Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та обслуговування картриджів
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-11-30-000188-b f6e0bfcb62c54f0dbb35beee975653a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ізвощіков Олексій Сергійович

380444839906 aizvoschikov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 34966254
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Контактна особа: Ізвощіков Олексій Сергійович
380444839906
aizvoschikov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 09:00
Початок аукціону: 09 грудня 2021 15:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1038 Одиниця
Заправка та обслуговування картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, Білоруська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 08:46
Вимоги загальні.docx
30 листопада 2021 08:46
Договір картриджи.doc
30 листопада 2021 08:46
Технiчне_завдання.docx
30 листопада 2021 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 08:46
Вимоги загальні.docx
30 листопада 2021 08:46
Договір картриджи.doc
30 листопада 2021 08:46
Технiчне_завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-000188-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2776506071
Дата подання: 13 грудня 2021 11:30
не відповідність пропозицій ФОП Загородня Т.М. та ФОП Хоменко К.В. вимогам оголошення та предмету закупівлі
опис невідповідністей пропозицій ФОП Загородня Т.М. та Хоменко К.В. у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2021 13:24
Дякуюємо за звернення.
Шановний учаснику, ваша інформація буде прийнята до уваги при перевірці документів учасника, але перш ніж писати рекомендуємо уважніше переглянути інформацію, яку ви зазначаєте.
По-перше відсутня інформація по додатку № 1 щодо вартості за одиницю.
По-друге учасник Завгородня надали інформацію у потрібному форматі.
Що стостується документів Учасника, якого відхилено коментарів не потребує.
Номер вимоги: UA-2021-11-30-000188-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2776506071
Дата подання: 14 грудня 2021 14:24
невідповідність пропозиції Фізична особа-підприємець Загородня Т.М. вимогам оголошення
Шановний замовнику, повторно звертаємо вашу увагу на те, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Загородньої Тетяни Миколаївни не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та має бути відхилена, а саме:
1. оголошенням передбачено надання Пропозиції Учасника, оформленої у відповідності до вимог Додатку № 1, проте поданий ФОП Загородня Т.М. документ не відповідає таким вимогам, а саме:
- пропозиція не містить вартості за одиницю, не зважаючи на наявну вимогу, що Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість ЗА ОДИНИЦЮ (одиниці));
- форма пропозиції учасника не містить строків надання послуг, що передбачено формою (терміни заправки не мають перевищувати 3-х робочих);
2. учасник при розрахунку не визначив вартість заправки картриджа CF232A за позицією № 12, що спричинить неточності під час укладання договору;
3. учасником не надано зформованої не раніше дня подачі пропозиції ВИПИСКИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Звертаємо, увагу на те, що учасниками під час періоду уточнень не було поставлено запитань, вимог та не було оскаржено таку вимогу.
Водночас учасником повідомлено, що виписка надається одноразово, проте таке твердження не відповідає дійсності, оскільки законодавством передбачені інші випадки формування виписки, що підтверджується отриманим ФОП Гримало І.В. на потрібну дату документом.
4. не надано довідку про погодження надавати послуги з відтермінуванням оплати до 90 календарних днів, натомість надано довідку про постачання всього товару, протягом 3-х робочих днів після акцепту, при тому, що закупівля здійснюється на послуги, що надаватимуться протягом року.
5. документ «Контактні дані» додатково не надано в форматі pdf, всупереч вимозі Замовника – «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:» (в тому числі і документ «Контактні дані»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2021 11:40
Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення, відповідно до розгляду вашої інформації повідомляємо:
1. Форма пропозиції не містить даного поля для зазначення вартості за одиниці продукції, окрім того звертаємо вашу увагу, що закупівля проводиться Послуги. В даному випадку відсутня одиниця продукції. Окрім того Учасник надав розрахунок в довідці № 16. Додатково повідомляємо, що учасник зазначив терміном надання послуг 24 години.
2. Відповідно до вимог закупівлі зазначена неточність, оскільки картридж CF232A є драм-картриджем у якого відсутня можливість заправлятись! Учасник, який приймає участь у закупівлі з даного предмету має бути компетентним в даному питанні.
3. Учасник надав інформацію у вичерпній форма, окремо надав Витяг, бухгалтерським відділом Замовника дана інформація підтверджена і зазначена, як така, що відповідає вимогам. Окремо повідомляємо, що дійсно Виписка може бути видана декілька разів при внесенні змін у реєстраційні дані, тощо.
4. У вищезазначеній довідці (№11) зазначено про відтермінування оплати до 90 календарних днів, що вимагалось Замовником.
5. Шановний учаснику слід зазначити, що дана вимога, а саме формат файлу є виключною, Замовник наголошує на форматі, що виконано Учасником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

13 грудня 2021 11:30
Шановний замовнику.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА" 90 500,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Загородня Тетяна Миколаївна 94 558,00
UAH з ПДВ
88 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 139 110,00
UAH з ПДВ
139 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 18:08
Електронний підпис
07 грудня 2021 18:06
Договір картриджи.pdf
07 грудня 2021 18:06
Витяг.pdf
07 грудня 2021 18:06
інформація.pdf

Публічні документи

07 грудня 2021 22:41
Електронний підпис
07 грудня 2021 22:37
Електронний підпис
07 грудня 2021 22:30
8. SCC STMC до 17.06.22 (1).pdf
07 грудня 2021 22:30
4. Виписка (2).pdf
07 грудня 2021 22:30
4. Виписка (1).pdf
07 грудня 2021 22:30
15. Технiчне завдання.pdf
07 грудня 2021 22:30
3. Паспорт.pdf
07 грудня 2021 22:30
16. Пропозиція.pdf
07 грудня 2021 22:30
14. Контактні данні.docx

Публічні документи

07 грудня 2021 20:29
Електронний підпис
07 грудня 2021 20:27
15 ЦП.pdf
07 грудня 2021 20:27
15 ЦП - 2.pdf
07 грудня 2021 20:27
09 гарантия.pdf
07 грудня 2021 19:53
Електронний підпис
07 грудня 2021 19:52
03 ПАСПОРТ 1-6 + 11.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 Сертифікат.pdf
07 грудня 2021 19:52
06 довідка податки.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 Certificate0001.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 Сертифікат 1.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 сертифікат 30001.pdf
07 грудня 2021 19:52
02 Виписка.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 Certificate 10001.pdf
07 грудня 2021 19:52
15 ЦП - 2.pdf
07 грудня 2021 19:52
10 Довідка.pdf
07 грудня 2021 19:52
04 Свідоцтво ФОП.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 сертифікат 2.pdf
07 грудня 2021 19:52
03 РНОКПП.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 Certificate 1.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 сертифікат 3.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 сертифікат 20001.pdf
07 грудня 2021 19:52
08 Certificate.pdf
07 грудня 2021 19:52
10 Довідка.zip
07 грудня 2021 19:52
15 ЦП.pdf
07 грудня 2021 19:52
02 виписка ел.pdf
07 грудня 2021 19:52
09 гарантия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА"

Фізична особа-підприємець Загородня Тетяна Миколаївна

ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОМЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА"
#3187204565
Відхилено 85 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 14:27
Фізична особа-підприємець Загородня Тетяна Миколаївна
#2795103583
Переможець 88 999,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Загородня Тетяна Миколаївна
#2795103583
88 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 20:10
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 13:49
458 Картриджи.pdf укладений
17 грудня 2021 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 340,00
UAH