Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2021-11-29-003336-b ● 1bfca1f5f8b048b9b00e6c888753669f
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 44070171 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17 |
Контактна особа: |
Бондарчук Інна Дмитрівна +380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 15:12 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогір'я, вул. Шевченка, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Соборної України, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, пл. Центральна, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, вул. Грушевського, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Партизанська, 21-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Незалежності, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Огієнка, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31500, Україна, Хмельницька область, смт. Летичів, вул.Савіцького Юрія, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, пров. Український, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 114а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Козацька, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. Івана Франка, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, смт. Старокостянтинів, вул. Героїв Небесної Сотні, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30600, Україна, Хмельницька область, смт. Теофіполь, вул. Небесної Сотні, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31600, Україна, Хмельницька область, смт. Чемерівці, вул. Центральна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Свободи, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Островського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, пл. 600-річчя Ярмолинець, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 15:07 |
Додаок 2 Проект договору до Тендерної документації прибирання 2021 ГУ ДПС Хмельницький.doc | |
29 листопада 2021 15:07 |
Додаок 1 Технічні 2022.doc | |
29 листопада 2021 15:07 |
ТД ГУ ДПС Хмельницький Прибирання 2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-29-003336-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39972021
Дата подання: 24 грудня 2021 16:55
Вимога
Шановний Замовнику! Повідомляємо, переможця процедури закупівлі ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" було визначено з порушенням норм чинного законодавства з огляду на наступне.
Відповідно до Розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідкою в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій обов’язково Учасник повинен зазначити ПІБ, реєстраційні дані, посади працівників, які працюють в Учасника та відомості про освіту. Учасником ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" було подано в складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №4 від 14.12.2021 року, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме в частині зазначення інформації про реєстраційні дані працівників. Реєстраційними даними фізичних осіб є реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН), а не посилання на номер наказу про прийняття на роботу. Більше того, відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації рекомендована (існуюча) кількість прибиральниць – 31 одиниць, із розрахунку оплати праці:– 23 мінімальних заробітних плат;- 8 по 50% мінімальних заробітних плат. Учасником ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" підтверджено наявність 13 працівників, що також не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовником не було висунуто вимогу про усунення невідповідностей, відтак порушено порядок проведення процедури закупівлі.
Також відповідно до п 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у додатку № 1 до цієї тендерної документації. Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі , викладені у додатку № 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен забезпечити використання хімічних ( миючих, дезінфікуючих, бактерицидних) засобів, інших санітарно-гігієнічних засобів, виробів з паперу санітарно-гігієнічного призначення, витратних матеріалів, які мають сертифікати відповідності. Переможцем процедури закупівлі ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" в складі тендерної пропозиції не подано вищезгаданих сертифікатів відповідності, отже тендерна пропозиція переможця ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що тендерну пропозицію ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" необхідно відхилити відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Просимо скасувати Ваше рішення про визначення учасника ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", відхилити його пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства та перейти до кваліфікації наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону. У разі неусунення порушень проведення процедури закупівлі маємо намір звернутись до Антимонопольного комітету України з метою відновлення наших порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідкою в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій обов’язково Учасник повинен зазначити ПІБ, реєстраційні дані, посади працівників, які працюють в Учасника та відомості про освіту. Учасником ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" було подано в складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №4 від 14.12.2021 року, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме в частині зазначення інформації про реєстраційні дані працівників. Реєстраційними даними фізичних осіб є реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН), а не посилання на номер наказу про прийняття на роботу. Більше того, відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації рекомендована (існуюча) кількість прибиральниць – 31 одиниць, із розрахунку оплати праці:– 23 мінімальних заробітних плат;- 8 по 50% мінімальних заробітних плат. Учасником ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" підтверджено наявність 13 працівників, що також не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовником не було висунуто вимогу про усунення невідповідностей, відтак порушено порядок проведення процедури закупівлі.
Також відповідно до п 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у додатку № 1 до цієї тендерної документації. Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі , викладені у додатку № 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен забезпечити використання хімічних ( миючих, дезінфікуючих, бактерицидних) засобів, інших санітарно-гігієнічних засобів, виробів з паперу санітарно-гігієнічного призначення, витратних матеріалів, які мають сертифікати відповідності. Переможцем процедури закупівлі ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" в складі тендерної пропозиції не подано вищезгаданих сертифікатів відповідності, отже тендерна пропозиція переможця ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що тендерну пропозицію ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" необхідно відхилити відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Просимо скасувати Ваше рішення про визначення учасника ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", відхилити його пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства та перейти до кваліфікації наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону. У разі неусунення порушень проведення процедури закупівлі маємо намір звернутись до Антимонопольного комітету України з метою відновлення наших порушених прав.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2021-11-29-003336-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2703512656
Дата подання: 24 січня 2022 09:27
Вимога
Шановний Замовник! Просимо Вас звернути увагу на свій вибір переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" (надалі - переможець), пропозиція якого взагалі не містить документів яки Ви вимагали надати згідно вимог тендерної документації! Просимо Вас відкрити та уважно подивитись документи які надає переможець та вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС". У разі незадоволення даної вимоги до 31.01.2022 року, нами буде подана скарга до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2022 17:51
У зв’язку з надходженням вимоги щодо неправомірного рішення визнання переможця ID: UA-2021-11-29-003336-b.b3 (за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) номер оголошення про проведення закупівлі в системі закупівель UA-2021-11-29-003336-b, Головне управління ДПС у Хмельницькій області (Замовник) повідомляє.
що проаналізувавши документацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПМП – СЕРВІС» не знайшло невідповідності Тендерної пропозиції Тендерній документації, таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПМП –СЕРВІС» не підлягає відхиленню.
що проаналізувавши документацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПМП – СЕРВІС» не знайшло невідповідності Тендерної пропозиції Тендерній документації, таким чином вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПМП –СЕРВІС» не підлягає відхиленню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-29-003336-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39972021
Дата подання: 31 грудня 2021 17:39
Дата подання: 31 грудня 2021 17:39
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 січня 2022 14:10
рішення від 05.01.2022 №146.pdf
Дата публікації: 05 січня 2022 14:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2022 №1010.pdf
Дата публікації: 19 січня 2022 16:16
рішення від 18.01.2022 №1010.pdf
Дата публікації: 21 січня 2022 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: 18.01.2022 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 1010-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ПММ-СЕРВІС»" від 31 грудня 2021 № UA-2021-11-29-003336-b.b2, Головне управління ДПС у Хмельницькій області зобов’язано скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця БИКОДЬОРОВА ОЛЕГА АНАТОЛІЙОВИЧА переможцем за процедурою закупівлі — "90910000 - 9 Послуги з прибирання приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-29-003336-b.
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2022 10:49
Номер скарги: UA-2021-11-29-003336-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТЕХНО-КЛІН", Код ЄДРПОУ:42639759
Дата подання: 31 січня 2022 13:06
Дата подання: 31 січня 2022 13:06
СКАРГА
на рішення Замовника щодо неправомірного обрання переможця
СКАРГА
на рішення Замовника щодо неправомірного обрання переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2022 17:37
рішення від 02.02.2022 №2066.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2022 17:36
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.02.2022 № 433.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2022 14:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2022 №3034.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2022 11:36
рішення від 14.02.2022 №3034.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2022 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: 14.02.2022 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №№ 3034-р/пк-пз, 3035-р/пк-пз згідно з яким, за результатами розгляду скарг приватного підприємства «ТЕХНО-КЛІН» від 31.01.2022р. № 2021-11-29-003336-b.b4 та ФОП «БИКОДЬОРОВА ОЛЕГА АНАТОЛІЙОВИЧА» від 31.01.2022р. № 2021-11-29-003336-b.b5 зобов’язати, Головне управління ДПС у Хмельницькій області скасувати рішення про визначення товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» переможцем за процедурою закупівлі — "90910000 - 9 Послуги з прибирання приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-29-003336-b.
(повний текст даного рішення з’явився в електронній системі 17.02.2022). ВИРИШИВ: 1. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14 лютого 20223034-р/пк-пз, 3035-р/пк-пз, скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Хмельницькій області, про визначення товариство з обмеженою відповідальністю - «ПММ-СЕРВІС» ,ЄДРПОУ 39972021 (протокол УО від 21 лютого 2022 №79)
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2022 08:39
Номер скарги: UA-2021-11-29-003336-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2703512656
Дата подання: 31 січня 2022 15:29
Дата подання: 31 січня 2022 15:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2022 17:34
Рішення від 03.02.2022 № 2203.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2022 17:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2022 № 3035.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2022 14:01
Рішення від 14.02.2022 № 3035.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2022 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: 14.02.2022 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №№ 3034-р/пк-пз, 3035-р/пк-пз згідно з яким, за результатами розгляду скарг приватного підприємства «ТЕХНО-КЛІН» від 31.01.2022р. № 2021-11-29-003336-b.b4 та ФОП «БИКОДЬОРОВА ОЛЕГА АНАТОЛІЙОВИЧА» від 31.01.2022р. № 2021-11-29-003336-b.b5 зобов’язати, Головне управління ДПС у Хмельницькій області скасувати рішення про визначення товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» переможцем за процедурою закупівлі — "90910000 - 9 Послуги з прибирання приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-29-003336-b.
(повний текст даного рішення з’явився в електронній системі 17.02.2022). ВИРИШИВ: 1. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14 лютого 20223034-р/пк-пз, 3035-р/пк-пз, скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Хмельницькій області, про визначення товариство з обмеженою відповідальністю - «ПММ-СЕРВІС» ,ЄДРПОУ 39972021 (протокол УО від 21 лютого 2022 №79)
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2022 08:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" |
3 049 998,00
UAH з ПДВ
|
3 013 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕХНО-КЛІН" |
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
3 031 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
3 225 600,00
UAH з ПДВ
|
3 225 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
3 376 500,00
UAH з ПДВ
|
3 376 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
3 497 000,00
UAH з ПДВ
|
3 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2703512656 |
Рішення скасоване |
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 15:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" #39972021 |
Рішення скасоване |
3 013 990,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 15:27
|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2703512656 |
Рішення скасоване |
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 08:38
|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2703512656 |
Очікує рішення |
2 698 800,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 08:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2022 11:05 |
Кінець періоду оскарження: | 04 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 21 лютого 2022 11:05 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з тим, що Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області було проведено оптимізацію площ приміщень, а також з’явилася необхідність в прибиранні прибудинкової території та обслуговуванні майнового комплексу вцілому, отже змінилися технічні характеристики до предмета закупівлі |
Документи:
21 лютого 2022 11:05
|
Електронний підпис |
21 лютого 2022 10:50
|
протокол 80.pdf |