Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки (для обслуговування системи електронного документообігу лабораторії «LIMS-LAB»)
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2021-11-29-012269-c ed23eddb66bf4359886c51fc59ca9120
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блануца Сергій Олександрович

380731563555 sblanutsa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжрегіональний офіс захисних масивів Дніпровських водосховищ
Код ЄДРПОУ: 04389466
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Київська 10-в
Контактна особа: Блануца Сергій Олександрович
380731563555
sblanutsa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:03
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук ACER Nitro 5 AN515-44 (NH.Q9HEU.00N)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Київська 10-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 штуки
Ноутбук DELL Vostro 5515 (N1001VN5515UA_WP)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Київська 10-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
2 штуки
Ноутбук DELL Vostro 5515 (N1002VN5515UA_WP)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Київська 10-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 16:01
Договір.docx
29 листопада 2021 16:01
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 01 грудня 2021 20:05
Дата відповіді: 02 грудня 2021 23:41
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, основна вимога до Microsoft Windows 10 Professional – ліцензійна, що повинно бути доведено учасником/постачальником, в тому числі, і тими ознаками, які Ви згадуєте у запитанні. Ніякі авторизаційні листи, як від виробника обладнання, так і від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні замовником в документації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель не вимагаються.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 00:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 107 391,00
UAH з ПДВ
107 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 16:53
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:53
Паспорт Міщенко М.С..rar
06 грудня 2021 16:53
Лист Гарантія.pdf
06 грудня 2021 16:53
ДОКУМЕНТИ (4).rar
06 грудня 2021 16:53
Технічне завдання.pdf
06 грудня 2021 16:53
Лист Гарантія.pdf
06 грудня 2021 16:53
Лист Гарантія 3.pdf
06 грудня 2021 16:53
Лист Гарантія 2.pdf
06 грудня 2021 16:53
Договір (21).pdf
06 грудня 2021 16:53
propozitsiya 107391.00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 107 391,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 16:18

Документи

09 грудня 2021 16:18
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:17
Протокол №352.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
107 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2021 16:18
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:17
Протокол №352.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 03:34
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 14:58
Договір №180.pdf укладений
14 грудня 2021 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 107 391,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 898,50 UAH)