Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване
Очікувана вартість
191 800,00 UAH
UA-2021-11-29-008919-c 9bcc1583cf264c9d890e71a1cf810d82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудзь Юліан Сергійович

380963116570 ukrndiri@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова Науково-дослідний інститут реабілітації осіб з інвалідністю (навчально-науково-лікувальний комплекс) Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова
Код ЄДРПОУ: 03191667
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 104
Контактна особа: Рудзь Юліан Сергійович
380963116570
ukrndiri@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 11:47
Очікувана вартість: 191 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 918,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6850 літр
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване, 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе , 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Постачальника, вказаний в реквізитах Договору на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на протягом 10-ти банківських днів з дня поставки товару за цінами визначеними сторонами в Специфікації (додаток № 1 до Договору). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 14:41
Оголошення та договір молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 02 грудня 2021 08:41
Дата відповіді: 02 грудня 2021 13:00
Шановний Замовнику! Чи буде наша пропозиція дискваліфікована, якщо на виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення у складі нашої прпозиції буде надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно ДСТУ ISO 22000:2007 замість сертифікату ISO 22000:2019?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 1 наказу № 340 від 31.10.2019 р. Про прийняття та скасування національних стандартів Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" прийняті національні стандарти, в тому числі з ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) з наданням йому чинності з 01.12.2019 р. на заміну ДСТУ ISO 22000:2007, чинність якого скасована відповідно до п. 2 вищезазначеного наказу з 01.07.21 р.. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхіляє прпозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене Ваша пропозиція буде відхилена. Дякую за Вашу увагу до нашої закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 02 грудня 2021 08:50
Дата відповіді: 02 грудня 2021 14:03
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" діяльність з реалізації, транспортування та зберігання предмета закупівлі не потребує отримання Експлуатаційного дозволу, потрібна лише державна реєстрація потужностей учасника. Наше підприємство не є виробником предмету закупівлі, тому ми не маємо відповідного Експлуатаційного дозволу. Підкажіть, будь ласка, чи буде наша пропозиція дискваліфікована, якщо на виконання зазначеної вимоги Додатку 2 до Оголошення наше підприємтсво подасть Рішення Держпродспоживслужби Про державну реєстрацію потужності по видам діяльності зберігання, транспортування та реалізація замість Експлуатаційного дозволу на ім'я учасника, з одночасним поданням Експлуатаційного дозволу виробника запропонованого товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 22 ст. 1, ст. 23 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності продуктів" експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною та зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Температура зберігання та транспортування молока пастерізованого відповідно ДСТУ 2661:2010 (п.10 правила транспортування та зберігання) 4+- 2 С. Відповіднсть нормам ДСТУ 2661:2010 визначена додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тобто теппература зберігання та транспортування від зазначених Законом +10С, тому потребує наявності експлотаційного дозволу. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхіляє прпозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене Ваша пропозиція буде відхилена. Дякую за Вашу увагу до нашої закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест" 174 675,00
UAH з ПДВ
174 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 186 183,00
UAH з ПДВ
186 183,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 16:32
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:32
копія Витягу платн ПДВ.PDF
06 грудня 2021 16:32
Акт обстеження складу.PDF
06 грудня 2021 16:32
Копія Виписки з ЄДР.PDF

Публічні документи

06 грудня 2021 16:54
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:34
Електронний підпис
06 грудня 2021 16:22
Дезінфекція.PDF
06 грудня 2021 16:22
Працівники мед книжки.PDF
06 грудня 2021 16:22
Цінова пропозиція.PDF
06 грудня 2021 16:22
Транспорт.PDF
06 грудня 2021 16:22
Лист-пояснення.PDF
06 грудня 2021 16:22
Сертифікати ISO.PDF
06 грудня 2021 16:22
Повноваження.PDF
06 грудня 2021 16:22
Лист-згода з дог.PDF
06 грудня 2021 16:22
Гарантійні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СДС-Інвест"

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест"
#31325298
Переможець 174 675,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест"
#31325298
174 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 08:51
ДУ № 1 від 03.05.22 р. молоко.pdf зміни до договору
04 травня 2022 08:50
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 09:08
Договір № 165-2021 від 08.12.21 р. СДС-Інвест молоко.pdf укладений
08 грудня 2021 09:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване, 2,5% 6850 літр 25,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за 1 кг молока до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни на ринку у зв'язку з коливанням ціни товару на ринку в сторону збільшення, зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з моменту укладення договру минуло більше ніж 90 днів.
Номер договору про закупівлю: № 165/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко коров’яче натуральне питне пастеризоване, 2,5% 5061.75 літр 28,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 174 675,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 112,50 UAH)