Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3019:(2021) - ДК 021:2015 : 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний XEROX Premier, A4, 80г/м2, 500 арк., клас A, або еквівалент)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-11-29-015773-c 48dc2acf34824a709bb951105606fee7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Галина Іванівна

+380445255575 galina.ook@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України
Код ЄДРПОУ: 05416952
Місцезнаходження: 03028, Україна , м. Київ обл., Київ, Проспект Науки будинок 41
Контактна особа: Мороз Галина Іванівна
+380445255575
galina.ook@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 20:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 20:54
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 пачка
Папір офісний XEROX Premier, A4, 80г/м2, 500 арк., клас A, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03028, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Науки, 45, Голосіївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної, протягом 5 робочих днів з моменту її підписання Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 20:50
Додаток3_Проєкт договору.doc
29 листопада 2021 20:50
Додаток2_Цінова пропозиція.doc
29 листопада 2021 20:50
Додаток1_Технічні параметри.doc
29 листопада 2021 20:50
Оголошення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій