Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поводження з побутовими відходами на об`єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області, розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-11-30-002665-a ● 0ce21e79e678486cb2b4f3a133864658
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 44104027 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6 |
Контактна особа: |
Бородавська Ольга Іванівна +380512501857 gu1429@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Закупівля на 2022 рік яку оголошують в 2021 році. Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
517.76 м.куб
Послуги з поводження з побутовими відходами на об`єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області, розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Споживачем на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунку та підписаного Сторонами Акту наданих послуг за відповідний розрахунковий період, у десятиденний термін з дня отримання асигнувань від головного розпорядника бюджетних коштів на цілі, визначені Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 16:10 |
Проект договору_Додаток 4.doc | |
30 листопада 2021 16:10 |
Технічні характеристики_Додаток 3.docx | |
30 листопада 2021 16:10 |
Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям_Додаток 2.docx | |
30 листопада 2021 16:10 |
Інформація про Учасника_Додаток 1.docx | |
30 листопада 2021 16:09 |
Оголошення.doc.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-30-002665-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО.", Код ЄДРПОУ:43459793
Дата подання: 09 грудня 2021 17:47
Вимога про перегляд рішення Протоколу №347 від 09.12.21р.
Ми, ТОВ "ЕВАКО." вимагаємо про перегляд рішення спрощенної закупівлі від замовника Державна податкова служба України, в особі начальника ГУ ДПС у Миколаївській області, назва предмета закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами на об’єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А — за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям».
Згідно протоколу №347 від 09.12.21р. нам було відмовлено в зв'язку з тим, що договір від 17.02.20р №06-20, згідно з пунктом 3.4 якого сума договору складає 36167,84 грн., а копії актів надані нами за 12 місяців були на загальну суму 33500,77 грн. Не заперечуємо, що нами не було додано доп. угоду на зменшення суми договору, але також до закупівлі ми додали договір від 17.04.20 №18-20 з КНП "Миколаївський обласний центр онкології" який було виконано на повну суму договору, тобто в повному обсязі. Тому вважаємо, що п.2.1 та 2.2 таблиці "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" в будь-якому випадку виконані. Також так як ми не перший рік працюємо по основному виду діяльності "Вивезення ТПВ" можемо надати безліч других договорів виконаних в повному обсязі.
Також однією з причин відмови було вказано, що договори оренди автомобілів від 10.06.21 р. №08-21, від 04.01.21 р. №01-21 та від 01.06.21 р. №05-21 строк дії цих договорів закінчується раніше вимоги закупівлі, а саме не 31.12.22р. Але ці договори включають пункт 4.2 Якщо Орендар у строк 10днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей Договір, то строк найму автомобіля продовжується на 1 рік. Тобто строк дії договорів оренди не закінчується на протязі року з дати заключення, а пролонгується на наступний рік.
В зв'язку з чим вважааємо відмову нам в перемозі упередженою та такою, яка не відповідає дійсності.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу №347 від 09.12.21р. нам було відмовлено в зв'язку з тим, що договір від 17.02.20р №06-20, згідно з пунктом 3.4 якого сума договору складає 36167,84 грн., а копії актів надані нами за 12 місяців були на загальну суму 33500,77 грн. Не заперечуємо, що нами не було додано доп. угоду на зменшення суми договору, але також до закупівлі ми додали договір від 17.04.20 №18-20 з КНП "Миколаївський обласний центр онкології" який було виконано на повну суму договору, тобто в повному обсязі. Тому вважаємо, що п.2.1 та 2.2 таблиці "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" в будь-якому випадку виконані. Також так як ми не перший рік працюємо по основному виду діяльності "Вивезення ТПВ" можемо надати безліч других договорів виконаних в повному обсязі.
Також однією з причин відмови було вказано, що договори оренди автомобілів від 10.06.21 р. №08-21, від 04.01.21 р. №01-21 та від 01.06.21 р. №05-21 строк дії цих договорів закінчується раніше вимоги закупівлі, а саме не 31.12.22р. Але ці договори включають пункт 4.2 Якщо Орендар у строк 10днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей Договір, то строк найму автомобіля продовжується на 1 рік. Тобто строк дії договорів оренди не закінчується на протязі року з дати заключення, а пролонгується на наступний рік.
В зв'язку з чим вважааємо відмову нам в перемозі упередженою та такою, яка не відповідає дійсності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2021 13:57
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з ч. 13 ст. 14 Закону, у разі якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
Так, згідно з п.п. 2.1.-2.2. п. 2 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, яка мала містити інформацію про виконання аналогічного договору (-ів), тобто своєчасного та повного виконання такого договору (-ів), а також, з метою підтвердження достовірності виконання наведених аналогічних договорів, Учасник мав надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів), копії акту (-ів) наданих послуг та листа (-ів) відгука (-ів) від організацій з якими такі договори були укладені.
Враховуючи викладене вище, Замовником визначено, що Учасники мають надати щонайменше один аналогічний за предметом закупівлі договір, вимоги щодо надання обумовленої кількості аналогічних договорів в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не встановлювалися. Учасники самостійно приймали рішення яку кількість договорів надати на виконання вимог оголошення. При цьому, якщо Учасники виявили намір надати декілька договорів, то всі документи, що підтверджують своєчасне та повне виконання таких договорів (акти наданих послуг, листи-відгуки), мають бути надані до кожного такого договору.
Таким чином, Учасником ТОВ «ЕВАКО.» не виконано умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з п.п. 3.1.-3.3. п. 3 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку за формою згідно з додатком 2.3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у якій повинен бути наведений перелік наявного в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з поводження з побутовими відходами, а саме: спеціального автотранспорту. У разі, якщо Учасник використовує орендований автотранспорт, він має надати копії діючих договорів оренди (найму/прокату), строки дії яких не повинні закінчуватися раніше, ніж 31 грудня 2022 року.
Замовником було детально розглянуто всі документи, які були подані Вами в складі пропозиції ТОВ «ЕВАКО.» та встановлено, що жоден документ не забезпечує та не підтверджує, що договори оренди автомобілів будуть дійсними до 31.12.2022.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції Учасників подаються після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Пропозиції Учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Також варто зазначити, що згідно з ч. 7 ст. 14 Закону, Учасник ТОВ «ЕВАКО.» мав право у період уточнення інформації, а саме: з 30.11.2021 по 04.12.2021, звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог від ТОВ «ЕВАКО.» не надходило. Тобто для ТОВ «ЕВАКО.» умови проведення спрощеної закупівлі та вимоги до Учасників, визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були зрозумілими та об’єктивними.
Окремо слід наголосити, що відповідно до ч. 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Враховуючи викладене вище, Вашу пропозицію було відхилено, як того вимагає Закон, зокрема, п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з ч. 13 ст. 14 Закону, у разі якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
Так, згідно з п.п. 2.1.-2.2. п. 2 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, яка мала містити інформацію про виконання аналогічного договору (-ів), тобто своєчасного та повного виконання такого договору (-ів), а також, з метою підтвердження достовірності виконання наведених аналогічних договорів, Учасник мав надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів), копії акту (-ів) наданих послуг та листа (-ів) відгука (-ів) від організацій з якими такі договори були укладені.
Враховуючи викладене вище, Замовником визначено, що Учасники мають надати щонайменше один аналогічний за предметом закупівлі договір, вимоги щодо надання обумовленої кількості аналогічних договорів в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не встановлювалися. Учасники самостійно приймали рішення яку кількість договорів надати на виконання вимог оголошення. При цьому, якщо Учасники виявили намір надати декілька договорів, то всі документи, що підтверджують своєчасне та повне виконання таких договорів (акти наданих послуг, листи-відгуки), мають бути надані до кожного такого договору.
Таким чином, Учасником ТОВ «ЕВАКО.» не виконано умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з п.п. 3.1.-3.3. п. 3 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку за формою згідно з додатком 2.3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у якій повинен бути наведений перелік наявного в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з поводження з побутовими відходами, а саме: спеціального автотранспорту. У разі, якщо Учасник використовує орендований автотранспорт, він має надати копії діючих договорів оренди (найму/прокату), строки дії яких не повинні закінчуватися раніше, ніж 31 грудня 2022 року.
Замовником було детально розглянуто всі документи, які були подані Вами в складі пропозиції ТОВ «ЕВАКО.» та встановлено, що жоден документ не забезпечує та не підтверджує, що договори оренди автомобілів будуть дійсними до 31.12.2022.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції Учасників подаються після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Пропозиції Учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Також варто зазначити, що згідно з ч. 7 ст. 14 Закону, Учасник ТОВ «ЕВАКО.» мав право у період уточнення інформації, а саме: з 30.11.2021 по 04.12.2021, звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог від ТОВ «ЕВАКО.» не надходило. Тобто для ТОВ «ЕВАКО.» умови проведення спрощеної закупівлі та вимоги до Учасників, визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були зрозумілими та об’єктивними.
Окремо слід наголосити, що відповідно до ч. 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Враховуючи викладене вище, Вашу пропозицію було відхилено, як того вимагає Закон, зокрема, п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО." |
59 283,52
UAH з ПДВ
|
46 598,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" |
63 891,58
UAH з ПДВ
|
46 598,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН" |
67 308,80
UAH з ПДВ
|
58 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО." #43459793 |
Відхилено |
46 598,39
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 13:27
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" #32459822 |
Рішення скасоване |
46 598,40
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 16:00
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" #32459822 |
Відхилено |
46 598,40
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 16:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН" #31388300 |
Переможець |
58 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 13:55
|
ДУ _3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 10:48
|
ДУ _2.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:50
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:43
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:26
|
Договір №160 | укладений |
30 грудня 2021 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили зменшити суму договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послугГ |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили зменшити суму договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами узгоджено п. 2.3. Договору викласти в новій редакції. Інші умови договору залишаються незмінними |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили договірний об'єм вивезення твердих побутових відходів у 2022 році становить 130,70 куб.метрів |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |