Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт лікувального газопостачання терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» на проспекті Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області)
Очікувана вартість
1 555 730,00 UAH
UA-2021-11-30-001268-c 814b5a1c50f94afb8c72c0116dcf8e9a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоряна Костик

+38033449097 novcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983016
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7
Контактна особа: Зоряна Костик
+38033449097
novcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 23:59
Початок аукціону: 15 грудня 2021 12:20
Очікувана вартість: 1 555 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 778,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться відповідно до пункту 3-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лікувального газопостачання терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» на проспекті Перемоги, 7 в м. Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться в межах фінансування на відповідний період у безготівковій формі в національній валюті, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами та представником технічного нагляду актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ, ДБН, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику Розрахунки з Підрядником за належно виконані роботи проводяться проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки з Підрядником за виконані належним чином роботи здійснюються протягом семи банківських днів з моменту підписання сторонами та представником технічного нагляду відповідних документів (актів встановленої форми, тощо). Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 75 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Остаточний розрахунок за повністю завершені роботи за наявності фінансування за умови, що роботи виконані належним чином і в погоджений строк, проводиться протягом зазначеного строку після прийняття Замовником закінчених робіт, підписання сторонами та представником технічного нагляду відповідних документів, надання Замовнику повного комплекту виконавчої документації, ведення якої передбачено ДБН. Замовник може уточнити порядок проведення розрахунків протягом дії цього Договору у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 14:48
ОГОЛОШЕННЯ (кисневе газопостачання) 2.doc
01 грудня 2021 09:43
Принципова схема.jpg
30 листопада 2021 18:42
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (лікувальне газопостачання).docx
02 грудня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 14:48
ОГОЛОШЕННЯ (кисневе газопостачання) 2.doc
30 листопада 2021 18:42
ОГОЛОШЕННЯ (кисневе газопостачання).doc
30 листопада 2021 09:46
РОБОЧИЙ ПРОЕКТ 2021.pdf
01 грудня 2021 09:43
Принципова схема.jpg
30 листопада 2021 09:46
Оголошення.docx
30 листопада 2021 18:42
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (лікувальне газопостачання).docx
30 листопада 2021 09:46
Проєкт договору лікувальне газопостачання НЦМЛ скорегований (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-001268-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ", Код ЄДРПОУ:40519037
Дата подання: 02 грудня 2021 11:23
Продовження терміну подання пропозицій
У зв’язку з тим, що у період уточнення Замовником неодноразово були внесені зміни в інформацію, зазначену в оголошенні, щодо вимог до предмета закупівлі, керуючись п. 7 статті 14 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2021 17:19
Продовжено термін по 10.12.2021.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПАЛ" 1 538 351,95
UAH з ПДВ
1 479 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" 1 554 222,00
UAH з ПДВ
1 479 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 22:24
Електронний підпис
10 грудня 2021 22:18
Електронний підпис
10 грудня 2021 22:15
графік .pdf
10 грудня 2021 20:45
Електронний підпис
10 грудня 2021 20:43
кошторис 4.pdf
10 грудня 2021 20:42
довідка з стастики.pdf
10 грудня 2021 20:42
Свідоцтво.jpg
10 грудня 2021 20:42
СвідоцтвоПДВ.jpg
10 грудня 2021 20:42
Дозвіл_2017_m.pdf
10 грудня 2021 20:42
принципова схема.pdf
10 грудня 2021 20:42
Паспорт стр. 12-13, ІПН.jpg
10 грудня 2021 20:42
Витяг 04.11.pdf
10 грудня 2021 20:42
кошторис 2.pdf
10 грудня 2021 20:42
кошторис 1.pdf
10 грудня 2021 20:42
Відгук 04.11..pdf
10 грудня 2021 20:42
Договір Липи.pdf
10 грудня 2021 20:42
витяг копія 04.11..pdf
10 грудня 2021 20:42
наказ і протокол копія.pdf
10 грудня 2021 20:42
виписка і опис новий.pdf
10 грудня 2021 20:42
кошторис 3.pdf
10 грудня 2021 20:42
статут оригінал.pdf
10 грудня 2021 20:42
Ліцензія_2017_m.pdf
10 грудня 2021 20:42
Наказ на директора.jpg

Публічні документи

10 грудня 2021 14:45
Електронний підпис
10 грудня 2021 14:45
Тех. вимоги.pdf
10 грудня 2021 14:45
Опис.pdf
10 грудня 2021 14:45
Виписка з ЄДР.pdf
10 грудня 2021 14:45
Статут.pdf
10 грудня 2021 14:45
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2021 14:45
Розрахунки,кошториси .pdf
10 грудня 2021 14:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2021 14:45
Пропозиція.pdf
10 грудня 2021 14:45
Ліцензія будівельна.pdf
10 грудня 2021 14:45
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 грудня 2021 14:45
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПАЛ"
#22346348
Переможець 1 479 980,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 21:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 21:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПАЛ"
#22346348
1 479 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:31
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 12:26
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 січня 2022 12:25
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:25
ДОГОВІР підписаний.pdf укладений
20 грудня 2021 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити термін виконання робіт до Договору № 443-Р/2021 від 17.12.2021 року до 10.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 443-Р/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 10 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 479 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 246 663,33 UAH)