Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Code according to DK 021: 2015 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces) «Current average repair of the public highway of local significance O26067 Sadgora - Horishni Sherivtsi - Zadubrivka on the sections km 0 + 000 - km 2 + 700 and km 4 + 850 - 5 + 800 (separate sections)»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Вебсайт: | http://www.facebook.com/ukbODAcv |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Гаватюк Андрій Володимирович 380372552608 infra@bukoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi |
National ID: | 43565662 |
Contact point: |
Gavatiuk Andrii 380372552608 infra@bukoda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 11:33 |
Очікувана вартість: | 40 100 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 502,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має бути надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії тощо є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку про зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної адміністрації Код ЄДРПОУ: 43565662 IBAN: UA528201720355109002001158161 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1203013.44 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень ст.27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлі повинен внести забезпечення виконання цього договору. Вид надання виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 43565662 IBAN: UA528201720355109002001158161 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 Способи повернення учаснику наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу, учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи Замовника. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - Договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору. Замовник не повертає гарантійне забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання договірних зобов’язань, кошти, що надійшли як гарантійне забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного державного бюджету. |
Publication date: | 29 листопада 2021 18:46 |
Enquiries until: | 27 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 40 100 448 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 502 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 15:08 |
Перелік змін.doc | |
29 грудня 2021 15:06 |
ТД О26067 км 0+000-2+700 та 4+850-5+800 зі змінами.docx | |
29 листопада 2021 18:49 |
Додаток 3.xlsx | |
29 листопада 2021 18:49 |
Додаток 5 Проект договору.doc |
29 грудня 2021 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 грудня 2021 15:08 |
Перелік змін.doc
|
|||
29 грудня 2021 15:06 |
ТД О26067 км 0+000-2+700 та 4+850-5+800 зі змінами.docx
|
|||
29 листопада 2021 18:49 |
Додаток 3.xlsx
|
|||
29 листопада 2021 18:49 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 24 грудня 2021 17:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-22-000018 ● 346d4b5c84d041c2ba8672dd5936b6db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 23:18 |
НАКАЗ
22.04.2022 109
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 21.04.2022 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від _22.04.2022__ № __109___
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2021-11-29-015351-c 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-26 12:52:56
Запит про надання пояснень
Керівнику
Управління інфраструктури, капітального
будівництва та експлуатації доріг Чернівецької
обласної державної адміністрації
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26067 Садгора - Горішні Шерівці - Задубрівка на ділянках км 0+000 - км 2 + 700 та км 4 + 850 - 5+800 (окремими ділянками)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-015351-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-29 09:56:38
Пояснення на запит
По 1 питанню: яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Чернівецької обласної державної адміністрації 10 листопада 2021 року №1295-р затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 101 769,00 гривень. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 40 100 448,00 грн з ПДВ. Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №26-0516/03-21 від 19.11.2021 року. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднена на веб-сайті Чернівецької обласної державної адміністрації. (https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/upravlinnya-infrastrukturi-kapitalnogo-budivnictva-ta-ekspluataciyi-dorig/obgruntuvannya-potrebi-zakupivli).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-27 20:22:54
Запит про надання пояснень
Керівнику
Управління інфраструктури, капітального
будівництва та експлуатації доріг Чернівецької
обласної державної адміністрації
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26067 Садгора - Горішні Шерівці - Задубрівка на ділянках км 0+000 - км 2 + 700 та км 4 + 850 - 5+800 (окремими ділянками)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-015351-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.При проведенні процедури закупівлі, відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 03 лютого 2022 року № 14, прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ШБУ-77"(далі - учасник - переможець). Замовником на сайті ProZorro опубліковано 03 лютого 2022 року повідомлення про намір укласти договір з учасником - переможцем торгів та 06 квітня 2022 року укладений договір.
Відповідго до пункту 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Просимо надати обґрунтовані пояснення, на підставі чого виникла необхідність продовжити строк для укладання до 60 днів та надати відповідні документи.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-02 16:57:32
Пояснення на запит
Рішення про необхідність продовження строку для укладання договору до 60 днів прийнято протоколом уповноваженої особи від 23.02.2022 №27 з метою виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), та у зв’язку з службовою необхідністю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
29 листопада 2021 року на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ProZorro Управлінням інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою «(Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26067 Садгора - Горішні Шерівці - Задубрівка на ділянках км 0+000 - км 2 + 700 та км 4 + 850 - 5+800 (окремими ділянками)» (Code according to DK 021: 2015 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces) «Current average repair of the public highway of local significance O26067 Sadgora - Horishni Sherivtsi - Zadubrivka on the sections km 0 + 000 - km 2 + 700 and km 4 + 850 - 5 + 800 (separate sections)»» (далі – Закупівля). 04 квітня 2022 року за результатами здійснення Закупівлі між Товариством з обмеженою відповідальність «ШБУ-77» та Управлінням інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації було укладено Договір № 11-ДГ від 04 квітня 2022 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26067 Садгора - Горішні Шерівці - Задубрівка на ділянках км 0+000 - км 2 + 700 та км 4 + 850 - 5+800 (окремими ділянками)». 22 квітня 2022 року Північно-східним офісом Держаудитслужби було прийнято рішення (Наказ № 109 від 22.04.2022 р.) про проведення моніторингу Закупівлі, з підстав виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Рішення про початок моніторингу оприлюднено у ЦБД «ProZorro» 22 квітня 2022 23:18 год. 09 травня 2021 року Північно-східним офісом Держаудитслужби у ЦБД «ProZorro» оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-29-015351-c (надалі – Висновок), з яким Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації не погоджується з підстав його необґрунтованості, невідповідності об’єктивній дійсності та вимогам нормативно-правових актів з питань публічних закупівель. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є безпідставним і необґрунтованим та та є неможливим до виконання з наступних підстав. Згідно констатуючої частини Висновку: 1. «За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ПБС» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, пунктом 1 додатку 7 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» надано протокол загальних зборів учасників ТОВ «ПБС» від 30.06.2017 №30/06/2017, який містить ідентифікаційний код та паспортні дані Непик І.В. та Колибабюк Г.І., а також рішення єдиного учасника ТОВ «ПБС» від 27.04.2021 №27/04/2021. Однак згода на збір та обробку персональних даних від вищезазначених осіб у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» відсутня. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, допустив до оцінки Крім того, за наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ШБУ - 77» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, пунктом 1 додатку 7 до тендерної документації встановлена вимога надання листа-згода на обробку персональних даних. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ - 77» надано рішення одноособового учасника від 09.04.2020 №0904/20, яке містить ідентифікаційний код та паспортні дані Білоуса А.В. Однак згода на збір та обробку персональних даних від вищезазначеної особи у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШБУ - 77» відсутня. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ - 77», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, допустив до оцінки, а також визначив переможцем та уклав з ним Договір. Відповідно до пунктів 2 та 3 частини другої статті 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а також відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.» Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно із п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 1 Додатку 7 до Тендерної документації у складі тендерної документації Учасник надає Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції завантажило файл «41 Лист-згода персональні дані.PDF» у якому знаходиться Лист-згода на обробку персональних даних №Т-3830 від 28 грудня 2021 року. ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної пропозиції завантажило файл «Лист-згода на обробку даних.pdf» у якому знаходиться Лист-згода на обробку персональних даних №04/01-12-к від 04.01.2022 року. Таким чином, учасниками закупівлі виконано вимоги тендерної документації та надано листи згода на обробку персональних даних, а тому висновок зроблений у мотивувальній частині Висновку від 09 травня 2022 року є безпідставним. Щодо тверджень, зроблених у Висновку від 09 травня 2022 року щодо необхідності надати Лист-згоду на обробку персональних даних від осіб персональні дані яких зазначені у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам Тендерної документації, що підтверджується рішеннями розгляду Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель відображені в рішенні №21725-р/пк-пз від 23.09.2021 року та № 1009-р/пк-пз від 18.01.2022 року, де встановлено, що листи-зобов’язання надаються тільки при наявності наступних вимог тендерної документації – «надаватя Листа-згоди від всіх осіб, персональні дані яких відкриті та зазначені у тендерній пропозиції учасника». З огляду на зазначену вище інформацію Висновок від 09 травня 2022 року не грунтується на законних обставинах та є необгрунтованим та не підлягає до виконання. Відповідно до ч. 6 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Форма висновку та порядок його заповнення визначені наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення» (далі – Порядок № 552). Розділами ІІ та ІІІ цього Порядку визначено порядок заповнення вступної та констатуючої частин форми висновку. Зокрема, відповідно до п. 3 розділу ІІІ, зазначено, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Відповідно до ч. 7 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. У пункті 3 констатуючої частини оспорюваного висновку Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель контролю в Україні», зобов’язує Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації серед іншого вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. З приводу обраного Північно-східним офісом заходу реагування щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель у вигляді зобов’язання Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації розірвати укладений договір, слід зазначити наступне. У висновку про результати моніторингу закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби посилається на приписи статті 5 та статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Слід зауважити, що ні статею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні нормами ст. 5 вказаного Закону, на які посилається Північно-східний офіс Держаудитслужби, а ні іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено ні повноваження органів фінансового контролю зобов’язувати суб’єктів господарювання до розірвання господарського договору, ні право таких органів вимагати розірвання господарських договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Договір № 11-ДГ від 04 квітня 2022 року укладений у чіткій послідовності за результатами процедури закупівлі та у чіткій відповідності вимогам Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Частиною 1 ст. 179 Господарського кодексу України (далі - ГК України) передбачено, що майново-господарські зобов’язання, які виникають між суб’єктами господарювання або між суб’єктами господарювання і не господарюючими суб’єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов’язаннями. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором (ч. 1 ст. 188 ГК України). Відповідно до ст. 202 ГК України - господарське зобов’язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов’язання; у разі поєднання управненої та зобов’язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов’язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Отже, з вищезазначеного вбачається, що господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього повинні бути причини такого розірвання. Згідно ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Як передбачено ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (ч. 5 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вичерпного переліку випадків, встановлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до положеньп.п. д) п. 6.2.7 Договору № 11-ДГ від 04 квітня 2022 року Замовник може призупинити дію цього Договору або Договір може бути розірваний односторонньо за ініціативою Замовника за таких обставин: - відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг; - відсутність фінансування за цим Договором; - відставання з вини Підрядника щодо строків надання послуг більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху, інших нормативних документів, передбачених п. 1.3. цього Договору; - порушення умов Договору, зокрема щодо якості послуг (робіт) та матеріалів, строків їх надання (виконання). Таким чином, за умови виконання підрядником умов договору, Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації позбавлене права ініціювати його розірвання. Тобто, відсутні як правові так і договірні підстави для розірвання укладеного договору Управлінням інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації та, як наслідок, право Північно-східного офісу Держаудитслужби вимагати розірвання договору, оскільки в такому випадку Північно-східний офіс Держаудитслужби вимагає від Замовника вчинити дії в порушення закону та договірних умов. Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з ч. 1 ст. 12 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» службові особи органів державного фінансового контролю зобов’язані суворо додержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом. А отже, вимога щодо розірвання договору, викладена у висновку про результати моніторингу закупівлі, є протиправною, оскільки не відповідає вимогам статті 19 Конституції України, ч. 1 ст. 12 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
2022-05-16 16:50:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" |
39 135 000,00
UAH з ПДВ
|
38 934 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
39 710 000,00
UAH з ПДВ
|
39 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
38 934 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2022 20:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:17
|
ДУ 1 до 11-ДГ.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 22:16
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 14:51
|
Договір 11-ДГ.pdf | укладений |
06 квітня 2022 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 5.1., 12.2., Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11-ДГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |