Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Корзина для паперу (Код ДК 021:2015:39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
150,66 UAH
UA-2021-11-30-002456-c 2ceaab614e5244e3a748d31ae90a2717
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бляхарчук Надія Михайлівна

+380332777202 post@gfin.voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів ВОДА
Код ЄДРПОУ: 02311738
Вебсайт: http://www.finance.voladm.gov.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Прогресу 7
Контактна особа: Бляхарчук Надія Михайлівна
+380332777202
post@gfin.voladm.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Якість товару, що постачається по цьому Договору відповідає вимогам державних стандартів та технічних умов і підтверджується сертифікатом відповідності (гігієнічним висновком чи інше) або маркуванням, у випадку, якщо товар підлягає сертифікації чи маркуванню.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Корзина для паперу 10л, чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Прогресу, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за цим Договором передбачає розрахунок Покупця з Постачальником протягом 3-х календарних днів з моменту поставки товарів. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника на підставі накладної. Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нова лінія 1"
#30728887
Переможець 150,66
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 10:48

Документи

30 листопада 2021 10:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 10:52
Договір укладений
30 листопада 2021 10:51