |
Додаток 2 Тендерна Пропозиція.docx | |
30 листопада 2021 12:14 |
Додаток 1 до кваліфікаційні вимоги.docx | |
30 листопада 2021 12:14 |
протокол.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-16-000059 ● 570e0d2bfe1842d5bc23a6c91055c7f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2022 № 251
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.08.2022 № 251.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-30-004536-c, 30.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Світлана ДАНЧЕВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 16:49:26
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-30-004536-c, яка проводилась комунальним підприємством «Радехівське міське водоканалізаційне господарство» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до умов частини 3 розділу 6 тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання переможцем тендеру при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
За нормою пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір від 05.01.2022 №789Т (далі – Договір №789Т) на суму 1 970 550,00 грн з ПДВ.
Водночас, додатковою угодою №1 від 20.05.2022 внесено зміни до Договору №789Т в частині збільшення ціни за одиницю товару, а саме вартість бензину А-92 з 28,98 грн за 1 л збільшено до 31,32 грн за 1 л, бензину А-95 – збільшено з 28,50 грн за 1 л до 31,86 грн за 1 л, дизпалива – збільшено з 26,76 грн за 1 л до 29,40 грн за 1 л.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати відповідне документальне підтвердження щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору №789Т, на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за вказаним договором в період між укладанням договору та додатковою угодою.
2. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №789Т – в розрізі кожного місяця та в розрізі кожної встановленої згідно з договором ціни.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-23 15:21:39
Відповідь на запит щодо закупівлі за ID: UA-2021-11-30-004536-c
На Ваш запит щодо закупівлі за ID UA – 2021-11-30-004536-, яка проводилася КП «Радехівське ВКГ», надаємо наступну інформацію:
1. Уповноваженою особою було складено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якісні та технічні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, проведено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації. На підставі закупівельних цін попередніх періодів та рівень росту цін попередніх періодів визначено вартість закупівлі .
2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що закупівля палива проводиться виключно за кошти отримані від господарської діяльності підприємства.
3. Копію ліцензії та доручення на право укладання договору було надано Переможцем закупівлі та завантажено на електронний майданчик. Копії додаються.
4. Доводимо до Вашого відома, що Додаткової угоди №1 від 20.05.2022 року не існує. Додатковою угодою №1 від 03.03. 2022 року було внесено зміни до Договору №789Т в частині збільшення ціни за одиницю товару, а саме вартість бензину А-92 з 28,98 грн за 1 л збільшено до 31,32 грн за 1 л, бензину А-95 – збільшено з 28,50 грн за 1 л до 31,86 грн за 1 л, дизпалива – збільшено з 26,76 грн за 1 л до 29,40 грн за 1 л. на підставі цінової довідки № 19-09/108 від 18.02.2022 року.
- Підтвердження фактичного коливання ціни -Цінову довідку №19-09/108 від 18.02.2022 р.додаємо
КП «Радехівське ВКГ» забезпечує діяльність об’єктів критичної інфраструктури , надає послуги з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та послуги з поводження з побутовими відходами. Оскільки ціни на пальне було підвищено не з вини Замовника, а у зв’язку із початком військових дій(зруйновано нафтобази, нафтопереробний завод). Пального не було на жодній АЗС м. Радехів, чим було спричинено аварійну ситуацію на підприємстві. Постачальник не мав змоги продавати пальне за цінами зазначеними у Додатковій угоді. Вивчивши ситуацію з фактичною наявністю і вартістю палива на АЗС м.Радехів, спираючись на пункт 8.1 Ч.8 Договору про обставини непереборної сили Замовник вирішив не розривати Договір з Постачальником, а купувати паливо за ціною, яка пропонована постачальником, щоб забезпечити безперебійну роботу підприємства
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-06 14:59:48
Усунення недоліків щодо закупівлі
Відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;»
Відповідно до п. 12.1.1 Договору: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;»
Відповідно до п. 3.7 Договору визначено порядок зміни ціни.
Відтак у 2022 році відбувся різкий скачок індексу споживчих цін на пальне, станом на березень 2022 року у Львівській області вже не було пального, передбаченого угодою про закупівлю.
Дані обставини відбулись об’єктивно, незалежно від волі сторін, а відтак придбати пальне на заправках за первинними цінами стало неможливим, оскільки вартість товару як по Львівській області, так і по Україні значно перевищувало ціну, передбачену договором.
Відповідно до п. 41-4 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року №1236 станом на 24.02.2022 року: «не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива;
не більше 4,55 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 27 доларів США/тонн, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки.
Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа».
Вже станом на 17.03.2022 року дане положення викладено: «не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива;
не більше 4,55 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 50 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки.
Вже станом на 29.04.2022 року: «Установити на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі:
не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива;
не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 пропроміле та бензинів автомобільних GASOLINE 10 пропроміле визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 80 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки.
Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа».
Станом на 20.05.2022 року: « Установити на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі:
не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива;
не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 пропроміле та бензинів автомобільних GASOLINE 10 пропроміле визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 80 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки.
Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа».
В той же час, незважаючи навіть що граничний рівень надбавки на паливо з березня по травень зріс з 5 та 4,55 грн. до 7 та 6,5 грн за одну літру та витрати на логістичне забезпечення за даний період зросли з 27 до 80 дол/США 17 травня 2022 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2022 року №594 : Зупинити дію пункту 41-4 постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 1, ст. 14, № 40, ст. 2387, № 46, ст. 2848; 2022 р., № 25, ст. 1331, № 28, ст. 1533) - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 р. № 488».
Таким чином, державне регулювання цін було зупинене через відсутність на ринку паливо -мастильних матеріалів.
Станом на 03.03.2022 року: «Відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (лист від 02.03.2022 № 16/2-43-22) визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 30,92 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,79 гривень.»( https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=387dd1c5-4218-44e8-85cd-0e5c9916f198&title=SeredniaVartist1-LitraDizelnogoPalivaUlsd10-PpmTaBenzinivAvtomobilnikhGasoline10-Ppm-stanomNa03-03-2022-Roku-)
Станом на 05.05.2022: «Відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (лист від 02.05.2022 № 16/2-80-22) визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 35,63 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 31,19 гривень».
Станом на 14.05.2022: «Відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (лист від 12.05.2022 № 16/2-87-22 визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 35,31 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,36 гривень».
Таким чином, на момент державного регулювання пально мастильних матеріалів вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 30,92 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,79 з початку березня 2022 року зросла до середини травня 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 35,31 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,36 гривень.
В той же час КП «Радехівське ВКГ» відповідно до пропозицій контрагента щодо неможливості виконання договору та про необхідність збільшення ціни паливо-мастильних матеріалів було укладено ряд додаткових договорів, а паливо -мастильні матеріали були придбано по цінах нижчих за середні по Львівській області. Що підтверджується довідкою з Львівської Торгово – Промислової Палати. Цінову довідку№19-09/449 від 05.09.2022 року додаємо.
Дата придбання Паливно мастильні матеріали Придбано підприємством Середні споживчі ціни на товари (послуги) по Львівській області у 2022 році
Дата придбання Паливно мастильні матеріали Придбано підприємством Середні споживчі ціни на товари (послуги) по Львівській області у 2022 році
Дата придбання Паливно мастильні матеріали Придбано підприємством Середні споживчі ціни на товари (послуги) по Львівській області у 2022 році
28.03.2022 А-92 33,36 35,12
А-95 33,48 36,66
ДП 37,38 36,12
24.06.2022 ДП 57,00 57,09
06.07.2022 ДП 57,00 55,99
26.07.2022 ДП 55,00 55,99
Відтак, підприємство не погоджується щодо направлення претензій контрагенту про повернення коштів.
Водночас, КП «Радехівське ВКГ» погоджується що було ряд процедурних упущень. Уповноважена особа КП «Радехівське ВКГ», після початку військових дій, залишила межі України. Під час відсутності уповноваженої особи, її обов’язки виконує інший працівник, який менш досвідчений у проведенні закупівлі та оприлюдненні інформації, що призвело до допущення помилок, неповної відповіді на запит Держаудитслужби Після підписання Додаткових угод Уповноваженою особою було невірно визначено причину зміни ціни. В переліку немає пункту про форс мажор, тому Уповноваженою особою не було оприлюднено Додаткових угод, а також не було надано цих Додаткових угод в поясненні до Держаудитслужби
Недоліки були усунуті після одержання листа, а саме додаткові угоди про зміну ціни товару було внесено у реєстр державних закупівель, а основний договір було розірвано за згодою сторін, дані про що також внесено в реєстр. Також при перегляді документів закупівлі було виявлено механічну помилку, про що складено Протокол Уповноваженої особи про механічну помилку. Протокол додається
З особою, відповідальною за закупівлі проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини першої статті 4 Закону при плануванні закупівель та їх відображенні у річному плані закупівель, пункту пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також пунктів 14 та 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Всі зауваження Держаудит служби будуть враховані при проведенні нового конкурсу на закупівлю товару.
Додатки:
Додаткові договори,
Пропозиція про необхідність внесення змін до ціни договору.
Цінова довідка ЛТПП
- Додаткова угода 2.PDF
- звернення ОНДІ 03 міс.PDF
- додаткова угода3.PDF
- звернення онді06 міс.PDF
- додаткова угода 4.PDF
- звернення онді 07 міс..PDF
- Додаткова угода 5.PDF
- звернення онді 08 міс..PDF
- підписана ду №6.PDF
- цінова довідка.jpeg
- Додаток доцінової довідки.pdf
- протокол уо про механічну помилку.PDF
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;» Відповідно до п. 12.1.1 Договору: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;» Відповідно до п. 3.7 Договору визначено порядок зміни ціни. Відтак у 2022 році відбувся різкий скачок індексу споживчих цін на пальне, станом на березень 2022 року у Львівській області вже не було пального, передбаченого угодою про закупівлю. Дані обставини відбулись об’єктивно, незалежно від волі сторін, а відтак придбати пальне на заправках за первинними цінами стало неможливим, оскільки вартість товару як по Львівській області, так і по Україні значно перевищувало ціну, передбачену договором. Відповідно до п. 41-4 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року №1236 станом на 24.02.2022 року: «не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 4,55 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних. Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 27 доларів США/тонн, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки. Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа». Вже станом на 17.03.2022 року дане положення викладено: «не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 4,55 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних. Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 50 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки. Вже станом на 29.04.2022 року: «Установити на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі: не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних. Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 пропроміле та бензинів автомобільних GASOLINE 10 пропроміле визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 80 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки. Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа». Станом на 20.05.2022 року: « Установити на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі: не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива; не більше 6,5 гривні з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних. Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 пропроміле та бензинів автомобільних GASOLINE 10 пропроміле визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення у сумі 80 доларів США/тонну та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 150 доларів США/тонну, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки. Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа». В той же час, незважаючи навіть що граничний рівень надбавки на паливо з березня по травень зріс з 5 та 4,55 грн. до 7 та 6,5 грн за одну літру та витрати на логістичне забезпечення за даний період зросли з 27 до 80 дол/США 17 травня 2022 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2022 року №594 : Зупинити дію пункту 41-4 постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 1, ст. 14, № 40, ст. 2387, № 46, ст. 2848; 2022 р., № 25, ст. 1331, № 28, ст. 1533) - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 р. № 488». Таким чином, державне регулювання цін було зупинене через відсутність на ринку паливо -мастильних матеріалів. Станом на 03.03.2022 року: «Відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (лист від 02.03.2022 № 16/2-43-22) визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 30,92 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,79 гривень.»( https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=387dd1c5-4218-44e8-85cd-0e5c9916f198&title=SeredniaVartist1-LitraDizelnogoPalivaUlsd10-PpmTaBenzinivAvtomobilnikhGasoline10-Ppm-stanomNa03-03-2022-Roku-) Станом на 05.05.2022: «Відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (лист від 02.05.2022 № 16/2-80-22) визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 35,63 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 31,19 гривень». Станом на 14.05.2022: «Відповідно до вимог пункту 414 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (лист від 12.05.2022 № 16/2-87-22 визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 35,31 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,36 гривень». Таким чином, на момент державного регулювання пально мастильних матеріалів вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 30,92 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,79 з початку березня 2022 року зросла до середини травня 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 35,31 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 33,36 гривень. В той же час КП «Радехівське ВКГ» відповідно до пропозицій контрагента щодо неможливості виконання договору та про необхідність збільшення ціни паливо-мастильних матеріалів було укладено ряд додаткових договорів, а паливо -мастильні матеріали були придбано по цінах нижчих за середні по Львівській області. Що підтверджується довідкою з Львівської Торгово – Промислової Палати. Цінову довідку№19-09/449 від 05.09.2022 року додаємо. Дата придбання Паливно мастильні матеріали Придбано підприємством Середні споживчі ціни на товари (послуги) по Львівській області у 2022 році 28.03.2022 А-92 33,36 35,12 А-95 33,48 36,66 ДП 37,38 36,12 24.06.2022 ДП 57,00 57,09 06.07.2022 ДП 57,00 55,99 26.07.2022 ДП 55,00 55,99 Відтак, підприємство не погоджується щодо направлення претензій контрагенту про повернення коштів. Водночас, КП «Радехівське ВКГ» погоджується що було ряд процедурних упущень. Уповноважена особа КП «Радехівське ВКГ», після початку військових дій, залишила межі України. Під час відсутності уповноваженої особи, її обов’язки виконує інший працівник, який менш досвідчений у проведенні закупівлі та оприлюдненні інформації, що призвело до допущення помилок, неповної відповіді на запит Держаудитслужби Після підписання Додаткових угод Уповноваженою особою було невірно визначено причину зміни ціни. В переліку немає пункту про форс мажор, тому Уповноваженою особою не було оприлюднено Додаткових угод, а також не було надано цих Додаткових угод в поясненні до Держаудитслужби. Також при перегляді документів до закупівлі Уповноваженою особою було виявлено механічну помилку , про що складено Протокол №200 від 02.09.2022 р. Протокол додається Недоліки були усунуті після одержання листа, а саме додаткові угоди про зміну ціни товару було внесено у реєстр державних закупівель, а основний договір було розірвано за згодою сторін, дані про що також внесено в реєстр. З особою, відповідальною за закупівлі проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини першої статті 4 Закону при плануванні закупівель та їх відображенні у річному плані закупівель, пункту пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також пунктів 14 та 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Всі зауваження Держаудит служби будуть враховані при проведенні нового конкурсу на закупівлю товару. Додатки: Додаткові договори, Пропозиція про необхідність внесення змін до ціни договору. Цінова довідка ЛТПП
2022-09-06 15:08:40
- Додаткова угода 2.PDF
- звернення ОНДІ 03 міс.PDF
- додаткова угода3.PDF
- звернення онді06 міс.PDF
- додаткова угода 4.PDF
- звернення онді 07 міс..PDF
- Додаткова угода 5.PDF
- звернення онді 08 міс..PDF
- підписана ду №6.PDF
- цінова довідка.PDF
- Додаток доцінової довідки.pdf
- протокол уо про механічну помилку.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 4 Закону, а також пунктів 14 та 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. Крім того, встановлено порушення вимог статті 193 ГК України, статей 526, 629 та 653 ЦК України, частини п’ятої статті 41 Закону та умов пунктів 3.4 та 3.7 Договору №789Т.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНДІ ГРУП" |
1 970 550,00
UAH з ПДВ
|
1 970 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
2 004 750,00
UAH з ПДВ
|
2 004 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
2 007 000,00
UAH з ПДВ
|
2 007 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНДІ ГРУП" #42620989 |
Переможець |
1 970 550,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 16:49
|
підписана ду №6.PDF | укладений |
05 вересня 2022 16:47
|
ду6.docx | укладений |
05 вересня 2022 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:56
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:53
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:36
|
додаткова угода3.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:33
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2022 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2022 15:53
|
угода.jpg | зміни до договору |
03 березня 2022 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:33
|
Договір 789.pdf | укладений |
05 січня 2022 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 789Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через неможливість належного виконання своїх зобов'язань, внаслідок виникнення обставин непереборної сили( війни) , керуючись ч.8 п.8,1 укладеного між Сторонами договору, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю продукції |
Номер договору про закупівлю: | 789Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через неможливість належного виконання своїх зобов'язань, внаслідок виникнення обставин непереборної сили( війни) , керуючись ч.8 п.8,1 укладеного між Сторонами договору, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю продукції |
Номер договору про закупівлю: | 789Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через неможливість належного виконання своїх зобов'язань, внаслідок виникнення обставин непереборної сили( війни) , керуючись ч.8 п.8,1 укладеного між Сторонами договору, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю продукції |
Номер договору про закупівлю: | 789Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через неможливість належного виконання своїх зобов'язань, внаслідок виникнення обставин непереборної сили( війни) , керуючись ч.8 п.8,1 укладеного між Сторонами договору, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю продукції |
Номер договору про закупівлю: | 789Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 січня 2022 — 05 вересня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 970 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 328 425,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №789Т від 05.01.2022 року. Постачальник не надавав обгрунтування та розрахунків щодо зміни ціни за одиницю товару |