Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

025/о Мед карта стандарт (32 сторінки, обложка хром-ерзац); 063-2/о Інформована згода щеплення А4; Направлення на лабораторне тестування Govid-19 А4
Очікувана вартість
20 500,00 UAH
UA-2021-11-29-006186-c 42e503d56a7b417cb26b41d7aa54f3ed
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА

+380577251201
+380577251178
25_pk.economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003445
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Руставелі, будинок 14
Контактна особа: Марина Миколаївна ЄРЕЦЬКА
+380577251201, +380577251178
25_pk.economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Згідно з договором. Постачальник зобов’язаний передати Товар, якість і комплектність якого відповідає технічній документації виробника для даного виду Товару. У разі виявлення недоліків щодо якості Товару, тощо, Постачальник зобов’язується замінити Товар за власний рахунок протягом 5 (п’яти) робочих днів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 штуки
025/о Мед карта стандарт (32 сторінки, обложка хром-ерзац); 063-2/о Інформована згода щеплення А4; Направлення на лабораторне тестування Govid-19 А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Руставелі, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі підписаних видаткових накладних шляхом безготівкового переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 листопада 2021 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КИСЛЯК КАТЕРИНА ЮРІЇВНА
#3289605067
Переможець 20 500,00
UAH
29 листопада 2021 12:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 12:56
Додаток №1 до Договору №305_11 від 26.11.2021 р..pdf укладений
29 листопада 2021 12:54
Договір №305_11 від 26.11.2021 р..pdf укладений
29 листопада 2021 12:54