Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування дорожнього покриття тимчасових під’їзних доріг (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття).
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2021-11-29-012873-c ● 44a43bf17f4a42ccb872bc31f4bf2efa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21710384 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Андрій Баран +380673437626 prozorro@vdng.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок замовника - кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в оголошенні. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – “Гарантія”; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • ЕЦП Банка Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження; • Платіжні реквізити Беніфіціара; • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю……..”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: - назва: Національний комплекс «Експоцентр України».; - код ЄДРПОУ: 21710384; Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за письмовим запитом. Розмір забезпечення виконання договору: 5 (п’яти) % від вартості укладеного договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7450 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | - Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. - Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 (із змінами) «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону. - Розмір забезпечення пропозиції згідно гарантії – 7450,00 грн (сім тисяч чотириста п’ятдесят гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів з останньої дати подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. - Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. - Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Перевірка електронної банківської гарантії здійснюється онлайн на сайті центрально засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. - Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. - Перелік випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається Учаснику, передбачений ч. 3 ст. 25 Закону. - Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. - Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа 1. При поданні пропозиції забезпечення пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням ЕЦП гаранта. 2. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – “Гарантія”; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій ; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • ЕЦП Банка Гаранта; • Номер тендеру у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара; • Платіжні реквізити Бенефіціара; • Посилання на документацію про проведення закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром; • Гарантія має бути безвідкличною; • Обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: - назва: Національний комплекс «Експоцентр України».; - код ЄДРПОУ: 21710384; Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за письмовим запитом. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції 1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. 2. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Влаштування дорожнього покриття тимчасових під’їзних доріг (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Академіка Глушкова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
—
31 січня 2022
ДК 021:2015: 45233220-7 — Влаштування дорожнього покриття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців виконання Робіт (пункт 1 постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 - у разі оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів) у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, виключно на цілі, визначені договором про закупівлю. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів, після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 16:18 |
Додаток_1_Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
29 листопада 2021 16:18 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії_до_учасника_та_спосіб_їх_документального.docx | |
29 листопада 2021 16:18 |
Додаток_3_Довідкапро відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
29 листопада 2021 16:18 |
Додаток_4_Форма пропозиції.docx | |
29 листопада 2021 16:18 |
Додаток_5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
29 листопада 2021 16:18 |
Додаток_6_Лист згода.docx | |
29 листопада 2021 16:18 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення відповідно до технічних та якісних характеристик
Дата подання: 01 грудня 2021 13:05
Дата відповіді: 02 грудня 2021 12:56
Доброго дня, просимо надати роз'яснення щодо видів робіт відповідно до закупівлі, а саме:
1. Відповідно до улаштування дорожніх корит напівкоритного профілю та застосуванням автогрейдерів, глибина корита понад 250 мм до 500 мм.
1.1. Питання щодо переміщенння грунту в утилізацію, яким способом та на яку відстань?
2. Улаштування підстільних та вирівнювальних шарів основи із щебеню шлакового кількість: 3645,992*0,3
2.1. Чи можлива заміна матеріалу, яка не призведе до погіршення несучої здатності на "Щебінь гранітний" фракція - 0*40 чи 0*70?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго для, всі роботи повинні бути виконанні відповідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги та ГБН В.2.3-37641918-554:2013 Шари дорожнього одягу з кам’яних матеріалів відходів промисловості і ґрунтів. Щодо благоустрою все повинно відповідати РІШЕННЮ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 25 грудня 2008 року N 1051/1051 Про Правила благоустрою міста Києва.
Пункт 1.3. Додатку №2
Дата подання: 02 грудня 2021 09:52
Дата відповіді: 02 грудня 2021 17:21
Чим регламентується вимога до випробувальної лабораторії про наявність сертифікату ISO/IEC 17025 в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань? | Чи можливо замінити сертифікат ISO/IEC 17025 в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань, на ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюваннями" Вимоги до процесів вимірювання та випробувальних обладнань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Потенційний Учасник! Дійсно нами в Пунктом 1.3. Додатку №2 до оголошення, передбачено надання у складі пропозиції учасника: «Довідку в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про наявність у власності або залучення** випробувальної лабораторії, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань.»
Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема:
ВИРОБНИЧИЙ контроль включає:
а) вхідний контроль проектної документації;
б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
в) операційний контроль будівельних процесів;
Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості.
За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема:
ВИРОБНИЧИЙ контроль включає:
а) вхідний контроль проектної документації;
б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
в) операційний контроль будівельних процесів;
Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості.
За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Технічне завдання
Дата подання: 02 грудня 2021 15:44
Дата відповіді: 02 грудня 2021 17:48
Шановний Замовнику! Просимо надати розяснення наступного пункту: при улаштуванні покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок - 3645,992 м2 (п.2 ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - Додаток 1) - який саме рулонний матеріал використовується (назва, марка)?
Відповідь: Доброго вечора, рулонний матеріал геотекстилю.
Щодо отримання проєкту та іншої технічної документації
Дата подання: 02 грудня 2021 16:59
Дата відповіді: 02 грудня 2021 17:46
Відповідно до пункту IV Додатку 1, Учасникам за попереднім зверненням до Замовника, запропоновано отримати проєкт та іншу технічну документацію для більш якісної підготовки пропозиції. Оскільки, в цьому Додатку не визначений порядок звернення, ми звертаємося через електронну систему та просимо оприлюднити вказаний проект та іншу технічну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Проектом передбачено влаштування тимчасових доріг шириною 6 м. з тимчасових доріг зі щебеню по геотекстилю.
При влаштуванні тимчасових доріг виконуються наступні вимоги:
-Тимчасові під'їзні дороги облаштовують необхідними дорожними знаками.
-Очищаються від бруду, снігу та льоду.
Проектом передбачено влаштування тимчасових доріг шириною 6 м. з тимчасових доріг зі щебеню по геотекстилю.
При влаштуванні тимчасових доріг виконуються наступні вимоги:
-Тимчасові під'їзні дороги облаштовують необхідними дорожними знаками.
-Очищаються від бруду, снігу та льоду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-29-012873-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208", Код ЄДРПОУ:36051023
Дата подання: 02 грудня 2021 11:27
Дискримінаційні вимоги щодо учасників
Шановний Замовнику! У Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно у Додатку №2 в пункті 1.3. зазначена вимога :
ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань.
Наявність у власності або залучення** випробувальної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує наявність в учасника права власності, або договору*** оренди (суборенди) або договору лізингу або договору*** про надання послуг або договору*** про користування (з усіма додатками за наявності) на заявлену ним випробувальну лабораторію, яка зазначена у довідці. Обов’язково учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент розкриття тендерних пропозицій документ про акредитацію відповідної випробувальної лабораторії.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі, томутендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником, а тому відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Вимагаємо прибрати дану вимогу у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань.
Наявність у власності або залучення** випробувальної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує наявність в учасника права власності, або договору*** оренди (суборенди) або договору лізингу або договору*** про надання послуг або договору*** про користування (з усіма додатками за наявності) на заявлену ним випробувальну лабораторію, яка зазначена у довідці. Обов’язково учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент розкриття тендерних пропозицій документ про акредитацію відповідної випробувальної лабораторії.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі, томутендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником, а тому відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Вимагаємо прибрати дану вимогу у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2021 17:22
Шановний Потенційний Учасник! Дійсно нами в Пунктом 1.3. Додатку №2 до оголошення, передбачено надання у складі пропозиції учасника: «Довідку в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про наявність у власності або залучення** випробувальної лабораторії, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), в сфері випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкції; металевих конструкцій та виробів; арматури трубопровідної; бетонів; сумішів бетонних; асфальтобетону; виробів ПВХ; матеріалів рулонних покрівельних та гідроізоляційних; дверей та вікон; скла та склопакетів; виробів та арматури санітарно-технічної; неруйнівних методів контролю міцності бетону та якості зварних з’єднань.»
Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема:
ВИРОБНИЧИЙ контроль включає:
а) вхідний контроль проектної документації;
б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
в) операційний контроль будівельних процесів;
Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості.
За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Згідно абзацу 2 пункту 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він (учасник) зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога застосована нами для виконання контролю проведення будівельних робіт.
ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» (п. 8.3) зазначає, що під час будівництва здійснюється державний та ВИРОБНИЧИЙ контроль, авторський та технічний нагляд. Пунктом 8.4 розкривається зміст і призначення ВИРОБНИЧОГО контролю ЯКОСТІ виконання будівельних робіт, тобто якості ВСІХ будівельних робіт. Зокрема:
ВИРОБНИЧИЙ контроль включає:
а) вхідний контроль проектної документації;
б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування;
в) операційний контроль будівельних процесів;
Під контролем якості будівництва треба розуміти такий процес, результатом якого є повна і абсолютна впевненість у тому, що всі будівельні роботи виконані відповідно до проектної документації, з дотриманням будівельних норм і стандартів, використані матеріали і вироби належної якості.
За результатами контролю порядку будівництва, з використанням випробувальної лабораторії, офіційно, в рамках чинного законодавства, досягається впевненість, що учасниками будівництва дотримані всі вимоги, передбачені не менш як десятком встановлених порядків, починаючи, з порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів і аж до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівельних робіт на об'єкті будівництва. Результатом такого дотримання має стати досягнення належної якості будівництва.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕККОМ" |
1 377 500,00
UAH з ПДВ
|
1 263 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
1 266 500,00
UAH з ПДВ
|
1 266 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕККОМ" #30487994 |
Переможець |
1 263 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:24
|
Додаткова угода 03 до договору №ПР-2-2012201.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 19:44
|
Додаткова угода 02 до дог. ПР-2-2012201 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 19:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:19
|
Додаткова угода 01 до дог. ПР-2-2012201 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 13:23
|
Договір ПР-2-2012201.pdf | укладений |
22 грудня 2021 13:23
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 18:06
|
341 010,00 UAH | UA288201720343260002000006110 НК "Експоцентр України" |
UA108201720355909000000710809 ТОВ "ТЕККОМ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-2-2012201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 12.3 розділу 12 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-2-2012201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт та внесення змін, що не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-2-2012201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |