Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку А 4 (код ДК 021:2015 - 30197630-1)
Очікувана вартість
23 806,80 UAH
UA-2021-11-30-003376-a fdc9a8f1c6d344c5814f1ca172ddb1f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444644 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444644
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 10:00
Очікувана вартість: 23 806,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Замовник: категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна – 100%».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 пачка
Папір офісний для друку А 4 (код ДК 021:2015 - 30197630-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (місце поставки товару: заклади освіти м. Мелітополь)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 календарних днів, після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 21:49
Оголошення Офісний папір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 23 796,60
UAH з ПДВ
23 796,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 19:29
Електронний підпис
08 грудня 2021 19:29
Згода.pdf
08 грудня 2021 19:29
Повноваження.pdf
08 грудня 2021 19:29
ГЛ санкції.pdf
08 грудня 2021 19:29
пропозиція.pdf
08 грудня 2021 19:29
технічна специфікація.pdf
08 грудня 2021 19:29
ВИТЯГ ПДВ.pdf
08 грудня 2021 19:29
ГЛ надання документів.pdf
08 грудня 2021 19:29
Відомості.pdf
08 грудня 2021 19:29
Довідка мат-техн база.pdf
08 грудня 2021 19:29
Довідка про ліцензії.pdf
08 грудня 2021 19:29
Довідка досвід.pdf
08 грудня 2021 19:29
погодження договору.pdf
08 грудня 2021 19:29
Висновок ARO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 23 796,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 12:25

Документи

10 грудня 2021 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
23 796,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:11
ду№2.pdf зміни до договору
25 січня 2022 10:10
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:22
ду№1.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:21
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 16:32
Договір укладений
16 грудня 2021 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі та продовжено строк дії договору на наступний 2022 рік у межах 20% від суми договору
Номер договору про закупівлю: 688
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію договору продовжено на 2022 рік в межах 20% на суму 699,90 грн з ПДВ на кількість товару 5 пачок.
Номер договору про закупівлю: 688
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML