Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами на об`єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області, розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-11-30-002665-a 0ce21e79e678486cb2b4f3a133864658
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородавська Ольга Іванівна

+380512501857 gu1429@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 44104027
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6
Контактна особа: Бородавська Ольга Іванівна
+380512501857
gu1429@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 грудня 2021 15:21
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Закупівля на 2022 рік яку оголошують в 2021 році. Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
517.76 м.куб
Послуги з поводження з побутовими відходами на об`єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області, розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Споживачем на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунку та підписаного Сторонами Акту наданих послуг за відповідний розрахунковий період, у десятиденний термін з дня отримання асигнувань від головного розпорядника бюджетних коштів на цілі, визначені Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:10
Проект договору_Додаток 4.doc
30 листопада 2021 16:10
Технічні характеристики_Додаток 3.docx
30 листопада 2021 16:10
Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям_Додаток 2.docx
30 листопада 2021 16:10
Інформація про Учасника_Додаток 1.docx
30 листопада 2021 16:09
Оголошення.doc.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-002665-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО.", Код ЄДРПОУ:43459793
Дата подання: 09 грудня 2021 17:47
Вимога про перегляд рішення Протоколу №347 від 09.12.21р.
Ми, ТОВ "ЕВАКО." вимагаємо про перегляд рішення спрощенної закупівлі від замовника Державна податкова служба України, в особі начальника ГУ ДПС у Миколаївській області, назва предмета закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами на об’єктах інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області розташованих за адресами: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6; вул. Чкалова, 20/9; вул. Потьомкінська, 24/2; вул. В`ячеслава Чорновола, 1/1; вул. Веселинівська, 50; вул. Торгова, 63А — за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям».
Згідно протоколу №347 від 09.12.21р. нам було відмовлено в зв'язку з тим, що договір від 17.02.20р №06-20, згідно з пунктом 3.4 якого сума договору складає 36167,84 грн., а копії актів надані нами за 12 місяців були на загальну суму 33500,77 грн. Не заперечуємо, що нами не було додано доп. угоду на зменшення суми договору, але також до закупівлі ми додали договір від 17.04.20 №18-20 з КНП "Миколаївський обласний центр онкології" який було виконано на повну суму договору, тобто в повному обсязі. Тому вважаємо, що п.2.1 та 2.2 таблиці "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" в будь-якому випадку виконані. Також так як ми не перший рік працюємо по основному виду діяльності "Вивезення ТПВ" можемо надати безліч других договорів виконаних в повному обсязі.
Також однією з причин відмови було вказано, що договори оренди автомобілів від 10.06.21 р. №08-21, від 04.01.21 р. №01-21 та від 01.06.21 р. №05-21 строк дії цих договорів закінчується раніше вимоги закупівлі, а саме не 31.12.22р. Але ці договори включають пункт 4.2 Якщо Орендар у строк 10днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей Договір, то строк найму автомобіля продовжується на 1 рік. Тобто строк дії договорів оренди не закінчується на протязі року з дати заключення, а пролонгується на наступний рік.
В зв'язку з чим вважааємо відмову нам в перемозі упередженою та такою, яка не відповідає дійсності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2021 13:57
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з ч. 13 ст. 14 Закону, у разі якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
Так, згідно з п.п. 2.1.-2.2. п. 2 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, яка мала містити інформацію про виконання аналогічного договору (-ів), тобто своєчасного та повного виконання такого договору (-ів), а також, з метою підтвердження достовірності виконання наведених аналогічних договорів, Учасник мав надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів), копії акту (-ів) наданих послуг та листа (-ів) відгука (-ів) від організацій з якими такі договори були укладені.
Враховуючи викладене вище, Замовником визначено, що Учасники мають надати щонайменше один аналогічний за предметом закупівлі договір, вимоги щодо надання обумовленої кількості аналогічних договорів в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не встановлювалися. Учасники самостійно приймали рішення яку кількість договорів надати на виконання вимог оголошення. При цьому, якщо Учасники виявили намір надати декілька договорів, то всі документи, що підтверджують своєчасне та повне виконання таких договорів (акти наданих послуг, листи-відгуки), мають бути надані до кожного такого договору.
Таким чином, Учасником ТОВ «ЕВАКО.» не виконано умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, згідно з п.п. 3.1.-3.3. п. 3 Таблиці «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати інформаційну довідку за формою згідно з додатком 2.3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у якій повинен бути наведений перелік наявного в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з поводження з побутовими відходами, а саме: спеціального автотранспорту. У разі, якщо Учасник використовує орендований автотранспорт, він має надати копії діючих договорів оренди (найму/прокату), строки дії яких не повинні закінчуватися раніше, ніж 31 грудня 2022 року.
Замовником було детально розглянуто всі документи, які були подані Вами в складі пропозиції ТОВ «ЕВАКО.» та встановлено, що жоден документ не забезпечує та не підтверджує, що договори оренди автомобілів будуть дійсними до 31.12.2022.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції Учасників подаються після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Пропозиції Учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Також варто зазначити, що згідно з ч. 7 ст. 14 Закону, Учасник ТОВ «ЕВАКО.» мав право у період уточнення інформації, а саме: з 30.11.2021 по 04.12.2021, звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань чи вимог від ТОВ «ЕВАКО.» не надходило. Тобто для ТОВ «ЕВАКО.» умови проведення спрощеної закупівлі та вимоги до Учасників, визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були зрозумілими та об’єктивними.
Окремо слід наголосити, що відповідно до ч. 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Враховуючи викладене вище, Вашу пропозицію було відхилено, як того вимагає Закон, зокрема, п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

09 грудня 2021 17:47
2.2_Акти онкологія.pdf
09 грудня 2021 17:47
2.2_Відгук онкологія.PDF
09 грудня 2021 17:47
2.2_Договір онкологія.pdf
09 грудня 2021 17:47
2.3_Оренда 0705.PDF
09 грудня 2021 17:47
2.3_Оренда 3800.PDF
09 грудня 2021 17:47
2.3_Оренда 8500.PDF
09 грудня 2021 17:47
Протокол _347.pdf
09 грудня 2021 17:47
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО." 59 283,52
UAH з ПДВ
46 598,39
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" 63 891,58
UAH з ПДВ
46 598,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН" 67 308,80
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 18:49
Електронний підпис
07 грудня 2021 18:48
2.2_Договір онкологія.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.2_Відгук онкологія.PDF
07 грудня 2021 18:48
10_Проект договору.PDF
07 грудня 2021 18:48
7_Витяг_Евако точка.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.2_Наявність досвіду.PDF
07 грудня 2021 18:48
2.2_Відгук 7 інтернат.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.3_Фото автомобілів.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.2_Договір 7 інтернат.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.3_Оренда 8500.PDF
07 грудня 2021 18:48
2.3_Тех. огляд.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.3_Оренда 3800.PDF
07 грудня 2021 18:48
8_Персональні дані.PDF
07 грудня 2021 18:48
4_Протокол_Евако точка.pdf
07 грудня 2021 18:48
5_Статут_Евако точка.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.2_Акти 7 інтернат.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.1_Трудові книжки.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.2_Акти онкологія.pdf
07 грудня 2021 18:48
2.3_Оренда 0705.PDF
07 грудня 2021 18:48
2.3_Техпаспорти.pdf

Публічні документи

07 грудня 2021 20:43
Електронний підпис
07 грудня 2021 20:42
Ліцензія (захоронення).pdf
07 грудня 2021 20:42
Фото ВЕ 1665 ВО.pdf
07 грудня 2021 20:42
Витяг.pdf
07 грудня 2021 20:42
Відгук ЖКП ММР Бриз.pdf
07 грудня 2021 20:42
Статут.pdf
07 грудня 2021 20:42
Фото ВЕ 7696 ВМ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2021 18:29
Електронний підпис
07 грудня 2021 18:26
Статут підприємства.pdf
07 грудня 2021 18:26
Посвідчення водіїв.pdf
07 грудня 2021 18:26
Фото автомобілів.pdf
07 грудня 2021 18:26
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВАКО."

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"

ТОВ "ВАЛАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО."
#43459793
Відхилено 46 598,39
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 13:27
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"
#32459822
Рішення скасоване 46 598,40
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 16:00
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"
#32459822
Відхилено 46 598,40
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 16:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН"
#31388300
Переможець 58 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 16:11

Документи

09 грудня 2021 13:26
Електронний підпис

Документи

10 грудня 2021 14:51
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2021 16:05
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2021 16:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН"
#31388300
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2021 16:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:27
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 13:55
ДУ _3.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:48
ДУ _2.pdf зміни до договору
24 січня 2022 10:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:50
ДУ _1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:49
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:43
ДУ _1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:26
Договір №160 укладений
30 грудня 2021 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити суму договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послугГ
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити суму договору (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами узгоджено п. 2.3. Договору викласти в новій редакції. Інші умови договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили договірний об'єм вивезення твердих побутових відходів у 2022 році становить 130,70 куб.метрів
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 641,08
UAH (в тому числі ПДВ 2 440,18 UAH)