Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення робіт з капітального ремонту об’єкту: «Зона відпочинку біля річки Коноплянка у сквері Вітряні Гори», за адресою вул. Вітряні Гори, 2, (Громадський проект №618), за ДК 021:2015 код 45112720-8 «Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку»
Очікувана вартість
120 920,00 UAH
UA-2021-11-29-003359-a 955cdcbd916743fa9cf81327a572fb1c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Білобродський Анатолійович

380630353966 PODOL_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 03359701
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, 04080, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІВСЬКА, будинок 16 А
Контактна особа: Андрій Білобродський Анатолійович
380630353966
PODOL_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Проведення робіт з капітального ремонту об’єкту: «Зона відпочинку біля річки Коноплянка у сквері Вітряні Гори», за адресою вул. Вітряні Гори, 2, (Громадський проект №618), за ДК 021:2015 код 45112720-8 «Благоустрій спортивних майданчиків і зон відпочинку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, Київська область, Київ, Вітряні Гори, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

29 листопада 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Кравчук Олег Миколайович
#3241512312
Переможець 120 920,00
UAH
29 листопада 2021 16:06

Документи

29 листопада 2021 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:30
ДУ_1_30.12.2021_ШЕУ_В_Н_Вал.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 16:07
Договір_165_29.11.2021_Річка_Коноплянка_Гром_проект_618.pdf укладений
29 листопада 2021 16:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 11:21
120 920,00 UAH UA708201720344331001100051376
КП УЗН Подільського району
UA663220010000026002300009942
ФОП Кравчук Олег Миколайович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктом 13.2.1. Договору № 135 від 25.08.2021 року та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору № 135 від 25.08.2021 року і викласти в наступній редакції: «пункт 3.2. Ціна договору становить 141 430,04 грн. (сто сорок одна тисяча чотириста тридцять грн. 04 коп.), у т.ч. ПДВ 20% 23 571,67 грн. (двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят одна грн. 04 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 120 920,00
UAH