Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель (дисплей)
Очікувана вартість
97 800,00 UAH
UA-2021-11-29-014394-c 40d5bcc3713e4e06b59400f0b0df325c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Петрович Крамар

+380432460557 zsh34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики № 34 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235433
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Миколи Ващука, 12
Контактна особа: Володимир Петрович Крамар
+380432460557
zsh34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 97 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 978,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місцезнаходження замовника: 21029 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Миколи Ващука, будинок 12. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель (дисплей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Миколи Ващука,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження замовника: 21029 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Миколи Ващука, будинок 12. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Інтерактивна панель (дисплей). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 32322000-6 – Мультимедійне обладнання. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 17:11
1. ОГОЛОШЕННЯ.DOCX
29 листопада 2021 17:11
5. Додаток 4 - Проєкт договору про закупівлю.docx
29 листопада 2021 17:11
3. Додаток 2 - ФОРМА ПРОПОЗИЦIЯ.DOCX
29 листопада 2021 17:11
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
29 листопада 2021 17:11
2. Додаток 1 - Інформація про технічні якісні та інші характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якість обладнання
Дата подання: 02 грудня 2021 08:57
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:15
Шановний Замовнику! Для здійснення закупівлі дійсно якісного обладнання радимо внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимогу : Запропонована інтерактивна панель має бути від виробника або дистриб’ютора, зареєстрованого на території України, а також торговельна марка під якою випускаються інтерактивні панелі повинна бути зареєстрована на території України. На підтвердження цього, надати Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! В Додатку 1 до Оголошення Замовником визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, що стосується питання якості обладнання, то в Додатку 1 до Оголошення, крім інших вимог, зазначені: в складі пропозиції учасник повинен надати: - Сертифікат відповідності на запропоновану інтерактивну панель (дисплей) дійсний на дату розкриття пропозицій;
- Копію декларації про відповідність запропонованої інтерактивної панелі (дисплея) вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (від 16 грудня 2015 р. №1067); Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (від 16 грудня 2015 р. № 1077);
- Копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану інтерактивну панель (дисплей) дійсний на дату розкриття пропозицій;
- Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) дійсний на дату розкриття пропозицій;
- Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) дійсний на дату розкриття пропозицій.
На думку Замовника, дані вимоги є достатніми для придбання якісного обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-29-014394-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 грудня 2021 08:57
навчання
Доброго дня,Шановний Замовник!
Для навчання Вашого персоналу користуванню закупленим обладнанням радимо додати:
У складі пропозиції надати:Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням.
Надати у складі тендерної пропозиції підтвердження офіційного працевлаштування консультанта інтерактивного обладнання — Наказ про прийняття на роботу.
Надати підтверження кваліфікації тренера з користування інтерактивним обладнанням (додати посилання на сайт спеціалізованого ресурсу для перевірки дійсності сертифікатів спікера, та можливості ознайомлення з курсами, які він викладає)
Дана вимога встановлена для того щоб Замовник мав пересвідчитися, що це навчання буде виконано кваліфікованим спеціалістом, який буде нести відповідальність за якість навчання, та зможе забезпечити належний рівень навчання нашого персоналу та за необхідності провести повторне навчання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2021 08:59
Доброго дня. Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник в штаті закладу має кваліфікованих спеціалістів, які можуть проводити навчання педагогічних працівників по користуванню обладнанням, яке є предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-11-29-014394-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 грудня 2021 08:58
дискримінація
звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2021 09:03
Доброго дня. Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.7 Додаток № 1 до Оголошення для підтвердження можливості надання програм корпоративного ліцензування у складі пропозиції надати копію офіційного листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна» виданий безпосередньо Учаснику про підтвердження статусу партнера Майкрософт дійсного на дату розкриття пропозиції. Також Учасник повинен мати відзнаку “Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні”. Наявність такої відзнаки можна перевірити на офіційному сайті Майкрософт https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds. Даною вимогою Замовник ніяким чином не порушує вимоги п.1 Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель», п.4 Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.5 Статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі, оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і документальне підтвердження партнерських відносин ніяким чином не впливає на добросовісність їх виконання. Наявність партнерських зв’язків з виробником програмного забезпечення свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, має потрібний функціонал, які підтверджує учасник, що пропонується, матиме технічну підтримку від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися та безкоштовне оновлення програмного продукту. В листі (Вих. № 3083 від 15 травня 2018 р.) від офіційного представника Microsoft в Україні повідомляється: що інформація щодо партнерів Microsoft міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Center partnercenter.micrisoft.com (розділ «Пошук партнера»). Всі партнери, котрі приймають участь у партнерській програмі MPN (незважаючи на наявність компетенцій), можуть (на свій розсуд) представити свій профіль в глобальному каталозі. У разі, якщо партнер володіє компетенціями, вони будуть відображатися ліворуч в партнерському профілі. Також повідомляється, що документом, який підтверджує статус партнера Microsoft з компетенціями (Microsoft Competency Partner), є електронний лист, що генерується автоматично. Партнер самостійно завантажує його в Панелі управління партнерством. Такий лист можуть завантажити тільки партнери-учасники партнерської програми Microsoft Partner Network, що володіють компетенціями рівня Silver та Gold. Отже, даний лист підтверджує наші вимоги, оскільки, на території України здійснюється не пряма (опосередкована) модель продажу програмного забезпечення, а через партнерів Microsoft, тобто учасник має бути партнером інакше не зможе запропонувати відповідне ліцензійне програмне забезпечення легального походження на яке розповсюджується повний перелік послуг наданих виробником. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 16.04.2019 № 3304-04/16225-06 Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Проаналізовані надані Вами посилання відносяться до придбання витратних матеріалів, а не технічно складного обладнання, яке потребує, у тому числі, сервісного обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги до предмета закупівлі. Також наявність партнерства з виробником підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його обслуговування та підтримку. Окрім цього звертаємо увагу на відсутність вимоги до Учасників надати саме Авторизаційний лист (авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару по конкретній закупівлі, вимагається надати підтвердження наявності партнерських відносин! Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення зазначений на вимогу представництва Microsoft в України, тому прописуючи вказані вимоги в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції сумнівного походження та не є запорукою проведення активації, оновлення та забезпечення технічної підтримки користувачів. На підтвердження недискримінаційності даної вимоги надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 97 794,00
UAH з ПДВ
97 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 22:45
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:16
18. Microsoft GOLD 2021-2022.pdf
07 грудня 2021 17:16
3 Установчі документи.pdf
07 грудня 2021 17:16
7.1 Договір _143 від 30.07.2018.pdf
07 грудня 2021 17:16
11. Витяг ПДВ 15.01.2018.pdf
07 грудня 2021 17:16
18.2 Майкрософт.jpg
07 грудня 2021 17:16
7.7 Лист-відгук до ВН-1527.pdf
07 грудня 2021 17:16
1. Форма пропозиція.pdf
07 грудня 2021 17:16
16. Лист санкції.pdf
07 грудня 2021 17:16
4. Довідка мат-тех база.pdf
07 грудня 2021 17:16
7.5 Договір ВН-1527.pdf
07 грудня 2021 17:16
1.2 Порівняльна таблиця.pdf
07 грудня 2021 17:16
1 Опис обладнання.pdf
07 грудня 2021 17:16
18.3 Майкрософт 2.jpg
07 грудня 2021 17:16
17. Свідоцтво ПДВ.pdf
07 грудня 2021 17:16
15. Лист довікілля.pdf
07 грудня 2021 17:16
3.5 Витяг з ЄДР.pdf
07 грудня 2021 17:16
3.1 Наказ НП Вінниця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Переможець 97 794,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 15:46

Документи

13 грудня 2021 15:46
Електронний підпис
13 грудня 2021 15:43
12-11-34 Протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
97 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 15:46
Електронний підпис
13 грудня 2021 15:43
12-11-34 Протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 17:45
Договір про закупівлю № ВН-1746.pdf укладений
16 грудня 2021 17:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інтерактивна панель (дисплей) 1 штуки 97 794,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 12:46
97 794,00 UAH UA048201720344231010161063177
КЗ "ЗШ І-ІІІ ст.№34 ВМР"
UA873005280000026005001368414
ТОВ "IНТЕГРАТОР"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 97 794,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 299,00 UAH)