Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для АРМ (автоматизованих робочих місць) комплексу обробки даних з безпеки польотів при обслуговуванні повітряного руху)
Очікувана вартість
966 246,00 UAH
UA-2021-11-30-003510-c f502213f117e46a38d3294891b81f132
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кравчук

+380443515866 kravchuk_ny@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наталія Кравчук
+380443515866
kravchuk_ny@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 966 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Комплект обладнання для автоматизованого робочого місця обробки даних з безпеки польотів при обслуговуванні повітряного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Аеропорт, склад апарату управління Украероруху.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Постачальник направляє Замовнику рахунок-фактуру для попередньої оплати у розмірі 30% від ціни цього Договору, оформлений належним чином, а Замовник протягом 20 (двадцяти) банківських днів після одержання такого рахунку-фактури здійснює попередню оплату, у разі надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати, та після одержання письмового повідомлення від Замовника про готовність прийняти поставлений Товар. Аванс 20 Банківські 30
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 70% від ціни цього Договору Замовник здійснює не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів після отримання рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної. У разі ненадання Замовнику забезпечення повернення попередньої оплати протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати укладання цього Договору вважається, що Постачальник відмовився від порядку розрахунків на умовах попередньої оплати, розрахунки здійснюються на умовах післяоплати у розмірі 100% від ціни Договору, яка проводиться Замовником не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання Замовником видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 11:26
Оголошення АРМ проєкт_опр.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій