Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектні роботи :"Нове будівництво закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого (оздоровчого) типу по вул. Центральна, 192, смт. Кушугум Запорізького району Запорізької області"
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2021-11-29-003648-b ● 88afb851336a49d29e9c2db5da127306
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУШУГУМСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24912102 |
Місцезнаходження: | 70450, Україна , Запорізька обл., Запорізький р-н, селище міського типу Кушугум, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Шепеленко Наталія +380505729400 buhgalter_kushugum@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 1 499 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи :"Нове будівництво закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого (оздоровчого) типу по вул. Центральна, 192, смт. Кушугум Запорізького району Запорізької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70450, Україна, Запорізька область, смт. Кушугум, вул. Соборна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Рішення сесії Кушугумської селищної ради №10 від 02.07.2021р. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2021 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 16:25 |
ОГОЛОШЕННЯ_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
02 грудня 2021 16:25 |
ОГОЛОШЕННЯ_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf | |
29 листопада 2021 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 грудня 2021 16:25 |
ОГОЛОШЕННЯ_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
||
02 грудня 2021 16:25 |
ОГОЛОШЕННЯ_НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
|
||
29 листопада 2021 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення інформації стосовно працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 01 грудня 2021 14:30
Дата відповіді: 01 грудня 2021 16:35
Просимо надати уточнення, щодо наступного:
Чи буде вважатися відповідність умовам тендерної документації, якщо працівники відповідної кваліфікації, які
мають необхідні знання та досвід - будуть залучені за Цивільно-правовими угодами.
Дякую! Просимо не обмежувати коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі
Відповідь: Доброго дня, вимоги щодо працівників прописані в додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-29-003648-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ, Код ЄДРПОУ:43012983
Дата подання: 30 листопада 2021 11:40
Наявність Дискримінаційних вимог
Пунктом 2 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що "2. Також у довідці необхідно зазначити працівників за наступними спеціальностями: "будівництво та цивільна інженерія" (мінімальна кількість - 1 особа) та промислове і цивільне будівництво" (мінімальна кількість - 2 особи), до довідки надати завірені належним чином дипломи на кожного поданого працівника.."
Така вимога є дискримінаційною, не відповідає законодавству України у сфері публічних закупівель та значно звужує коло учасників процедури з наступних підстав.
По-перше:
Спеціальність "192 Будівництво та цивільна інженерія" було введено лише у 2015 році, про що свідчить Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015р №266. Тобто, якщо у складі потенційного учасника є в наявності сертифіковані працівники, які закінчували вищий навчальний заклад до 2015 року, то пропозиція такого учасника буде відхиллено за невідповідність і такий учасник не зможе приймати участь у даній спрощеної закупівлі.
По-друге:
Незрозуміло взагалі навіщо замовник вимагає від учасників надати копії дипломів працівників за "певними" спеціальностями разом з наданням відповідних кваліфікаційних сертифікатів, які в свою чергу надаються уповноваженими органами у відповідності до законодавства та з перевіркою наявності відповідної фахової освіти.
У зв'язку з вищевикладеним, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо від замовника виключити пункт 2 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Така вимога є дискримінаційною, не відповідає законодавству України у сфері публічних закупівель та значно звужує коло учасників процедури з наступних підстав.
По-перше:
Спеціальність "192 Будівництво та цивільна інженерія" було введено лише у 2015 році, про що свідчить Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015р №266. Тобто, якщо у складі потенційного учасника є в наявності сертифіковані працівники, які закінчували вищий навчальний заклад до 2015 року, то пропозиція такого учасника буде відхиллено за невідповідність і такий учасник не зможе приймати участь у даній спрощеної закупівлі.
По-друге:
Незрозуміло взагалі навіщо замовник вимагає від учасників надати копії дипломів працівників за "певними" спеціальностями разом з наданням відповідних кваліфікаційних сертифікатів, які в свою чергу надаються уповноваженими органами у відповідності до законодавства та з перевіркою наявності відповідної фахової освіти.
У зв'язку з вищевикладеним, керуючись частиною 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо від замовника виключити пункт 2 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2021 16:46
Вітаємо! КУШУГУМСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ вдячне Вам за небайдужість до наших закупівель, ваші пропозиції будуть опрацьовані та, у разі необхідності, будуть внесені зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до діючого законодавства України.
Вітаємо! КУШУГУМСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ вдячна Вам за небайдужість до наших закупівель, ваші пропозиції будуть опрацьовані та, у разі необхідності, будуть внесені зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до діючого законодавства України.
Номер вимоги: UA-2021-11-29-003648-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ОД", Код ЄДРПОУ:41502019
Дата подання: 01 грудня 2021 15:36
Наявність дискримінаційних вимог
У Додатку 2 (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ/ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) пункт 12 (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2019-2021 роках (один або більше) ,а в Додатоку 5 (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору) потрібно зазначити два або більше аналогічних договорів в рамках, яких виконувались проектні роботи з реконструкції в 2019-2021 роках.
Повідомляємо, що вимога згідно Додатку 5 (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору) , де зазначено що має бути два або більше аналогічних договорів є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: надання двох або більше аналогічних договорів в рамках, яких виконувались проектні роботи з реконструкції в 2019-2021 роках, а не одного договору з будівництва є прямим порушенням Закону та дискримінує Учасника, який не має можливості надати більш ніж один договір на проектні роботи з будівництва, що підтверджує його кваліфікацію та не суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України " Про публічні закупівлі "
Таким чином, вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, згідно частини 7 статті 14 Закону України " Про публічні закупівлі " Замовник повинен внести відповідні зміни, щодо кількості та виду (будівництво , а не реконструкція) аналогічних договорів в Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що вимога згідно Додатку 5 (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору) , де зазначено що має бути два або більше аналогічних договорів є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: надання двох або більше аналогічних договорів в рамках, яких виконувались проектні роботи з реконструкції в 2019-2021 роках, а не одного договору з будівництва є прямим порушенням Закону та дискримінує Учасника, який не має можливості надати більш ніж один договір на проектні роботи з будівництва, що підтверджує його кваліфікацію та не суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України " Про публічні закупівлі "
Таким чином, вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, згідно частини 7 статті 14 Закону України " Про публічні закупівлі " Замовник повинен внести відповідні зміни, щодо кількості та виду (будівництво , а не реконструкція) аналогічних договорів в Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2021 08:46
Вітаємо! КУШУГУМСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ вдячна Вам за небайдужість до наших закупівель, ваші пропозиції будуть опрацьовані та, у разі необхідності, будуть внесені зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до діючого законодавства України.
Вітаємо! КУШУГУМСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ вдячна Вам за небайдужість до наших закупівель, ваші пропозиції будуть опрацьовані та, у разі необхідності, будуть внесені зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до діючого законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ |
1 140 675,11
UAH з ПДВ
|
869 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ" |
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ #43012983 |
Відхилено |
869 900,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 16:06
|
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО СОФІЯ" #41373919 |
Переможець |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 13:29
|
Договір 26.23122021.pdf | укладений |
29 грудня 2021 13:28
|