Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21710384 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Андрій Баран +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 24 026 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), уповноваженої особи банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 120 130,00(сто двадцять тисяч сто тридцять грн. 00 коп.). Реквізити Замовника: - назва: Національний комплекс «Експоцентр України».; - код ЄДРПОУ: 21710384; Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за письмовим запитом. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим забезпеченням (покриттям), дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Також, для підтвердження наявності грошового покриття надається сканований оригінал або копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за даною гарантією). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону У країни «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120130 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору виконання робіт на об’єкті. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки в частині продовження строку її дії, у зв’язку з продовженням строку виконання робіт. У разі продовження строку виконання робіт згідно з умовами Договору Генпідрядник зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Переможець торгів повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців виконання Робіт (пункт 1 постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 - у разі оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів) у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, виключно на цілі, визначені договором про закупівлю | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів, після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 17:26 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
06 грудня 2021 17:26 |
Перелік змін 1.pdf |
06 грудня 2021 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2021 17:26 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||
06 грудня 2021 17:26 |
Перелік змін 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема:
ВИРОБНИЧИЙ контроль включає:
а) вхідний контроль проектної документації;
б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
в) операційний контроль будівельних процесів;
Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості.
За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Національний комплекс «Експоцентр України», це державна виставкова установа України, на території якої розташовані пам’ятки культурної спадщини національного значення та охоронна зона об’єктів культурної спадщини. На території, на якій проводяться роботи за предметом закупівлі, відсутні об’єкти пам’ятки культурної спадщини національного значення, але вона знаходиться в охоронній зоні об’єктів культурної спадщини. Згідно нормативної документації, про визначення класу наслідків (відповідальності) ДСТУ 8855 : 2019, об’єкт належить до класу наслідків (відповідальності) - СС 3.
Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема:
ВИРОБНИЧИЙ контроль включає:
а) вхідний контроль проектної документації;
б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
в) операційний контроль будівельних процесів;
Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості.
За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Об’єкт належить до класу наслідків (відповідальності) - СС 3.
На території проведення робіт за предметом закупівлі, об’єкти пам’ятки культурної спадщини національного значення відсутні, але знаходиться в охоронній зоні об’єктів культурної спадщини.
Вимоги про усунення порушення
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 15 грудня 2021 року, Вами було прийнято рішення, щодо визначення переможцем відкритих торгів учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» згідно з предметом закупівлі: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи) та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, тендерна пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», містить перелік невідповідностей щодо опублікованої замовником Тендерної документації, які унеможливлюють прийняття Вами, як уповноваженої особи, вищезазначеного рішення.
Перелік невідповідностей наступний:
1) Пунктом 3.2. Розділу 3 Тендерної документації, були наведені вимоги щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Відповідний пункт містить наступне твердження «У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП.». Учасником у складі своєї пропозиції, Учасником було надано архів під назвою «27352 ТОВ Альтіс-Констракшн p7s», в якому у свою чергу містить файл «Гарантія 27352.pdf». Відповідний файл є ЕЛЕКТРОННОЮ БАНКІВСЬКОЮ ГАРАНТІЄЮ №27352/ЮГ-21 від 14.12.2021 р. Однак, зміст відповідного документу не містить у собі інформацію, щодо посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП». Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2) Пунктом 3.6. Розділу 3 Тендерної документації, передбачено надання у складі пропозиції «Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації.» Учасником у складі пропозиції надано файл «18.Інші документи та інформація.pdf», у складі якому міститься «Довідка щодо якості матеріалів, що будуть застосовуватися при виконанні робіт» вих.№13/12-41 від 13.12.2021 р. Відповідна довідка, яка надана Учасником, не містить інформації, щодо якості матеріалів, що будуть застосовуватися при виконання робіт, а саме зносостійкість, термін служби, екологічна чистота. Таким чином, відповідна довідка надана не у повному обсязі та не містить інформації, вимоги до якої були неведені у Тендерній документації. Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3) Додатком №9 до Тендерної документації, були наведені «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та надані замовником «Відомості обсягів робіт» та «Відомості ресурсів». Учасником у складі своє пропозиції надано файл «48ДЦ.pdf», якій містить у свою чергу, розрахунок вартості відповідних будівельних робіт. У складі файлу наявна «Підсумкова відомість ресурсів» (шифр 48_ДЦ_ИВР). Однак, наданий Учасником розрахунок містить невідповідності (відсутні деякі будівельні машини і механізми, невідповідність маш. год, тощо) з інформацією, яка надана Замовником у Додатку №9. Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4) Пунктом 3.6. Розділу 3 Тендерної документації, передбачено надання у складі пропозиції «З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.». Замовником було чітко встановлено, що Сертифікат на систему управління ДСТУ ISO 9001:2015, має містити інформацію, щодо виконання будівельних робіт , а саме в частині «надання послуг з організації будівництва». Учасником у складі пропозиції надано файл «7. Сертифікати ISO.pdf», у складі якого міститься сертифікат №UA.QM.8O107.173.01-21 від «22» червня 2021 р. на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Однак сфера сертифікації вищезазначеного сертифікату не містить інформації, щодо «надання послуг з організації будівництва», яке чітко вимагалося замовником у тендерній документації. Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Отже в уповноваженої особи Замовника, наявні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи із загального становища, спираючись на сукупність усіх раніше вищеперерахованих і згаданих фактів, вимагаємо, самостійно перевірити виявлені факти та усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Нагадуємо, що статтею 44 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлена відповідальністю за порушення вимог цього Закону.
У іншому випадку, наше підприємство має бути змушено звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до органу оскарження та оскаржити відповідне рішення уповноваженої особи у встановленому законом порядку.
Надаємо відповідь щодо вимоги UA-2021-11-29-015070-c.c2
Тендерною документацією п.3.2. Розділу 3 встановлено вимоги відносно оформлення забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії : «Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), уповноваженої особи банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Звертаємо вашу увагу, що в Тендерній в тендерній документації, щодо забезпечення тендерної пропозиції передбачено, окрім іншого зазначено, що зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення,про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в,національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою, Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Крім того, основні вимоги щодо структури та змісту тендерної гарантії зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) та відповідно до частини першої статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин, щодо забезпечення виконання зобов’язання, у письмовій формі. Згідно з частиною першою статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах, крім того, правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою електронного засобу зв’язку.
Учасник процедури закупівлі надав забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створено програмним комплексом, файл у форматі .p7s) при завантаженні документ доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах ) банківської гарантії, вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант співпадає з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснено відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Зміст банківської гарантії відповідає вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. (вимога тендерної документації). Відповідно до абз. 18 п.26 Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідають вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Відповідно будь-які зауваження щодо недодержання банками гарантами даної вимоги є необґрунтованими.
Щодо відповіді на ваше запитання хочемо зазначити наступне, дійсно Пунктом 3.6. Розділу 3 Тендерної документації, передбачено надання у складі пропозиції «Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації.»
Учасником у складі пропозиції надано файл «18.Інші документи та інформація.pdf», у складі якому міститься «Довідка щодо якості матеріалів, що будуть застосовуватися при виконанні робіт» вих.№13/12-41 від 13.12.2021 р..
Згідно вашої вимоги про усунення порушень: « Відповідна довідка, яка надана Учасником, не містить інформації, щодо якості матеріалів, що будуть застосовуватися при виконання робіт, а саме зносостійкість, термін служби, екологічна чистота. Таким чином, відповідна довідка надана не у повному обсязі та не містить інформації, вимоги до якої були наведені у Тендерній документації.».
Якість - об'єктивна і загальна характеристика об'єктів, що виявляється в сукупності їх властивостей. Якість продукції - сукупність властивостей продукції, що обумовлюють її здатність задовольняти певні потреби споживача.
Пунктом 1та п.2, ст.. 11, ЗУ «Про будівельні норми» визначено, що застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов’язковим для всіх суб’єктів містобудування, а сфера застосування будівельних норм визначається у кожному нормативному акті з урахуванням особливостей об’єкта нормування. Будівельні норми встановлюють обов’язкові вимоги до об’єкта нормування, що застосовуються при плануванні і забудові територій, проектуванні і будівництві. Будівельні норми мають містити положення щодо забезпечення виконання основних вимог до споруд та дотримання функціональних параметрів об’єкта нормування під час його експлуатації. В таблиці пп. 7.1, п.7 ДСТУ Б А.3.1-13:2010 «Номенклатура показників якості будівельної продукції. Основні положення», визначено основні показники якості, які можуть вимагатись в залежності від забезпечення виконання основних вимог до споруд та дотримання функціональних параметрів об’єкта нормування під час його експлуатації. Як приклад ; для будівельної продукції з вимогами показників конструктивності – геометричні, розміри, форма, склад, структура, шорсткість поверхонь, заводська готовність, для будівельної продукції з вимогами показників призначення – густина, пористість, щільність, порожнистість, водопоглинання, вологість, гігроскопічність, паро проникність, набухання, теплопровідність, температурні деформації, міцність, твердість, пластичність, крихкість та інші з 41 зазначених показників.
В абз. 1, п. 3, ст.. 23 ЗУ « Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Круглі дужки, в письмовому мовленні, використовуються як пунктуаційний знак для пояснень та уточнень, в даному випадку пояснень.
Відповідно будь-які зауваження щодо недодержання Учасником умов тендерної документації, викладені в обґрунтуванні даної вимоги, є необґрунтованими.
Додатком №9 до Тендерної документації, наведені «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та надані замовником «Відомості обсягів робіт» та «Відомості ресурсів». Учасником у складі своє пропозиції надано файл «48ДЦ^Ь», якій містить у свою чергу, розрахунок вартості відповідних будівельних робіт. У складі файлу наявна «Підсумкова відомість ресурсів» (шифр 48_ДЦ_ИВР). Надана Учасником пропозиція містить розрахунок у відповідності до інформацією, яка надана у Додатку №9 та існуючої ситуації розміщення будівельного майданчика на частині території НК «Експоцентр України, коли роботи виконуються з обмеженням в використанні механізмів, що не повинно перешкоджати діяльності Замовника.
Пунктом 5.9 «Настанови з визначення вартості будівництва» передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо
внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість
території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо)
будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів
як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і
вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у
підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт
визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та
показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Пунктом 3.6. Розділу 3 Тендерної документації, передбачено надання у складі пропозиції «З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.»
ДСТУ ISO 9001:2015, це прийнятий національний стандарт України, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності в 2015 році, що являє собою переклад ISO 9001:2015 Quality management systems — Requirements (Системи управління якістю. Вимоги). Вимоги, зазначені в стандарті, відповідають чинному законодавству України. В загальному положення вказано ціль даного стандарту, а це запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. У цьому стандарті використано процесний підхід, елементами якого є цикл «Plan-Do-Check-Act» (PDCA) («Плануй-Виконуй-Перевіряй-Дій») та ризик-орієнтоване мислення. Процесний підхід дає змогу організації планувати свої процеси та їхні взаємодії.
Наказом № 454 від 30.11.18 року «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів», Державним Підприємством «Український Науково-Дослідний і Навчальний Центр Проблем Стандартизації, Сертифікації та Якості» був прийнятий та згідно наказу, набрав чинності національний стандарт «ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги», гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами системи ISO 9001, що в 2018 році пройшла поліпшення та оновлення з присвоєнням абревіатури ISO 9001:2018.
Сфера сертифікації визначається переліком робіт та послуг, визначених кодами, згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016: 2010. В класифікаторі відсутня продукція та послуга - « надання послуг з організації будівництва», даний вираз був використаний, як пояснення, уточнення, щодо сфери сертифікації – роботи з будівництва, стосовно предмету закупки та взятий по тексту в дужки, приводиться після наведення основної вимоги «система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт». Круглі дужки, в письмовому мовленні, використовуються як пунктуаційний знак для пояснень та уточнень, в даному випадку пояснень.
Учасником у складі пропозиції надано файл «7. Сертифікати ISO.pdf», у складі якого міститься сертифікат №UA.QM.8O107.173.01-21 від «22» червня 2021 р. на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який чинний на даний час та в сфері сертифікації зазначено перелік робіт в галузі будівництва.
Відповідно будь-які зауваження щодо недодержання Учасником вимоги тендерної документації є необґрунтованими.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 грудня 2021 17:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000054 ● d9905964220b49a48ebc54e551680b33
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-11-29-015070-c 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-31 10:43:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі підготовчих, земельних, будівельних, монтажних/демонтажних робіт (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-015070-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов частини 6.6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-02 10:56:02
Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель
На Ваш запит про надання пояснення від 31.01.2022 № ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054 повідомляємо наступне: Переможець процедури закупівлі надав у паперовому вигляді банківську гарантію №8230/90 від 17.01.2022 р. (сканована копія додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої Проектно-кошторисної документації: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи). Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проектної документації. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість робіт з будівництва визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» , прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»). Посилання на сторінку веб-сайту національного комплексу "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ": https://vdng.ua/about/publichna-informatsiia на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України, із змінами. Враховуючи надані Замовником пояснення просимо прийняти рішення про зупинення моніторингу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 12:51:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі підготовчих, земельних, будівельних, монтажних/демонтажних робіт (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-015070-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з підтверджуючими документами щодо об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до договору від 17.01.2022 № ПР-7-1701202 в частині продовження його строку дії.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-08 18:04:28
Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель
На Ваш запит про надання пояснення від 03.02.2022 № ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054 повідомляємо наступне:
З метою реалізації Плану заходів з концепції проєкту «Президентський університет», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2021 р. № 971 , у Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 р. № 131 Національний комплекс «Експоцентр України» визначено одержувачем бюджетних коштів, а головним розпорядником бюджетних коштів визначено Міністерство освіти і науки України.
На підставі п 4. частини 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р. (зі змінами), Національний комплекс «Експоцентр України» вносить зміни до договору ПР-7-1701202 від 17 січня 2022р. (підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи). А саме: продовження строку виконання робіт до 31.03.2022 р. у зв’язку із відсутністю відкритого бюджетного фінансування.
У відповідності до Бюджетного кодексу України та Закону України «Про державний бюджет на 2022 рік» № 1928 від 02.12.2021 р., головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та протягом 45 днів з дня набрання чинності законом про Державний бюджет України затверджує спільно з Міністерством фінансів України паспорт бюджетної програми.
Оскільки на цей час Паспорт бюджетної програми на 2022 р. за КПКВК 2201260 «Загальні заходи у сфері освіти» ще не затверджений Міністерством освіти та науки України, фінансування з державного бюджету України не може вважатися відкритим, а Національний комплекс «Експоцентр України», відповідно, не має змоги зареєструвати зобов’язання за даним договором.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ наради щодо розгляду висновку моніторингу від №18.02.2022 р. (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054) по закупівлі за предметом: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-29-015070-c), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. 21 лютого 2022 р. м. Київ Головував: Генеральний директор Мушкін Євген Олександрович. Присутні: Шиндін Олексій Володимирович – заступник генерального директора. Тарасенко Олександр Олександрович – головний бухгалтер. Корнєєва Ксенія Борисівна – провідний фахівець з управління проектами та програмами у сфері нематеріального виробництва. Баран Андрій Вікторович – уповноважена особа. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд висновку моніторингу від №18.02.2022 р. (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054) по закупівлі за предметом: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-29-015070-c), розгляд виявлених порушень та здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Щодо питання 1 порядку денного слухали: уповноважену особу – Барана Андрія Вікторовича, який проінформував присутніх про висновок за результатами проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-01-26-000054) по закупівлі за предметом: Підготовчі, земельні, будівельні, монтажні/демонтажні, роботи (ДК 021:2015 45220000-7 Інженерні та будівельні роботи)( ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-29-015070-c), та повідомив про: - висновок моніторингу: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено..»; - методи усунення порушення: «З огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти до уваги та вжити заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2022-02-21 15:37:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
20 422 103,30
UAH з ПДВ
|
20 422 103,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕККОМ" |
23 545 484,06
UAH з ПДВ
|
20 425 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
22 873 132,80
UAH з ПДВ
|
22 632 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
23 001 933,60
UAH з ПДВ
|
22 641 543,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Елітбуд-1 |
22 888 091,88
UAH з ПДВ
|
22 767 961,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
23 838 422,39
UAH з ПДВ
|
23 378 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
23 379 000,00
UAH з ПДВ
|
23 379 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Переможець |
20 422 103,30
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 12:19
|
Додаткова угода 01 до дог. ПР-7-2012201.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 16:31
|
Договір.pdf | укладений |
20 січня 2022 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт та внесення змін, що не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-7-1701202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |