Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту будівель(заміна існуючих віконних та дверних блоків) дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник" с. Забороль, Луцького р-ну.
Очікувана вартість
197 414,00 UAH
UA-2021-11-30-001412-c ● 2f5d37b8aa334ea691251e7b09b3866b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Вебсайт: | http://lutsk.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Руслана Жовнірук +380332783557 zruslana102@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 197 414,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 974,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівель(заміна існуючих віконних та дверних блоків) дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник» с. Забороль, Луцького р-ну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, с. Забороль, с. Забороль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 09:53 |
оголошення (2).docx | |
30 листопада 2021 09:53 |
проект договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 02 грудня 2021 13:40
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:22
Доброго дня
У Вас в оголошенні міститься вимога,
"Довідка в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду учасника на об’єкт замовника для проведення контрольних замірів, визначення обсягів і етапів виконання робіт (довідка повинна бути погоджена замовником шляхом накладення підпису уповноваженої особи)"
Разом з тим зазначено, що уповноважена особа - Жовнірук Руслана Володимирівна
Питання 1: Хто у Вас уповноважений на погодження довідки про здійснення виїзду учасника на обєкт Замовника?
Питання 2: Коли, якого числа, в котрій годині можна зустрітись з цим уповноваженим на обєкті для проведення контрольних замірів?
Питання 3 : Чи не буде перешкодою для відвідування обєкту Замовника відсутність вакцинації у нашого працівника?
Ми відряджаємо працівника в Луцьк, потяг прибуває в неділю вранці. Зворотній потяг - в неділю після обіду. Надайте інформацію, де знаходиться обєкт, на якому має надаватись послуга, а також інформацію, яким громадським транспортом можна туди доїхати з Залізничного вокзалу м Луцька.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою на погодження довідки про здійснення виїзду учасника на об'єкт є провідний інженер, керівник відділу ГЦО департаменту освіти Луцької міської ради Коцур Юрій Григорович. Погодити зустріч на об'єкті можна за тел +380332723160. До відвідування об'єкту допускаються вакциновані громадяни. Відповідно до розпорядку роботи установи- субота, неділя - вихідні дні. Об'єкт знаходиться в урочищі Богушівка, с. Забороль Луцького району. Від залізничного вокзалу можна доїхати на таксі.
Акт огляду
Дата подання: 03 грудня 2021 14:27
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:35
Доброго дня! Тобто ми правильно розуміємо, що Ви штучно обмежуєте конкуренцію, встановлючи вимогу про надання акту огляду, адже прийняти участь у цій закупівлі зможуть лише учасники, які нададуть акт огляду. Але для того, щоб його підписати, потрібно бути вакцинованим.
З огляду на це, надайте, будь-ласка, інформацію про те, яким нормативно-правовим актом передбачена обовязкова вакцинація для представника учасника, який надає послуги з поточного ремонту(заміна вікон), який має здійснити огляд обєкту, на якому мають надаватись послуги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вказано про те, що представник учасника має бути вакцинованим, якщо для вас так принципово, то вашому представнику достатньо мати засіб індивідуального захисту
Акт огляду
Дата подання: 03 грудня 2021 14:52
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:36
Пропонуємо Вам внести зміни в оголошення і виключити вимогу про надання акту огляду та довідки довільної форми про огляд обєкту, погодженої уповноваженим представником Замовника, або ж встановити право а не обовязок учасника здійснити огляд обєкту
Для того, щоб Вам легше було прийняти рішення пропоную Вам ознайомитись з практикою Антимонопольного комітету щодо таких вимог в тендерній документації, наприклад в закупівлі UA-2021-08-25-004585-a(див скаргу на умови закупівлі), з позицією Державної аудиторської служби України в оголошенні UA-2021-08-02-001396-a(знайдете там такий пункт "Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF" і почитаєте) ну і звичайно ж позиція суду(доречі теж спрощена закупівля, ще й рішення господарського суду Волинської області!!!!) справа №903/432/21 від 07 вересня 2021 року
Враховуючи однозначність позиції Антимонопольного комітету, ДАСУ пропонуємо Вам не забувати про принципи здійснення публічних закупівель, бо неврахування їх - це теж порушення Закону, яке може підпасти під визначення порушення статті 164(14) Кодексу України про адміністративні правопорушення: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону, тягне за собою накладення штрафу на службових(посадових), уповноважених осіб Замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі може зазначатися інша інформація, відповідно Замовник вважає за необхідне вимагати акт обстеження об’єкту, як іншу інформацію
Акт огляду
Дата подання: 03 грудня 2021 15:01
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:37
Крім того ч. 11 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено,
11. Для підготовки тендерної документації та/або оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника.
Жодного слова про те, що можна залучати інших працівників для підписання будь-яких документів учасника в процесі підготовки пропозиції немає, більше того порушується право учасника на конфіденційність інформації, ну і звичайно ж всім зрозуміло, для чого така вимога встановлюється в документації!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підготовки оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника. Виїзд на об’єкт в посадових обов’язках уповноваженої особи по проведенню спрощених закупівель не передбачено. Оскільки, контроль за проведення ремонтних робіт здійснює провідний інженер, керівник відділу ГЦО департаменту освіти Луцької міської ради, тому у його посадові обов’язки включено виїзд на об’єкт та відповідно підписання акту обстеження.
Гарантія
Дата подання: 03 грудня 2021 15:06
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:37
У вимогах до гарантії у Вас є посилання на п. 4 форми, а самої форми немає.
Банк задає питання що то за форма і не може коректно офрмити гарантію
Внесіть ясність, будь-ласка
Відповідь: П.4 форми банківської гарантії
Гарантія
Дата подання: 03 грудня 2021 15:19
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:38
Ст. 25 Закону визначає вимоги до забезпечення пропозиції, зокрема
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Жодного слова про умови неповернення забезпечення у Вас немає
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині «Реквізити гарантії», зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми Гарантії, не настане.
У П.4 Форми Гарантії вказано, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
У П.4 Форми Гарантії вказано, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Креслення конструкцій
Дата подання: 03 грудня 2021 15:39
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:39
На підставі ч. 7 ст. 14 Закону звертаємось до Вас за розясненням щодо вимог до предмета закупівлі:
Якщо Ви вважаєте предметом закупівлі металопластикові конструкції, то НАДАЙТЕ, БУДЬ-ЛАСКА, КРЕСЛЕННЯ КОНСТРУКЦІЙ З РОЗМІРАМИ
Відповідь: Предметом закупівлі є послуги з встановлення дверей та вікон
Предмет договору
Дата подання: 03 грудня 2021 15:45
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:53
Прошу надати вияснення, що у Вас є предметом договору і почснити вимогу
Предмет договору повинен відповідати загальним критеріям якості.
З оголошення у Вас вбачається, що предметом договору є послуги, а всі вимоги стосуються товару
Відповідь: Предметом договору є послуги з встановлення дверей та вікон
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 грудня 2021 16:19
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:54
Надайте будь-ласка пояснення на підставі якої статті закону Ви встановлюєте в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону?
В ст. 14 Закону жодного слова про можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв немає. Є лише можливість розміщувати іншу інформацію а не вимоги, більше того вимоги лише до предмету закупівлі а не до учасника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі може зазначатися інша інформація, відповідно Замовник вважає за необхідне вимагати кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, як іншу інформацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Термопласт Плюс" |
172 819,12
UAH з ПДВ
|
172 819,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Термопласт Плюс" #35217535 |
Переможець |
172 819,12
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 12:31
|
договір 64-12.PDF | укладений |
15 грудня 2021 12:30
|