Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги вул. Ніни Сосніної м. Бердичів (CPV Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
118 176,00 UAH
UA-2021-11-30-003619-c 08c1bfeae0674891beaf03c5a68e2915
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соловей

+380414343262 komunservis-prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Бердичівкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 37752790
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Чуднівська, 156
Контактна особа: Ірина Соловей
+380414343262
komunservis-prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 16:00
Очікувана вартість: 118 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 590,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги вул. Ніни Сосніної м. Бердичів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:10
Додаток 4 Проєкт Договору.doc
30 листопада 2021 11:31
Додаток 1.docx
30 листопада 2021 11:31
Додаток 2 Техн.завдання.docx
30 листопада 2021 11:31
Додаток 3.docx
30 листопада 2021 11:31
ОГОЛОШЕННЯ (1).docx
30 листопада 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:10
Додаток 4 Проєкт Договору.doc
30 листопада 2021 11:31
Додаток 4 Проєкт Договору.doc
30 листопада 2021 11:31
Додаток 1.docx
30 листопада 2021 11:31
Додаток 2 Техн.завдання.docx
30 листопада 2021 11:31
Додаток 3.docx
30 листопада 2021 11:31
ОГОЛОШЕННЯ (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 118 100,40
UAH з ПДВ
118 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 11:02
Електронний підпис
09 грудня 2021 11:00
9. Листи-відгуки.rar
09 грудня 2021 11:00
25. Оригінал ліцензії.pdf
09 грудня 2021 11:00
25.1. Копія ліцензія.pdf
09 грудня 2021 11:00
24. Копія договору АВК.rar
09 грудня 2021 11:00
14. Установчі.rar
09 грудня 2021 11:00
довідки н сосніної.pdf
09 грудня 2021 11:00
38. Акт обстеження.pdf
09 грудня 2021 11:00
29. ДЦ.rar
09 грудня 2021 11:00
10.1. Статут копія.pdf
09 грудня 2021 11:00
34. Довідка щодо ст 17.pdf
09 грудня 2021 11:00
23. Сертифікат ISO.rar
09 грудня 2021 11:00
37. Довідка щодо згоди.pdf
09 грудня 2021 11:00
39. Письмова згода.pdf
09 грудня 2021 11:00
10. Статут Нотаріус.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Переможець 118 100,40
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 09:51

Документи

10 грудня 2021 09:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
118 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 09:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 13:15
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 10:52
Ніни Сосніної ДУ № 2.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 10:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:52
додаткова Сосніної.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 08:14
15-12.pdf укладений
16 грудня 2021 08:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2022 10:53
118 100,40 UAH UA248201720344310052000081283
МКП "Бердичівкомунсервіс"
UA428201720355339107000701242
ВКФ "УРАРТУ"
Оплачений
21 грудня 2022 10:47
118 100,40 UAH UA248201720344310052000081283
МКП "Бердичівкомунсервіс"
UA308201720355399590000701242
ВКФ "Урарту"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти пункт п.2.1 Договору № 15/12 від 14.12.2021р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначається на підставі твердої договірної ціни (Додаток №2) і становить 118 100,40 грн. (сто вісімнадцять тисяч сто гривень 40 коп) з ПДВ на 2022 рік . Вартість послуг, що доручені для виконання Підряднику, на 2021 рік зменшити на 16 000,00 грн (Шістнадцять тисяч грн., 00 коп) з ПДВ. Вартість послуг, що доручені для виконання Підряднику, на 2021 рік, з урахуванням змін, становить 0,00 грн (Нуль грн, 00 коп). Вартість послуг, що доручені для виконання Підряднику, на 2022 рік збільшити на 16 000,00 грн (Шістнадцять тисяч грн., 00 коп) з ПДВ.Вартість послуг що дорученні для виконання Підряднику на 2022 рік, з урахуванням змін, складає 118 100,40 грн. (сто вісімнадцять тисяч сто гривень 40 коп) з ПДВ. Згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання на 2022 рік, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. 2. Сторони домовились викласти пункт п.4.2 Договору № 15/12 від 14.12.2021р. викласти в наступній редакції: «Строки надання всіх видів послуг визначаються Календарним графіком надання послуг, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). Строком початку виконання робіт вважається дата підписання Договору. Строком закінчення надання послуг є: 31.12.2022 року, згідно Календарного графіку надання послуг (Додаток 3)». 3. Сторони домовились викласти Додаток №1,Додаток №2 та Додаток №3 до Договору № 15/12 від 14.12.2021р. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти пункт п.2.1 Договору № 15/12 від 14.12.2021р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору визначається на підставі твердої договірної ціни (Додаток №2) і становить 118 100,40 грн. (Сто вісімнадцять тисяч сто гривень 40 коп.) з ПДВ на 2022 рік . Згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання на 2022 рік, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. 2. Сторони домовились викласти пункт п.4.2 Договору № 15/12 від14.12.2021р. викласти в наступній редакції: «Строки надання всіх видів послуг визначаються Календарним планом надання послуг, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). Строком початку виконання робіт вважається дата підписання Договору. Строком закінчення надання послуг є: 31.12.2022 року, згідно Календарного плану надання послуг. 3. Сторони домовились викласти Додаток №1, Додаток №2 та Додаток №3 до Договору № 15/12 від 14.12.2021р. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 118 100,40
UAH (в тому числі ПДВ 19 683,40 UAH)