Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code for DK 021: 2015: 45210000-2 - Construction of buildings "Reconstruction of the building of the Kyiv City Clinical Hospital № 6 with the location of the ambulance hospital" Right Bank "on Cosmonaut Komarov Avenue, 3 in Solomyansky district of Kyiv"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Вебсайт: | http://investbud.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, Володимирська,42 |
Контактна особа: |
Віниченко Андрій Миколайович +380445900265 vl@investbud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Municipal Enterprise of Construction of Dwelling Houses Affairs “Zhytloinvestbud–UKB” |
National ID: | 31958324 |
Contact point: |
Vinichenko Andrey Nikolaevich +380445900265 vl@investbud.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 15:53 |
Очікувана вартість: | 2 115 674 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 5 000 000 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Основні вимоги до банківської гарантії: гарантія повинна відповідати – вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992), Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» України від 14 грудня 2020 року № 2628 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником процедури закупівліом у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого учасником процедури закупівліом файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: договір про надання застави грошових коштів. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: КП «Житлоінвестбуд-УКБ» для проведення взаєморозрахунків: Адреса: 01601 Київ-30,вул. Володимирська,42 р/р UA623223130000026004000026225 в філії АТ «Укрексімбанк» ЄДРПОУ 31958324 Індивідуальний податковий номер 319583226591 Свідоцтво про реєстрацію платника податку № 100325392 Директор: Акімов Олександр Володимирович. Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів з публікацією англійською мовою згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КП «Житлоінвестбуд-УКБ» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених Законом; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 30 листопада 2021 17:29 |
Enquiries until: | 04 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 2 115 674 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,71 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Місцевий бюджет | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2022 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2022 13:39 |
ТД -Лікарня зі змінами.doc | |
06 січня 2022 13:39 |
Зміни.docx | |
30 листопада 2021 17:30 |
ТД -Лікарня (1).doc |
06 січня 2022 15:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 січня 2022 13:39 |
ТД -Лікарня зі змінами.doc
|
|||
06 січня 2022 13:39 |
Зміни.docx
|
|||
30 листопада 2021 17:30 |
ТД -Лікарня (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо такої встановленої вимоги, Замовник може пояснити наступне.
Вимоги тендерної документації Замовником встановлюються з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника.
Саме для забезпечення цієї мети в чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону в ТД зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Замовник самостійно вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати Замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо обсягу фінансової спроможності, слід вказати, що Законом про закупівлі передбачено, що в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Отже, визначено два обмеження:
дохід має бути визначений за рік;
дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Встановлені вимоги в ТД, викладені у повній відповідності до цих обмежень.
Слід зауважити, що, наприклад, у закупівлі UA-2020-06-18-005399-b замовник (Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області) встановив, що учасник повинен надати підтвердження обсягу доходу в розмірі 30% від очікуваної вартості 2019 рік.
Очікувана вартість вказаної закупівлі становила 12 579 387 250,00 грн.! Проте АМКУ не визнав дискримінацією умову про обсяг доходу в розмірі 30% від очікуваної вартості, оскільки вона відповідає вимогам Закону.
У рішенні Колегія зазначила: «Законом передбачено, що замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
Схоже рішення щодо обсягу доходу і по закупівлі UA-2020-09-11-002859-a.
Замовник (Служба автомобільних доріг в Одеській області) встановив вимогу надати учасникам підтвердження обсягу їхнього доходу в розмірі 90 % від очікуваної вартості, яка при цьому становить 2 288 933 035,00 грн.
У своєму рішенні Колегія досить чітко зазначила, що «Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимога Замовника, щодо розміру фінансової спроможності «…який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі» не суперечить ч.3 ст.16 Закону, адже учасник може подати фінансову спроможність за колонкою 2 000 рівнозначну 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Крім того, згідно відкритих даних, на сьогодні в Україні наявно більше 10 компаній, обсяг доходу (виручки) за 2020 рік яких становить не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушив вимогу Закону, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Таким чином, встановлена Замовником вимога в ТД щодо розміру фінансової спроможності в повному обсязі відповідає вимогам Закону.
7.1. Відповідно до частини 5 ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
7.3. Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.
Заходи щодо захисту довкілля:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
7.4 Для підтвердження відповідності робіт/послуг вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам та іншим стандартам, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
- гарантійний лист учасника, про те, що в умовах карантину пов’язаного з COVID-19 всі працівники будуть дотримуватися санітарних норм та правил встановлених чинним законодавством;
- гарантійний лист про дотримання у своїй діяльності вимог постанови КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», із письмовим зобов’язанням надати до початку виконання робіт на об’єкті замовника копії документів на підтвердження виконання робіт підвищеної небезпеки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000071 ● 455b4ba4d61f4cf6a84ed8b40f500117
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-11-30-003087-a 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 17:01:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова, 3 у Солом'янському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-003087-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 10:23:52
Надання пояснень у рамках проведення моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Реконструкція будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова,3 у Солом'янському районі м. Києва», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-11-002793-c, надаємо пояснення з наступних питань:
- Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?;
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом: Код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Реконструкція будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова,3 у Солом'янському районі м. Києва», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-11-002793-c, уповноважена особа керувалась даними, отриманими з технічної та кошторисної частин проектної документації Код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Реконструкція будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова,3 у Солом'янському районі м. Києва», що отримала позитивний експертний звіт №00-0222-20/ЦБ від 14.04.2020 року. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було здійснено у відповідності до проектно- кошторисної документації, позитивного експертного звіту №00-0222-20/ЦБ від 14.04.2020 року та з урахуванням затвердженого плану асигнувань КП Житлоінвестбуд-УКБна 2021 рік .
- Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, ДОДАТКОВО оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі у замовника відсутній розділ для публікації такої інформації на власному веб-сайт, а питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті органів місцевого самоврядування чи власному веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту, наявних коштів на його доопрацювання та технічну модерацію, та виділення штатної одиниці для наповнення розділу такого сайту необхідною інформацією стосовно закупівель КП Житлоінвестбуд-УКБ.
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу VІ тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
15 лютого 2022 року був підписаний Договір №04-02/2022 про забезпечення надання застави грошових коштів між КП «Житлоінвестбуд-УКБ» в особі директора Акімова Олександра Володимировича, що діє на підставі Статуту з однієї сторони, та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» в особі директора Яковенка Богдана Володимировича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони.
Додатки: - Копія експертного звіту .
- Копія Договору про надання забезпечення .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-12 13:37:50
Роз'яснення щодо висновку
КП "Житлоінвестбуд-УКБ" вважає висновок незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню, та буде оскаржувати його у судовому порядку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Житлоінвестбуд-УКБ" вважає висновок незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню, та буде оскаржувати його у судовому порядку.
2022-07-12 14:52:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | НОМЕР ПРОВАДЖЕННЯ 640/11183/22, 26.07.2022 року |
Дата публікації: | 15 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/11183/22 |
Дата відкриття провадження: | 26 липня 2022 |
Документи:
18 серпня 2022 18:32
|
Електронний підпис |
18 серпня 2022 16:15
|
Ухвала.pdf |
15 серпня 2022 11:02
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Житлоінвестбуд-УКБ |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, Володимирська,42 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2022 14:06
|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2022 14:07
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
2 115 595 460,00
UAH з ПДВ
|
2 085 595 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
2 115 642 662,74
UAH з ПДВ
|
2 100 642 662,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Переможець |
2 085 595 450,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 11:46
|
ДУ2.PDF | зміни до договору |
26 жовтня 2022 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 10:45
|
Д.у.1.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 14:35
|
ДГ | укладений |
18 лютого 2022 14:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Реконструкція будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова,3 у Солом'янському районі м. Києва» | 1 | роб |
1,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виробничою необхідністю та відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва домовились внести зміни та доповнення до підрядного договору від 18 лютого 2022 року №4/1396 |
Номер договору про закупівлю: | 4/1396 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виробничою необхідністю та відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва домовились внести зміни та доповнення до підрядного договору від 18 лютого 2022 року №4/1396 |
Номер договору про закупівлю: | 4/1396 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Реконструкція будівлі Київської міської клінічної лікарні № 6 з розміщенням лікарні швидкої медичної допомоги "Правобережна" на проспекті Космонавта Комарова,3 у Солом'янському районі м. Києва» | 1 | роб |
1,00
UAH з ПДВ
|