Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи:
ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411).
ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 972 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).
DK 021: 2015: 50750000-7 are Services in technical maintenance of elevators (Services in complete technical maintenance of elevators of dwelling-houses of the Dnepr district of Kyiv, that are in the economic knowing of customer) 2 plumb Lines: plumb LINE 1 Complete technical maintenance of 444 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 404, 406, 411). Plumb LINE 2 Complete technical service 972 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).
DK 021: 2015: 50750000-7 are Services in technical maintenance of elevators (Services in complete technical maintenance of elevators of dwelling-houses of the Dnepr district of Kyiv, that are in the economic knowing of customer) 2 plumb Lines: plumb LINE 1 Complete technical maintenance of 444 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 404, 406, 411). Plumb LINE 2 Complete technical service 972 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).
Очікувана вартість
21 460 413,16 UAH
UA-2021-11-29-006742-c ● 30d4524f7b3b4ddaa248ae7e6a92c43c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Смарусь Юрій Олександрович 380687299055, 380445174827 zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv" |
National ID: | 39606435 |
Contact point: |
Smarus Yuriy 380687299055, 380445174827 zakupivli_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 21 460 413,16 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 листопада 2021 13:14 |
Enquiries until: | 23 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 травня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 червня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 21 460 413 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
According to the tender documentation
Тендерна документація
25 травня 2022 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2022 13:41 |
Перелік змін.pdf | |
25 травня 2022 13:41 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
21 лютого 2022 13:45 |
Перелік змін.pdf | |
21 лютого 2022 13:45 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
16 лютого 2022 16:44 |
Договір ліфти 2022 рік.docx | |
16 лютого 2022 15:39 |
Перелік змін.pdf | |
16 лютого 2022 15:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
14 лютого 2022 16:21 |
Перелік змін.pdf | |
14 лютого 2022 16:20 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
14 лютого 2022 11:03 |
Перелік змін.pdf | |
14 лютого 2022 11:03 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
20 січня 2022 15:28 |
Перелік змін.pdf | |
20 січня 2022 15:27 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
22 грудня 2021 15:53 |
Перелік змін.pdf | |
22 грудня 2021 15:52 |
Тендерна документація ліфти зі змінами.docx | |
29 листопада 2021 13:14 |
Договір ліфти 2022 рік.docx | |
29 листопада 2021 13:14 |
Тендерна документація ліфти.docx |
25 травня 2022 13:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
25 травня 2022 13:41 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
25 травня 2022 13:41 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
21 лютого 2022 13:45 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
21 лютого 2022 13:45 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
16 лютого 2022 16:44 |
Договір ліфти 2022 рік.docx
|
||||||||||||||||||||||||
16 лютого 2022 15:39 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
16 лютого 2022 15:39 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
14 лютого 2022 16:21 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
14 лютого 2022 16:20 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
14 лютого 2022 11:03 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
14 лютого 2022 11:03 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
20 січня 2022 15:28 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
20 січня 2022 15:27 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
22 грудня 2021 15:53 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
22 грудня 2021 15:52 |
Тендерна документація ліфти зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||||||||
29 листопада 2021 13:14 |
Договір ліфти 2022 рік.docx
|
||||||||||||||||||||||||
29 листопада 2021 13:14 |
Тендерна документація ліфти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк дії тендерного забезпечення: 90 чи 120 днів?
Дата подання: 17 грудня 2021 17:44
Дата відповіді: 20 грудня 2021 14:51
Доброго вечора шановний Замовнику.
Просимо надати пояснення, щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у Вас у документації ДВА варінати :
1) 120 календарних днів - пункт 4 Розділу 3 ДКТ "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.";
2) 90 календарних днів - пункт 6 Розділу 3 ДКТ "Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних ........До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Просимо надати пояснення яким терміном (90 чи 120 к.д.) керуватися Учасникам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-29-006742-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ", Код ЄДРПОУ:32335658
Дата подання: 24 грудня 2021 12:06
Дата подання: 24 грудня 2021 12:06
Дискримінаційні вимоги
СКАРГА
щодо оскарження вимог тендерної документації
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі по тексту – «Замовник») було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор UA-2021-11-29-006742-c. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 972 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації (далі по тексту – «ТД»).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СП УКРСХІДЛІФТ» (далі по тексту – «Скаржник») виявив бажання взяти участь у закупівлі UA-2021-11-29-006742-c. При цьому, в ході ознайомлення з ТД, Скаржник виявив в ній вимоги та положення, які не відповідають чинному законодавству України, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Визначення Замовником дискримінаційних умов у ТД робить недоцільним прийняття Скаржником участі у торгах, оскільки виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку (не більше чотирьох, які обслуговують муніципальний сектор м. Києва). При цьому, Скаржник має всі можливості надати заявлені у ТД послуги в необхідному обсязі, в строк та належної якості, проте через встановлені у ТД необґрунтовані «бар’єри» чи пак «фільтри» в частині кваліфікаційних вимог, які не базуються на вимогах діючого законодавства України та є дискримінаційними, не зможе прийняти участь у закупівлі. Тобто, ТД орієнтована на конкретних учасників, що безпосередньо порушує право та охоронюваний законом інтерес Скаржника.
Дана скарга обґрунтовується наступним:
Дискримінаційна вимога 1, що оскаржується:
Підпунктом 2.1. пункту 2 Додатку 2 ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників), заявлено наступну дискримінаційну вимогу:
«2.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, дату, номер Договору, строк його виконання, повне найменування контрагента та його контактний номер телефону. Довідка може містити іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник. *Під аналогічним договором слід розуміти договір, заключений в період 2018 - 2021 роки, предмет якого є надання послуг з технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду, з кількістю ліфтів не меньше 70% від кількості ліфтів, що вказана в Додатку № 1 даної тендерної документації, а також Учасник надає документи, щодо підтвердження виконання зазначеного в довідці договору, а саме - копії актів наданих послуг.»
Слід зазначити, що предметом закупівлі є закупівля послуг з технічного обслуговування ліфтів в кількості 444 шт. за 1 лотом та 972 шт. за 2 лотом, що загалом становить 1416 ліфтів. Тобто коли замовник просить надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного Договору, а «під аналогічним договором слід розуміти договір, заключений в період 2018-2021 роки, предмет якого є надання послуг з технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду, з кількістю ліфтів не меньше 70% від кількості ліфтів, що вказана в Додатку 1 даної тендерної документації». В Додатку 1 ТД перелічені ліфти і за Лотом 1 і за Лотом 2 в загальній кількості 1416 ліфтів, а звідси виходить, що аналогічним буде лише один договір на обслуговування відразу 991 ліфта (70% від 1416 =991).
Ця вимога є відверто дискримінаційною та такою, що порушує права та охоронювані законом інтереси і щодо Скаржника і щодо більшості потенційних Учасників даної закупівлі з ряду причин:
По-перше: Замовник не обґрунтував чому саме така кількість обслуговуваних раніше ліфтів є підтвердженням досвіду та кваліфікації. Учасники які мають працівників відповідної кваліфікації та відповідну матеріально-технічну базу (в тому числі і Скаржник, який для має в своєму штаті 30 працівників відповідної кваліфікації, хоча Замовник в кваліфікаційних вимогах встановлює, що з даним об’ємом послуг може впоратись 15 працівників, наявність яких вимагається Тендерною документацією).
По-друге: Замовник необґрунтовано вимагає аналогічний договір на 991 ліфт для підтвердження спроможності виконати послуги з технічного обслуговування ліфтів по 1 Лоту в кількості 444 ліфта і по 2 Лоту в 972 ліфта. Тобто Учасник, який має намір взяти в процедурі закупівель лише по першому чи по другому лоту (лише по одному з них) всеодно має надати підтвердження досвіду виконання об’єму послуг більшого ніж той об’єм на який проводить закупівлю Замовник.
По-третє: Замовник необґрунтовано вимагає щоб зазначений обєм досвіду був наданий Учасниками лише в одному Договорі. У часник має право підтвердити спроможність обслуговувати значний обєм ліфтів і значний досвід шляхом надання кількох договорів, які раніше виконував у різних замовників і загалом обслуговував значний об’єм ліфтів.
По-четверте: Замовник необґрунтовано вимагає для підтвердження досвіду та кваліфікації наявність досвіду виконання послуг технічного обслуговування ліфтів лише в будинках житлового фонду. Тобто договори з технічного обслуговування ліфтів в офісних центрах, лікарнях, адмінбудівлях, навчальних закладах і т.п. – не будуть вважатися Замовником аналогічними і пропозиції даних Учасників, у тому числі і Скаржника, будуть відхилені. Ліфти в приміщеннях нежитлового фонду нічим не відрізняються від ліфтів в житловому фонді, і процес їх повного технічного обслуговування, як і досвід їх обслуговування абсолютно аналогічний до предмету оскаржуваної закупівлі. А враховуючи, що ліфти в громадських приміщеннях експлуатуються частіше ніж в житловому фонді, то кваліфікація і досвід Учасників які обслуговували такі ліфти є ще вагомішими.
Тобто, в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, визначеного в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон»), Замовник визначає такі обов’язкові вимоги:
1) Аналогічний договір має бути укладений протягом 2018-2021 року;
2) Аналогічний договір має бути укладений на послуги з повного технічного обслуговування ліфтів в кількості не менше 991 штук.
3) Аналогічний договір має бути лише одним щодо всієї кількості ліфтів.
4) Аналогічний договір має бути лише по обслуговуванню ліфтів у будинках житлового фонду.
В цій частині Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону, оскільки визначені замовником критерії по кількості ліфтів (не менше 70% (991 одиниця)), роком укладення (протягом 2018-2021 року), лише ліфти в будинках житлового фонду, і весь об’єм підтвердження досвіду має бути в одному договорі - не є визначальними критеріями під час виконання аналогічних послуг, так як визначальним критерієм є досвід виконання аналогічних послуг, відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням.
Встановлені Замовником вимоги до аналогічного договору по своєму змісту є дискримінаційними вимогами, оскільки значною мірою звужують коло потенційних учасників. Виходячи з аналізу ринку, таким вимогам відповідають лише ТОВ «МАЙСТЕР ЛІФТ», ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС», ТОВ «МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМКОМЛЕКС», та ТОВ «ЮНІТ-Л», які обслуговують муніципальний сектор м. Києва, на яких і орієнтована ТД.
В той самий час, всі ті учасники, в тому числі і Скаржник, які не обслуговують муніципального сектора м. Києва, але мають відповідний досвід з виконання аналогічних послуг, що відповідають предмету цієї закупівлі, наприклад, надають послуги з технічного обслуговування ліфтів в будинках, які знаходяться під управлінням Об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), офісних приміщеннях, лікарнях, державних адміністративних закладах, закладах освіти і т.п. - позбавлені можливості прийняти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником штучних обмежень -«бар’єрів», які за своїм змістом є дискримінацією учасників, а саме Замовник встановлює чіткий критерій аналогічності договору: - «Під аналогічним договором слід розуміти договір, заключений в період 2018 - 2021 роки, предмет якого є надання послуг з технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду, з кількістю ліфтів не меньше 70% від кількості ліфтів, що вказана в Додатку № 1 даної тендерної документації»
Також необхідно врахувати, що Замовник в цій частині пов’язує заявлену вимогу в єдиний цикл («один крок»), відповідно до чого учасник має надати лише один договір на кількість ліфтів в понад 991 шт., обов’язково такий договір має бути укладеним протягом 2018-2021 року, та має стосуватися лише технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду.
Таким чином, встановлені Замовником вимоги в цій частині призводять до того, що відповідати абсолютно усім вимогам одночасно (лише один договір на не менше 991 ліфтів, укладений протягом 2018-2021 років і лише щодо ліфтів житлового фонду) не можуть усі договори (наприклад: декілька договорів на загальну суму понад 991шт., або частина ліфтів в житловому фонді а частина нежитлового фонду) Скаржника, що позбавляє Скаржника можливості належним чином підготувати свою пропозицію та прийняти участь у закупівлі.
Звертаємо увагу, що дані питання неодноразово розглядалися Антимонопольним комітетом України, який встановлював наявність дискримінаційних умов як по строку укладення аналогічного договору, так і по визначенню чітких меж по одиниці виміру послуг/робіт або ціні.
Зокрема, в межах закупівлі UA-2020-10-19-001338-с по предмету послуг з повного технічного обслуговування ліфтів, Замовник встановив наступну вимогу: в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, визначеного пункту 3 частини 1 статті 16 Закону, Замовник визначає такі обов’язкові вимоги:
1) Аналогічний договір має бути укладений протягом 2018-2020 року;
2) Аналогічний договір має бути укладений на послуги з технічного обслуговування ліфтів в кількості не менше 500 шт. Дана вимога була оскаржена. Орган оскарження дійшов висновку у рішення від 26.11.2020 року №21959-р/пк-пз, що встановивши зазначену вимогу Замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які уклали договір щодо повного технічного обслуговування щонайменше 500 ліфтів протягом 2018-2020 років, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, зокрема, Скаржника. Відтак АМКУ наголосив, що зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
В межах закупівлі UA-2018-01-19-001433-а по предмету послуг з повного технічного обслуговування ліфтів, Замовник встановив наступну вимогу: аналогічним договором вважається договір з повного технічного обслуговування ліфтів з кількістю ліфтів, що обслуговувалися не менше 700 шт., і такий договір має бути укладений протягом останнього звітного року. Дана вимога була оскаржена. Орган оскарження дійшов висновку у рішенні від 06.03.2018 року №2075-р/пк-пз, що встановивши зазначену вимогу Замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які уклали договір щодо повного технічного обслуговування щонайменше 500 ліфтів протягом останнього звітного року, до дня розкриття тендерних пропозицій, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, зокрема, Скаржника. Відтак АМКУ наголосив, що зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, дискримінації учасників.
Аналогічна позиція була відображена і в інших рішеннях АМКУ по предмету послуг з технічного обслуговування ліфтів, зокрема в рішенні АМКУ від 05.03.2019 року №2407-р/пк-пз (UA-2019-02-07-000833-a).
Підсумовуючи вищевикладене повідомляємо, що Скаржник не має одного аналогічного договору на кількість ліфтів не менше 991 шт., який укладений протягом 2018-2021 року, і саме щодо ліфтів житлового фонду, і відповідно не може надати Довідку про його виконання та акти наданих послуг до договору, які вимагає замовник, однак має тривалий та успішний досвід надання послуг з технічного обслуговування ліфтів, що є цілком достатнім для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, зокрема Договір підряду на виконання послуг з технічного обслуговування ліфтів в кількості 20 шт., від 2019 року; Договір про закупівлю №25 від 27.01.2021 року на послуги ДК 021-2015 – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів в кількості 53 одиниці; Договір на послуги з технічного обслуговування ліфтів №3/22 від 08.12.2021 року в кількості 32 одиниці, Договір №36/21 від 22.02.2021 року на послуги з технічного обслуговування ліфтів житлового фонду в кількості 41 одиниці та ще ряд договорів з аналогічним предметом закупівель виконаних в період з 2018 по 2021 роки, в період до та період після зазначених часових рамок. Тобто загальний досвід і об’єм ліфтів, що обслуговувались Скаржником у різних Замовників за різними договорами в різні проміжки часу є вагомим і достатнім для підтвердження досвіду та належної кваліфікації. Наразі Скаржник з моменту укладення аналогічного договору (що додається) розширив штат кваліфікованих працівників, матеріально-технічну базу та готовий приймати участь в закупівлі Замовника, надавати обсяги послуг, що потребує Замовник, у разі внесення змін до ТД Замовника та видалення звідти дискримінаційних вимог.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційні умови, зазначені у скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію, а саме до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 2 ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників), виключивши наступні дискримінаційні вимоги:
«2.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, дату, номер Договору, строк його виконання, повне найменування контрагента та його контактний номер телефону. Довідка може містити іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник. *Під аналогічним договором слід розуміти договір, заключений в період 2018 - 2021 роки, предмет якого є надання послуг з технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду, з кількістю ліфтів не меньше 70% від кількості ліфтів, що вказана в Додатку № 1 даної тендерної документації, а також Учасник надає документи, щодо підтвердження виконання зазначеного в довідці договору, а саме - копії актів наданих послуг.»
та замінивши їх на кваліфікаційні вимоги, які відповідають ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не дискримінують Учасників, виклавши підпункт 2.1. пункту 2. Додатку 2 Тендерної документації в наступній редакції:
«2.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) Договору (Договорів)*. Довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, дату (дати), номер (номери) Договору (Договорів), строк його (їх) виконання, повне найменування контрагента (контрагентів) та його (їх) контактний (контактні) номер (номери) телефону(телефонів). Довідка може містити іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник. *Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) слід розуміти договір(договори), заключений (заключені) в період 2018 - 2021 роки, предмет якого (яких) є надання послуг з технічного обслуговування ліфтів, а також Учасник надає документи, щодо підтвердження виконання зазначеного (зазначених) в довідці договору (договорів), а саме - копії актів наданих послуг.»
Дискримінаційна вимога 2, що оскаржується:
Підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку 2 ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників), заявлено наступну дискриминаційну вимогу:
«1.3. Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області із зазначенням адреси, власний або орендований. Учасник повинен надати документальне підтвердження його існування (свідоцтво про право власності, копію договору або інший документ). У разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими на момент розкриття пропозицій.»
Дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника та багатьох інших потенційних учасників оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки встановлює необґрунтовані та завищені кваліфікаційні критерії.
Скаржник має договір оренди приміщення під розміщення «сервісного центру» у м. Києві (додається), що дозволяє йому в повній мірі та якісно надавати послуги з предмету закупівлі оскаржуваної Тендерної процедури, але Скаржник не має приміщення для додаткового «сервісного центру» в Київській області.
Необхідність наявності в Учасників, в тому числі у Скаржника, додаткового «сервісного центру» в Київській області Замовник не може ніяк обґрунтувати, оскільки всі послуги зазначені в предметі закупівлі Замовник отримує виключно в місті Києві.
Дана вимога призводить до того, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які мають «сервісний центр» саме у м. Києві та Київській області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційні умови, зазначені у скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію, а саме до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 2 ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників), виключивши наступні дискримінаційні вимоги:
«1.3. Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві та Київській області із зазначенням адреси, власний або орендований. Учасник повинен надати документальне підтвердження його існування (свідоцтво про право власності, копію договору або інший документ). У разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими на момент розкриття пропозицій.»
та замінивши їх на кваліфікаційні вимоги, які відповідають ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не дискримінують Учасників, виклавши підпункт 1.3. пункту 1. Додатку 2 Тендерної документації в наступній редакції:
«1.3. Довідка у довільній формі про наявність сервісного центру у м. Києві із зазначенням адреси, власний або орендований. Учасник повинен надати документальне підтвердження його існування (свідоцтво про право власності, копію договору або інший документ). У разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими на момент розкриття пропозицій.»
Дискримінаційна вимога 3, що оскаржується:
Пунктом 7 Додатку 5 ТД (Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі), Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу:
«7. Cертифікат якості, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
Сертифікат, що підтверджує наявність функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ISO 9001:2015 стосовно монтажу, налагоджування, модернізації, обслуговування підйомно-транспортних механізмів у сфері будівництва та житлово-комунального господарства;»
Дана вимога є необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника та багатьох інших потенційних учасників оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки встановлює необґрунтовані кваліфікаційні критерії.
Скаржник має Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує наявність функціонуючої системи управління якістю стосовно «послуг із демонтажу, складання, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та об’єднаних диспетчерських систем» (додається).
Замовник проводить Процедуру закупівлі саме послуг із технічного обслуговування ліфтів (ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), але при цьому вимагає сертифікат відповідності саме з обслуговування підйомно-транспортних механізмів, що НЕ Є ТОТОЖНИМ ПОНЯТТЯМ і Державний класифікатор взагалі не містить такого поняття як «підйомно-транспортні механізми». Натомість в ДК 021:2015 є «Підіймально-транспортувальне обладнання», але воно має код 42410000-3, що зовсім не відповідає предмету закупівлі.
Дана вимога призводить до того, що взяти участь у Процедурі не зможе ні Скаржник ні будь хто з Учасників , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
У випадку надання Скаржником наявного Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 Пропозицію буде відхилено Замовником, у зв’язку «з невідповідністю» наданого документу.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційні умови, зазначені у скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію, а саме до пункту 7 Додатку 5 ТД (Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі), виключивши наступні дискримінаційні вимоги:
«7. Cертифікат якості, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
Сертифікат, що підтверджує наявність функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ISO 9001:2015 стосовно монтажу, налагоджування, модернізації, обслуговування підйомно-транспортних механізмів у сфері будівництва та житлово-комунального господарства;»
та замінивши їх на кваліфікаційні вимоги, які відповідають ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не дискримінують Учасників, виклавши пункт 7 Додатку 5 Тендерної документації в наступній редакції:
«7. Cертифікат якості, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
Сертифікат, що підтверджує наявність функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно послуг із демонтажу, складання, монтажу, налагодження, кінцевої перевірки, випробування, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції ліфтів електричних та гідравлічних, ескалаторів, пасажирських конвеєрів та об’єднаних диспетчерських систем».
Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частина 4 статті 5 Закону передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційні умови, зазначені у скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Перелік документів/доказів, що підтверджують порушення прав Скаржника Замовником, що додаються до Скарги:
- Тендерна документація ліфти;
- Тендерна документація ліфти зі змінами 22.12.2021;
- Перелік змін до ТД 22.12.2021;
- Договір оренди приміщення (сервісний центр) Київ;
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015;
- Договір підряду на виконання послуг з технічного обслуговування ліфтів №22/19 від 22.01.2019 року з додатками;
- Договір на послуги з технічного обслуговування ліфтів №3/22 від 08.12.2021 року з додатками;
- Договір про закупівлю №25 від 27.01.2021 року з додатком;
- Договір 36/21 від 22.02.2021 з додатками (на технічне обслуговування ліфтів житлового фонду);
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2018 року № 2075-р/пк-пз (UA-2018-01-19-001433-a);
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2019 року №2407-р/пк-пз (UA-2019-02-07-000833-a);
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.11.2020 року №21959-р/пк-пз (UA-2020-10-19-001338-c).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 грудня 2021 08:40
рішення від 29.12.2021 №28575.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2021 08:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2022 №539.pdf
Дата публікації: 12 січня 2022 14:59
рішення від 11.01.2022 №539.pdf
Дата публікації: 14 січня 2022 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2022 15:32
Номер скарги: UA-2021-11-29-006742-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ", Код ЄДРПОУ:32335658
Дата подання: 23 січня 2022 15:53
Дата подання: 23 січня 2022 15:53
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 січня 2022 17:26
Рішення від 26.01.2022 № 1603.pdf
Дата публікації: 26 січня 2022 17:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2022 № 2057.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2022 16:48
Рішення від 01.02.2022 № 2057.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2022 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2022 11:06
Номер скарги: UA-2021-11-29-006742-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38526925
Дата подання: 24 лютого 2022 13:51
Дата подання: 24 лютого 2022 13:51
Скарга на дискримінаційні вимоги
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, Україна, 03035
Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва»
Місцезнаходження: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Челябінська, 9-Г,
код ЄДРПОУ 39606435,
Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
телефон: +38 068 7299055, +38 044 5174827,
e-mail: zakupivli_kp@ukr.net
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС»
Місцезнаходження: 02091 м. Київ, Харківське шосе 172-Б, офіс 208/3,
ЄДРПОУ: 38526925,
телефон: +38 044 2990330,
e-mail: info@elevator-service.com.ua
Інформація про закупівлю
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-29-006742-c
UA-2021-11-29-006742-с
по процедурі відкриті торги з публікацією англійською мовою: ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи:
ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411).
ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 972 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).
С К А Р Г А
щодо оскарження вимог тендерної документації замовника
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі – Замовник) 29 листопада 2021 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор UA-2021-11-29-006742-с. Предмет закупівлі: «ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 972 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412).», що зазначено у оголошенні та Тендерній документації (далі по тексту – «ТД»).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) виявило бажання взяти участь у закупівлі UA-2021-11-29-006742-с. Скаржник підготував тендерну пропозицію та документи, які повністю відповідали першопочатковим вимогам тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи Протоколом № 71 від «23» листопада 2021 р. та опублікованої на сайті Уповноваженого органу Рrozorro.gov.ua 29 листопада 2021 року.
Рішенням уповноваженої особи Протоколом № 37 від «21» лютого 2022 р. до Замовником було внесено зміни до ТД та опубліковано їх на сайті того ж числа о 13:45.
При ознайомленні Скаржника з ТД Замовника зі змінами від 21.02.2022, Скаржник виявив в новій редакції ТД вимоги та положення, які не відповідають чинному законодавству України, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Визначення Замовником дискримінаційних умов у ТД робить недоцільним прийняття Скаржником участі у торгах, оскільки виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників. При цьому, Скаржник має всі можливості надати заявлені у ТД послуги в необхідному обсязі, в строк та належної якості, проте через встановлені у змінах до ТД необґрунтовані «бар’єри» в частині кваліфікаційних вимог, які не базуються на вимогах діючого законодавства України та є дискримінаційними, не зможе прийняти участь у закупівлі. Тобто, ТД орієнтована на конкретних учасників, що безпосередньо порушує право та охоронюваний законом інтерес Скаржника.
Дана скарга обґрунтовується наступним:
Замовником в Додатку 5 до ТД зі змінами від 21.02.2022р. «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», а саме в п.2 встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
Учасник в складі тендерної пропозиції має надати «2. Дозвіл Держпраці або Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема ліфтів, передбачений Постановою КМУ № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами від 03.02.2021 р.»
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою що порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника та ряду інших потенційних Учасників процедури закупівлі з наступних причин:
Постановою КМУ №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 року зі змінами внесеними до неї Постановою КМУ №77 від 03.02.2021 року дійсно передбачається, що починаючи з 10.03.2021 року що «до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу» віднесли і «11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.» і починаючи з цієї дати на даний вид робіт видається Дозвіл але до вищезазначеної дати дані роботи виконувались на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці і можуть законно виконуватись на підставі Декларації і по теперішній час.
В цій же Постанові КМУ №77 від 03.02.2021 року в п.3 зазначено:
«3. Установити, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.»
Тобто Кабінетом міністрів України встановлено, що організації, які отримали Декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства до набрання чинності цієї Постанови, а саме до 10.03.2021 року, можуть виконувати дані роботи на підставі раніше отриманої Декларації.
Скаржник має таку Декларацію від 03.07.2020 року зареєстровану у журналі обліку субєктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 10.07.2020 року за № 32-20-2961 (додається), зміни до якої по даний час не вносились і яка на даний час є чинною та дозволяє Скаржнику працювати у відповідності до чинного законодавства і Скаржник цілком спроможний та має нормативну (законну) можливість виконати/надати Замовнику послуги відповідно до предмету закупівлі.
В попередній тендерній документації Учасникам, в тому числі і Скаржнику, надавалась можливість для підтвердження кваліфікаційних вимог щодо предмету закупівлі надати, в тому числі, і Декларацію.
Однак, Замовник, шляхом внесення змін в ТД від 21.02.2022 року штучно, умисно та дискримінаційно звузив коло Учасників, які можуть виконати вимоги Замовника в частині підтвердження вимогам ТД, лише до Учасників, які почали надавати дані послуги починаючи з 10.03.2021 року на підставі отриманого Дозволу, чим саме порушив законні права та охоронювані законом інтереси Скаржника та ряду інших Учасників, які мають вагомий досвід в наданні послуг у відповідності до предмету закупівлі оскаржуваної процедури.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вбачає за необхідне усунути порушення чинного законодавства України, прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника та інших Учасників процедури закупівлі, спричинені дискримінаційними вимогами Замовника в ТД, шляхом ухвалення Рішення Органу оскарження, щодо встановлення порушень в процедурі закупівель UA-2021-11-29-006742-с, та зобов’язання Замовника внести зміни до ТД, а саме до п.2 Додатку 5 ТД, виклавши даний пункт в наступній редакції:
«2. Дозвіл або декларація на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки ( зокрема технічне обслуговування ліфтів ), виданий або зареєстрована на ім’я Учасника уповноваженою організацією.»
Відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частина 4 статті 5 Закону передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 5 Закону.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтями 3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку визначеному законодавством.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» у процедурі закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор UA-2021-11-29-006742-с, предмет закупівлі: «ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 972 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412) та задовольнити дану скаргу повністю.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» у процедурі закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор UA-2021-11-29-006742-с, предмет закупівлі: «ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 2 ЛОТи: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 972 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 401, 402, 407, 408, 409, 410, 412) привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні умови, зазначені у скарзі та зобов’язати Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Перелік документів/доказів/додатків, що підтверджують порушення прав Скаржника Замовником, що додаються до Скарги:
- Тендерна документація ліфти. docx (публікація 29.11.2021р.);
- Тендерна документація зі змінами. docx ( публікація 21.02.2022р.);
- Перелік змін. pdf ( публікація 21.02.2022);
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці від 03.07.2020 року зареєстровану у журналі обліку субєктів господарювання у територіальному органі Держпраці від 10.07.2020 року за № 32-20-2961
З повагою,
Директор
ТОВ «ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС» Сергій ЖИРНОВ
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2022 16:09
рішення від 03.05.2022 №4231.pdf
Дата публікації: 03 травня 2022 16:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2022 №4663.pdf
Дата публікації: 20 травня 2022 11:32
рішення від 19.05.2022 №4663.pdf
Дата публікації: 23 травня 2022 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 25 травня 2022 13:44
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411). |
Опис предмету закупівлі: |
Згідно тендерної документації
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 5 747 576,11 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 57 475,76 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у формі електронного документу підписаного КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі від очікуваної вартості предмета закупівлі, становить 1%: Лот 1 – 57475,76 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами). Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії надається довідка з банку про те, що банком надано безвідкличну та безумовну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії. Банківські реквізити Замовника: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» • Україна, 02002, м. Київ, вул. Челябінська 9-г. • ЄДРПОУ 39606435 • ІПН 396064326530 • р/р UA 423510050000026008554300600 в ПАТ «УкрСиббанк» • МФО 351005 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 1. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 2. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - строк, термін або чинність банківської Гарантії тощо із зазначенням конкретних дат її дії «від» і «до»(наприклад: Ця Гарантія набуває чинності (або строк або термін дії цієї Гарантії) з «01» лютого 2021 року та діє до «15» грудня 2021 року); - посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. Без згоди Бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дії гарантії. - обов’язок банка, протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозіБенефіціара, в якій буде міститися посилання на одну з підстав, що визначені у частині 3 цього Розділу тендерної документації. - інформація щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції наведена у відповідності до частини 3 цього Розділу тендерної документації. 3. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури виплати суми тендерного забезпечення (вимог щодо надання Бенефіціаром будь-яких підтверджуючих документів, у т.ч. документів, що підтверджують право підпису письмової вимоги тощо). У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Гаранта. Відсутність електронної банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозицій) та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57475.76 UAH |
Title: plumb LINE 1 Complete technical maintenance of 444 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 404, 406, 411).
Description: According to the tender documentation
Current status: Cancelled
Estimated total value: 5 747 576,11 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 57 475,76 UAH
including VAT
Позиції
1 посл
ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 444 ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Дніпровського району м. Києва (ЖЕД 404, 406, 411).
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
plumb LINE 1 Complete technical maintenance of 444 elevators in the houses of housing fund of community property of territorial society of the Dnepr district of Kyiv (HMS 404, 406, 411).
CPV: 50750000-7
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 31 травня 2022 15:38 |
Кінець періоду оскарження: | 11 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 31 травня 2022 15:38 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб згідно Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулася. |
Документи:
31 травня 2022 15:38
|
Електронний підпис |
31 травня 2022 15:37
|
Протокол №57.pdf |