Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2021-11-29-010400-c ● dbf7e4144bf947ccb039eb4b738c4093
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189110 |
Місцезнаходження: | 67143, Україна , Одеська обл., Великомихайлівський р-н , село Новосавицьке |
Контактна особа: |
Тетяна Гоцелюк +380635426665 npnbi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2021 00:05 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 14:27 |
Очікувана вартість: | 24 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограми
Ікра з кабачків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67143, Україна, Одеська область, Новосавицьке, Центральна 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 15:09 |
Оголошення спрощеної закупівлі оброблені овочі та фрукти.docx | |
29 листопада 2021 15:08 |
Договір поставки (проєкт).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-29-010400-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:43537090
Дата подання: 16 грудня 2021 10:51
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Шановний замовнику, в наступний раз, звертаю вашу увагу на обраного Вами переможця закупівлі, який не відповідає вимогам предмету закупівлі та має бути відхилений на підставі частини 1 п.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Уважно вивчивши пропозицію ФОП Павлюк А.Д. повідомляємо наступне:
По перше, вимогами Оголошення визначено, що учасник повинен надати скан копію сертифіката відповідності або паспорта якості та санітарно-гігієнічні висновки, нащо Учасник на підтвердження, надає декларацію виробника при цьому відсутні будь-які пояснення чому саме декларацію а не документи які передбачені вимогами Оголошення;
По друге, на підтвердження запропонованого товару вимогам Замовника ФОП Павлюк А.Д. у складі своєї пропозиції надає декларацію виробника з датою виготовлення запропонованого товару липень 2020 року це а ж ніяк не відповідає вашим вимогам щодо терміну придатності товару на момент поставки, адже згідно вимог Оголошення термін придатності повинен складати не менше ніж 80% від загального строку придатності;
По третє, вивчивши уважно декларацію виробника на запропонований товар стає зрозуміло, що дана декларація до ФОП Павлюк відношення ніякого немає, адже відправником є ПАТ…. а отримувачем ТОВ…. складається враження про наступне, що декларація взята з cиcтеми Prozzoro (скопійована) і ніякого відношення щодо поставки саме товару Виробника ПАТ «Могилів-Подільський консервний завод» учасником не йдеться.
По четверте, наголошуємо, що декілька документів, які подані у складі пропозиції учасника Павлюк датовані числом раніше ніж оголошена закупівля, в т.ч. згода про захист персональних даних, лист згода з проєктом договору, а це свідчить про те, що дані документи готувалися не для даної закупівлі і кому вони, що підтверджують чи погоджують не зрозуміло. А ще звертаємо увагу, що ці самі листи були подані до попередньої закупівлі UA-2021-11-25-010998-a Фруктові соки (звертаємо увагу на номер, дату, та зміст листів) а як приклад, наголошуємо, що зміст проєкту договорів є різний по закупівлях в т.ч. щодо предмету закупівлі та коду ДК 021:2015.
У зв’язку з вище викладеним, прохаємо Замовника переглянути рішення щодо переможця Закупівлі в іншому випадку будемо змушені звернутися до громадського контролю через систему Dozzoro а також звернемося з листом до вашого головного розпорядника коштів щодо неправомірного визначення переможця закупівлі та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині статті 5 та 14 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши пропозицію ФОП Павлюк А.Д. повідомляємо наступне:
По перше, вимогами Оголошення визначено, що учасник повинен надати скан копію сертифіката відповідності або паспорта якості та санітарно-гігієнічні висновки, нащо Учасник на підтвердження, надає декларацію виробника при цьому відсутні будь-які пояснення чому саме декларацію а не документи які передбачені вимогами Оголошення;
По друге, на підтвердження запропонованого товару вимогам Замовника ФОП Павлюк А.Д. у складі своєї пропозиції надає декларацію виробника з датою виготовлення запропонованого товару липень 2020 року це а ж ніяк не відповідає вашим вимогам щодо терміну придатності товару на момент поставки, адже згідно вимог Оголошення термін придатності повинен складати не менше ніж 80% від загального строку придатності;
По третє, вивчивши уважно декларацію виробника на запропонований товар стає зрозуміло, що дана декларація до ФОП Павлюк відношення ніякого немає, адже відправником є ПАТ…. а отримувачем ТОВ…. складається враження про наступне, що декларація взята з cиcтеми Prozzoro (скопійована) і ніякого відношення щодо поставки саме товару Виробника ПАТ «Могилів-Подільський консервний завод» учасником не йдеться.
По четверте, наголошуємо, що декілька документів, які подані у складі пропозиції учасника Павлюк датовані числом раніше ніж оголошена закупівля, в т.ч. згода про захист персональних даних, лист згода з проєктом договору, а це свідчить про те, що дані документи готувалися не для даної закупівлі і кому вони, що підтверджують чи погоджують не зрозуміло. А ще звертаємо увагу, що ці самі листи були подані до попередньої закупівлі UA-2021-11-25-010998-a Фруктові соки (звертаємо увагу на номер, дату, та зміст листів) а як приклад, наголошуємо, що зміст проєкту договорів є різний по закупівлях в т.ч. щодо предмету закупівлі та коду ДК 021:2015.
У зв’язку з вище викладеним, прохаємо Замовника переглянути рішення щодо переможця Закупівлі в іншому випадку будемо змушені звернутися до громадського контролю через систему Dozzoro а також звернемося з листом до вашого головного розпорядника коштів щодо неправомірного визначення переможця закупівлі та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині статті 5 та 14 Закону.
Скасована
Дата: 16 грудня 2021 12:19
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2021 12:18
Шановний Учаснику!
На вашу вимогу, надаємо відповідь.
Замовник додатково вивчивши пропозицію ФОП Павлюк А.Д. та вашу вимогу, прийшов до висновку, що в подальшому при проведенні спрощених закупівель, буде конкретизувати датованість вихідних документів учасників закупівель, а також буде наголошення, щоб декларації виробника, сертификати та ін.документи відповідності були надані з термінами на дату спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, переглянемо рішення щодо переможця закупівлі.
На вашу вимогу, надаємо відповідь.
Замовник додатково вивчивши пропозицію ФОП Павлюк А.Д. та вашу вимогу, прийшов до висновку, що в подальшому при проведенні спрощених закупівель, буде конкретизувати датованість вихідних документів учасників закупівель, а також буде наголошення, щоб декларації виробника, сертификати та ін.документи відповідності були надані з термінами на дату спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, переглянемо рішення щодо переможця закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПАВЛЮК АЛЛА ДМИТРІВНА #3262605828 |
Рішення скасоване |
17 600,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 12:19
|
ФОП ПАВЛЮК АЛЛА ДМИТРІВНА #3262605828 |
Відхилено |
17 600,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 12:23
|
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" #43537090 |
Переможець |
21 400,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:23
|
Договір № 119.pdf | укладений |
17 грудня 2021 10:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ікра з кабачків | 400 | кілограми |
53,50
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 15:59
|
21 400,00 UAH | UA088201720344241003300043764 Н.Савицький психоневрологічний БІ |
UA413348510000000026009158601 ТОВ "Мiрайтенс груп" |
Оплачений |