Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване
Очікувана вартість
191 800,00 UAH
UA-2021-11-29-008919-c ● 9bcc1583cf264c9d890e71a1cf810d82
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова Науково-дослідний інститут реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 03191667 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 104 |
Контактна особа: |
Рудзь Юліан Сергійович 380963116570 ukrndiri@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 191 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 918,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6850 літр
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване, 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе , 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Договору на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на протягом 10-ти банківських днів з дня поставки товару за цінами визначеними сторонами в Специфікації (додаток № 1 до Договору). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 14:41 |
Оголошення та договір молоко.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 02 грудня 2021 08:41
Дата відповіді: 02 грудня 2021 13:00
Шановний Замовнику! Чи буде наша пропозиція дискваліфікована, якщо на виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення у складі нашої прпозиції буде надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно ДСТУ ISO 22000:2007 замість сертифікату ISO 22000:2019?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 1 наказу № 340 від 31.10.2019 р. Про прийняття та скасування національних стандартів Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" прийняті національні стандарти, в тому числі з ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) з наданням йому чинності з 01.12.2019 р. на заміну ДСТУ ISO 22000:2007, чинність якого скасована відповідно до п. 2 вищезазначеного наказу з 01.07.21 р.. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхіляє прпозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене Ваша пропозиція буде відхилена. Дякую за Вашу увагу до нашої закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 02 грудня 2021 08:50
Дата відповіді: 02 грудня 2021 14:03
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" діяльність з реалізації, транспортування та зберігання предмета закупівлі не потребує отримання Експлуатаційного дозволу, потрібна лише державна реєстрація потужностей учасника. Наше підприємство не є виробником предмету закупівлі, тому ми не маємо відповідного Експлуатаційного дозволу. Підкажіть, будь ласка, чи буде наша пропозиція дискваліфікована, якщо на виконання зазначеної вимоги Додатку 2 до Оголошення наше підприємтсво подасть Рішення Держпродспоживслужби Про державну реєстрацію потужності по видам діяльності зберігання, транспортування та реалізація замість Експлуатаційного дозволу на ім'я учасника, з одночасним поданням Експлуатаційного дозволу виробника запропонованого товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 22 ст. 1, ст. 23 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності продуктів" експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною та зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Температура зберігання та транспортування молока пастерізованого відповідно ДСТУ 2661:2010 (п.10 правила транспортування та зберігання) 4+- 2 С. Відповіднсть нормам ДСТУ 2661:2010 визначена додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тобто теппература зберігання та транспортування від зазначених Законом +10С, тому потребує наявності експлотаційного дозволу. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхіляє прпозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене Ваша пропозиція буде відхилена. Дякую за Вашу увагу до нашої закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест" #31325298 |
Переможець |
174 675,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2022 08:51
|
ДУ № 1 від 03.05.22 р. молоко.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 09:08
|
Договір № 165-2021 від 08.12.21 р. СДС-Інвест молоко.pdf | укладений |
08 грудня 2021 09:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване, 2,5% | 6850 | літр |
25,50
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за 1 кг молока до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни на ринку у зв'язку з коливанням ціни товару на ринку в сторону збільшення, зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з моменту укладення договру минуло більше ніж 90 днів. |
Номер договору про закупівлю: | № 165/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване, 2,5% | 5061.75 | літр |
28,00
UAH з ПДВ
|