Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція стрілецьких тирів Рогатинської спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву по вул. Шевченка, 71В в м. Рогатин Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
1 116 000,00 UAH
UA-2021-11-30-002416-a ca7e740ae8e24ae6928d559b853131b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 15:40
Очікувана вартість: 1 116 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівліна зукупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція стрілецьких тирів Рогатинської спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву по вул. Шевченка, 71В в м. Рогатин Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 500,00 (п’ять тисяч п’ятсот) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція стрілецьких тирів Рогатинської спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву по вул. Шевченка, 71В в м. Рогатин Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77001, Україна, Івано-Франківська область, м. Рогатин, вул. Шевченка 71В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівліна зукупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція стрілецьких тирів Рогатинської спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву по вул. Шевченка, 71В в м. Рогатин Івано-Франківської області (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 500,00 (п’ять тисяч п’ятсот) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.

Сума забезпечення: 5500 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія (більш детально див. п. 3 п. 4 розділ ІІІ Інструкція з підготовки пропозиці, Додаток 7 до документації до оголошення)
30 листопада 2021 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 15:37
Проект договору (1).docx
30 листопада 2021 15:37
документація до оголошення.pdf
30 листопада 2021 15:37
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ынвентарна справа
Дата подання: 06 грудня 2021 11:49
Дата відповіді: 07 грудня 2021 10:02
Доброго дня шановний замовник. Чи є у Вас у наявності інвентрна справа існуючого обєкту та звіт із технічного обстеження, та чи можна наяну документацію отримати для оцінки обємів робіт?
Відповідь: Повідомляємо, що інвентарна справа існуючого об’єкту є наявна, звіт з технічного обстежнння включений в очікувану вартість предмету закупівлі.
Також повідомляємо, що у п. 7 ст. 14 Закону зазначено: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Еспертиза
Дата подання: 06 грудня 2021 12:07
Дата відповіді: 07 грудня 2021 09:55
Доброго дня. За чий рахунок та хто виступатиме замовником експертизи проєкту
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до Додатку 3 документації до оголошення спрощеної процедури закупівлі «Оплата та супровід експертизи доручається Виконавцю».
Також повідомляємо, що вартість експертизи включена в очікувану вартість предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Феняк Андрій Мирославович 963 688,94
UAH з ПДВ
963 688,94
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 19:32
Електронний підпис
09 грудня 2021 19:32
Електронний підпис
09 грудня 2021 19:30
Електронний підпис
09 грудня 2021 19:28
Гарантія SMEG21-13.rar.p7s
09 грудня 2021 19:25
4 Дов. про бал.вартість .pdf
09 грудня 2021 19:25
Договірна ціна.PDF.p7s
09 грудня 2021 19:25
4.3 Експертний звіт.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
Довідки з банку.pdf
09 грудня 2021 19:25
1 Заява учасника.pdf
09 грудня 2021 19:25
ЦПУ Кузишин Р Я.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
Гарантія SMEG21-13.rar
09 грудня 2021 19:25
Договірна ціна..zip
09 грудня 2021 19:25
4.1 МТБ.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
6 субпідряд.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
Договірна ціна..zip.p7s
09 грудня 2021 19:25
4.2 Працівники.pdf
09 грудня 2021 19:25
4.2 Працівники.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
Юридичні документи.rar.p7s
09 грудня 2021 19:25
Довідки з банку.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
4.3 Довідка договори.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
Юридичні документи.rar
09 грудня 2021 19:25
4.3 Відгук.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
ЦПУ Чехрій.pdf
09 грудня 2021 19:25
Паспорт код.pdf
09 грудня 2021 19:25
ЦПУ Ковтун.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
ЦПУ Ковтун.pdf
09 грудня 2021 19:25
4.3 Довідка договори.pdf
09 грудня 2021 19:25
Проект договору.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
ЦПУ Чехрій.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
ЦПУ Кузишин Р Я.pdf
09 грудня 2021 19:25
Договірна ціна.PDF
09 грудня 2021 19:25
Паспорт код.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
6 субпідряд.pdf
09 грудня 2021 19:25
Проект договору.pdf
09 грудня 2021 19:25
Виписка Феняк А М, опис.pdf
09 грудня 2021 19:25
1 Заява учасника.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
2 Пропозиція.pdf
09 грудня 2021 19:25
4.3 Відгук.pdf
09 грудня 2021 19:25
Гарантія SMEG21-13.rar.p7s
09 грудня 2021 19:25
2 Пропозиція.pdf.p7s
09 грудня 2021 19:25
4.1 МТБ.pdf
09 грудня 2021 19:25
4.3 Експертний звіт.pdf
09 грудня 2021 19:23
Гарантія SMEG21-13.rar
09 грудня 2021 19:22
Гарантія SMEG21-13.rar.p7s
09 грудня 2021 19:19
Гарантія SMEG21-13.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Феняк Андрій Мирославович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія SMEG21-13.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Феняк Андрій Мирославович
#3103002794
Переможець 963 688,94
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 13:06

Документи

13 грудня 2021 13:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Феняк Андрій Мирославович
#3103002794
963 688,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 15:23
IMG_0001 (1).pdf укладений
01 серпня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:08
13/д.pdf зміни до договору
27 січня 2022 09:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:28
41/дм.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 10:32
договір 43п укладений
17 грудня 2021 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43п
Договір:
Номер додаткової угоди: 41/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43п
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 28 грудня 2022
Сума оплати за договором: 162 171,49
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з лiквiдацiєю Управлiння капiтального будiвництва в Iвано-Франківськiй областi (вiдповідно до розпоряджень голови обласної військової адмiнiстрацiї №87-к вiд 21.04.2022 року i №175-к вiд 20.07.2022)