Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-система для кількісної експрес діагностики D-дімеру, тест-система для кількісної експрес діагностики Прокальцитоніну, набір для визначення активованого часткового тромбопластинового часу, тест-система ІФА для виявлення Ig G до нуклеокапсидного антигену коронавірусу SARS-CoV-2, експрес тест для визначення антигена до вірусу COVID-19
Очікувана вартість
212 250,00 UAH
UA-2021-11-29-006999-c de01aae54f6049448cab6416548a6bd8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 ekonom4smkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
ekonom4smkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 212 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 061,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


відповідно до вимог Закону України від 01.07.2021 № 1599-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» виключення можливості здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель» (далі-Закон), зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме:Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України « Про захист населення від інфекційних хвороб, закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемії короно вірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку,встановленому цим Законом для спрощених закупівель».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Тест-система для кількісної експрес діагностики D-дімеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
200 штуки
Тест-система для кількісної експрес діагностики Прокальцитоніну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 упаковка
Набір для визначення активованого часткового тромбопластинового часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
10 упаковка
Тест-система ІФА для виявлення Ig G до нуклеокапсидного антигену коронавірусу SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
20 упаковка
Експрес тест для визначення антигена до вірусу COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Праці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2021 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 13:24
Оголошення тест системи.doc
29 листопада 2021 13:24
Додаток 3 проект тест системи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ" 211 184,90
UAH
211 184,90
UAH
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 10:28
Електронний підпис
06 грудня 2021 10:18
1.3.Гарантійні листи.pdf
06 грудня 2021 10:18
2.1.Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2021 10:18
4.2.Копія Витягу з ЄДР.pdf
06 грудня 2021 10:18
3.1.Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"
#2796410235
Переможець 211 184,90
UAH
08 грудня 2021 10:33

Документи

08 грудня 2021 10:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"
#2796410235
211 184,90
UAH
Документи

Документи

08 грудня 2021 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:31
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 17:33
Договір №336к 21 від 14.12.21.pdf укладений
14 грудня 2021 17:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 211 184,90
UAH