Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту будівель(заміна існуючих віконних та дверних блоків) дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник" с. Забороль, Луцького р-ну.
Очікувана вартість
197 414,00 UAH
UA-2021-11-30-001412-c 2f5d37b8aa334ea691251e7b09b3866b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Жовнірук

+380332783557 zruslana102@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44186267
Вебсайт: http://lutsk.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Руслана Жовнірук
+380332783557
zruslana102@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2021 12:34
Очікувана вартість: 197 414,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 974,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту будівель(заміна існуючих віконних та дверних блоків) дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник» с. Забороль, Луцького р-ну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, с. Забороль, с. Забороль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.

Сума забезпечення: 5900 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання банківської гарантії.
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
30 листопада 2021 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 09:53
оголошення (2).docx
30 листопада 2021 09:53
проект договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт огляду
Дата подання: 02 грудня 2021 13:40
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:22
Доброго дня У Вас в оголошенні міститься вимога, "Довідка в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду учасника на об’єкт замовника для проведення контрольних замірів, визначення обсягів і етапів виконання робіт (довідка повинна бути погоджена замовником шляхом накладення підпису уповноваженої особи)" Разом з тим зазначено, що уповноважена особа - Жовнірук Руслана Володимирівна Питання 1: Хто у Вас уповноважений на погодження довідки про здійснення виїзду учасника на обєкт Замовника? Питання 2: Коли, якого числа, в котрій годині можна зустрітись з цим уповноваженим на обєкті для проведення контрольних замірів? Питання 3 : Чи не буде перешкодою для відвідування обєкту Замовника відсутність вакцинації у нашого працівника? Ми відряджаємо працівника в Луцьк, потяг прибуває в неділю вранці. Зворотній потяг - в неділю після обіду. Надайте інформацію, де знаходиться обєкт, на якому має надаватись послуга, а також інформацію, яким громадським транспортом можна туди доїхати з Залізничного вокзалу м Луцька.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою на погодження довідки про здійснення виїзду учасника на об'єкт є провідний інженер, керівник відділу ГЦО департаменту освіти Луцької міської ради Коцур Юрій Григорович. Погодити зустріч на об'єкті можна за тел +380332723160. До відвідування об'єкту допускаються вакциновані громадяни. Відповідно до розпорядку роботи установи- субота, неділя - вихідні дні. Об'єкт знаходиться в урочищі Богушівка, с. Забороль Луцького району. Від залізничного вокзалу можна доїхати на таксі.
Акт огляду
Дата подання: 03 грудня 2021 14:27
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:35
Доброго дня! Тобто ми правильно розуміємо, що Ви штучно обмежуєте конкуренцію, встановлючи вимогу про надання акту огляду, адже прийняти участь у цій закупівлі зможуть лише учасники, які нададуть акт огляду. Але для того, щоб його підписати, потрібно бути вакцинованим. З огляду на це, надайте, будь-ласка, інформацію про те, яким нормативно-правовим актом передбачена обовязкова вакцинація для представника учасника, який надає послуги з поточного ремонту(заміна вікон), який має здійснити огляд обєкту, на якому мають надаватись послуги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вказано про те, що представник учасника має бути вакцинованим, якщо для вас так принципово, то вашому представнику достатньо мати засіб індивідуального захисту
Акт огляду
Дата подання: 03 грудня 2021 14:52
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:36
Пропонуємо Вам внести зміни в оголошення і виключити вимогу про надання акту огляду та довідки довільної форми про огляд обєкту, погодженої уповноваженим представником Замовника, або ж встановити право а не обовязок учасника здійснити огляд обєкту Для того, щоб Вам легше було прийняти рішення пропоную Вам ознайомитись з практикою Антимонопольного комітету щодо таких вимог в тендерній документації, наприклад в закупівлі UA-2021-08-25-004585-a(див скаргу на умови закупівлі), з позицією Державної аудиторської служби України в оголошенні UA-2021-08-02-001396-a(знайдете там такий пункт "Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF" і почитаєте) ну і звичайно ж позиція суду(доречі теж спрощена закупівля, ще й рішення господарського суду Волинської області!!!!) справа №903/432/21 від 07 вересня 2021 року Враховуючи однозначність позиції Антимонопольного комітету, ДАСУ пропонуємо Вам не забувати про принципи здійснення публічних закупівель, бо неврахування їх - це теж порушення Закону, яке може підпасти під визначення порушення статті 164(14) Кодексу України про адміністративні правопорушення: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону, тягне за собою накладення штрафу на службових(посадових), уповноважених осіб Замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі може зазначатися інша інформація, відповідно Замовник вважає за необхідне вимагати акт обстеження об’єкту, як іншу інформацію
Акт огляду
Дата подання: 03 грудня 2021 15:01
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:37
Крім того ч. 11 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, 11. Для підготовки тендерної документації та/або оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника. Жодного слова про те, що можна залучати інших працівників для підписання будь-яких документів учасника в процесі підготовки пропозиції немає, більше того порушується право учасника на конфіденційність інформації, ну і звичайно ж всім зрозуміло, для чого така вимога встановлюється в документації!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підготовки оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за рішенням замовника уповноважена особа може залучати інших працівників замовника. Виїзд на об’єкт в посадових обов’язках уповноваженої особи по проведенню спрощених закупівель не передбачено. Оскільки, контроль за проведення ремонтних робіт здійснює провідний інженер, керівник відділу ГЦО департаменту освіти Луцької міської ради, тому у його посадові обов’язки включено виїзд на об’єкт та відповідно підписання акту обстеження.
Гарантія
Дата подання: 03 грудня 2021 15:06
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:37
У вимогах до гарантії у Вас є посилання на п. 4 форми, а самої форми немає. Банк задає питання що то за форма і не може коректно офрмити гарантію Внесіть ясність, будь-ласка
Відповідь: П.4 форми банківської гарантії
Гарантія
Дата подання: 03 грудня 2021 15:19
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:38
Ст. 25 Закону визначає вимоги до забезпечення пропозиції, зокрема У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Жодного слова про умови неповернення забезпечення у Вас немає
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині «Реквізити гарантії», зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми Гарантії, не настане.
У П.4 Форми Гарантії вказано, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Креслення конструкцій
Дата подання: 03 грудня 2021 15:39
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:39
На підставі ч. 7 ст. 14 Закону звертаємось до Вас за розясненням щодо вимог до предмета закупівлі: Якщо Ви вважаєте предметом закупівлі металопластикові конструкції, то НАДАЙТЕ, БУДЬ-ЛАСКА, КРЕСЛЕННЯ КОНСТРУКЦІЙ З РОЗМІРАМИ
Відповідь: Предметом закупівлі є послуги з встановлення дверей та вікон
Предмет договору
Дата подання: 03 грудня 2021 15:45
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:53
Прошу надати вияснення, що у Вас є предметом договору і почснити вимогу Предмет договору повинен відповідати загальним критеріям якості. З оголошення у Вас вбачається, що предметом договору є послуги, а всі вимоги стосуються товару
Відповідь: Предметом договору є послуги з встановлення дверей та вікон
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 грудня 2021 16:19
Дата відповіді: 06 грудня 2021 08:54
Надайте будь-ласка пояснення на підставі якої статті закону Ви встановлюєте в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону? В ст. 14 Закону жодного слова про можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв немає. Є лише можливість розміщувати іншу інформацію а не вимоги, більше того вимоги лише до предмету закупівлі а не до учасника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі може зазначатися інша інформація, відповідно Замовник вважає за необхідне вимагати кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, як іншу інформацію
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТзОВ "Термопласт Плюс" 172 819,12
UAH з ПДВ
172 819,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 178 000,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 11:18
Електронний підпис
08 грудня 2021 11:17
Сертифікація.7z
08 грудня 2021 11:17
Досвід.7z
08 грудня 2021 11:17
Банківська гарантія.7z
08 грудня 2021 11:17
Сертифікація 2.7z
08 грудня 2021 11:17
Документи.7z

Публічні документи

08 грудня 2021 20:25
Електронний підпис
08 грудня 2021 20:22
додаток 4 цінова.PDF
08 грудня 2021 20:22
довідка повноваження.PDF
08 грудня 2021 20:22
довідка аналогічні.PDF
08 грудня 2021 20:22
Статут.pdf
08 грудня 2021 20:22
довідка про товар.PDF
08 грудня 2021 20:22
ліцензія.PDF
08 грудня 2021 20:22
додаток1.PDF
08 грудня 2021 20:22
штатний розпис 2021.pdf
08 грудня 2021 20:22
довідка про виробника.PDF
08 грудня 2021 20:22
сертифікати 1.rar
08 грудня 2021 20:22
про захист перс. даних.PDF
08 грудня 2021 20:22
аналогічний договір.pdf
08 грудня 2021 20:22
св про дер реєстр.PDF
08 грудня 2021 20:22
договір банк.гарантія.PDF
08 грудня 2021 20:22
кошторис_.pdf
08 грудня 2021 20:22
наказ по охороні праці.PDF
08 грудня 2021 20:22
10.imd
08 грудня 2021 20:22
проект договору.PDF
08 грудня 2021 20:22
Довідка про кор.Атлант.zip
08 грудня 2021 20:22
довідка працівники.PDF
08 грудня 2021 20:22
додаток 6.PDF
08 грудня 2021 20:22
лист гарантія.PDF
08 грудня 2021 20:22
акт огляду.PDF
08 грудня 2021 20:22
гарантія 5 років.PDF
08 грудня 2021 20:22
довідка Аваль заборг.pdf
08 грудня 2021 20:22
витяг ПДВ.PDF
08 грудня 2021 20:22
про банкруцтво.PDF
08 грудня 2021 20:22
довідка без авансу.PDF
08 грудня 2021 20:22
кількісні характ.PDF
08 грудня 2021 20:22
лист відгук.pdf
08 грудня 2021 20:22
наказ.PDF
08 грудня 2021 20:22
Витяг.pdf
08 грудня 2021 20:22
довідка про виїзд.PDF
08 грудня 2021 20:22
МВС Довідка.pdf
08 грудня 2021 20:22
сертифікати 2.rar
08 грудня 2021 20:22
довідка погодження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Термопласт Плюс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Термопласт Плюс"
#35217535
Переможець 172 819,12
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 15:42

Документи

10 грудня 2021 15:42
Електронний підпис
10 грудня 2021 15:39
ПРОТОКОЛ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Термопласт Плюс"
#35217535
172 819,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 15:42
Електронний підпис
10 грудня 2021 15:39
ПРОТОКОЛ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:36
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 12:31
договір 64-12.PDF укладений
15 грудня 2021 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 172 819,12
UAH (в тому числі ПДВ 28 803,18 UAH)