Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту (Свідоцтва про підвищення кваліфікації)
Очікувана вартість
20 230,00 UAH
UA-2021-11-29-008734-c 434d8351f8274d1d87fbad4b83ac9f01
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Дуда

+380976127820 dudairina35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти
Код ЄДРПОУ: 02139788
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Громницького,1
Контактна особа: Ірина Дуда
+380976127820
dudairina35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 14:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 14:20
Очікувана вартість: 20 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
578 штуки
Друкована продукція з елементами захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Громницького,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 14:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx
29 листопада 2021 14:24
Додаток 2 Проєкт договору.doc
29 листопада 2021 14:24
Додаток 1Технічні вимоги до СВІДОЦТВА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевіврка відповідності зразків вимогам
Дата подання: 02 грудня 2021 10:11
Дата відповіді: 02 грудня 2021 14:44
Додаток 1 містить вимогу: "ВАЖЛИВО!!!! З метою забезпечення відповідної якості товару, що є предметом закупівлі та встановленим стандартам до документів про освіту, учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та знаходиться зі статусом «На розгляді», протягом 3 (трьох) робочих днів з дня аукціону, повинен обов’язково надати зразки предмета закупівлі, що мають відповідати технічним вимогам, а саме: технічним описам та зображенням. Невиконання вимог цього додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником, призводить до відхилення його пропозиції, відповідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі" Будь ласка, опублікуйте методику оцінки відповідності зразків технічним вимогам: які параметри будуть оцінюватись, якими технічними приладами, які допуски по відхиленню показників, тощо. Якщо такої методики не існує - просимо видалити цю вимогу з Додатку 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У даній вимозі Замовник має на увазі, що Учасник повинен представити зразок предмету закупівлі, який відповідає технічним вимогам, а саме, технічним описам та зображення (як представлено в додатку 1). Параметри зазначені в описі предмета закупівлі.
Оцінюватимуться параметри закупівлі, що зазначені в описі в додатку 1, не відповідність зразка, щодо вказаних параметрів призведе до відхилення пропозиції учасника.
Перевіврка відповідності зразків вимогам
Дата подання: 02 грудня 2021 16:45
Дата відповіді: 03 грудня 2021 10:43
Просимо Замовника ще раз проаналізувати свою вимогу, опубліковану в Додатку 1, та або видалити її, або дати відповідь на конкретне питання. З технічної документації, а особливо з Вашої відповіді на попереднє запитання, можна зробити висновок, що Замовник відхилить всі пропозиції, в яких наданий Учасником зразок продукції не буде відповідати зображенню, опублікованому в Додатку №1. Але Додаток 1 містить скановане зображення продукції, яке може дати тільки приблизне уявлення про предмет закупівлі. То які параметри будуть перевірятись? У вас є методика оцінки відповідності? Якщо немає - опишіть словами, які параметри будуть оцінюватись, які числові результати оцінки перевірятись і які відхилення (в процентах або абсолютних одиницях) вважаються допустимими?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Постанови КМУ від 21. 08. 2019 року № 800 (зі змінами) Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників пункту 13 за результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
Нашим закладом визначено форму що зазначена на рис. 1. В технічному описі вказано розмір свідоцтва в розгорнутому і згорнуту вигляді, розмір вклейок, розмір стрічки по центру згину свідоцтва. Так відхилення допускаються +\- 2 мм.
Розмір Державного Гербу та ширина напису «СВІДОЦТВО» також зазначено.
Щодо внутрішньої сторони свідоцтва, то зі сканованого вигляду до уваги береться тільки висота і ширина Державного Герба та ледве видимі елементи захисту видрукувані офсетним способом друку (4+0) на офсетному папері 140 ÷170 г/м² слова з блакитним свіченням в УФ променях, відповідно ДСТУ 4010:2015 Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності. Все інше наповнення як на рис. 1. Тому сканований вид свідоцтва в розгорнутому форматі подано в розпливчастому вигляді, що б не заплутати учасника яким саме повинно бути наповнення.
Замовник не зацікавлений у відхиленні учасників, проте, внутрішнє наповнення даного свідоцтва друкується для замовника вперше, тому є вимога: перед тим як видрукувати 578 штук орієнтуватися на зразок, який ви повинні показати що б була можливість уникнути технічно не досконалого предмета закупівлі та\або його можливого вдосконалення (виправлення).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій