Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали в асортименті
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2021-11-29-003305-c 35cd291a5d654e19920b9ee029f0988b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

АРЗ СП ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області

+380662353167
+380955441570
35165938@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 35165938
Місцезнаходження: 52070, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський район, Сільрада Новоолександрівська, КОМПЛЕКС БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД № 42-М
Контактна особа: АРЗ СП ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області
+380662353167, +380955441570
35165938@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2021 11:30
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Утилізатор ( деструктор) медичних голок УМГ-01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Маска медична захисна одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1300 штуки
Півмаска фільтрувальна FFPз клапаном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штуки
Набір отолярінг. Комплект №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Шпатель ЛОР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 рулон
Одноразове простирадло в рулоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 упаковка
Пелюшка одноразового використання 90х60 №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Бинт н/ст 5х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 пара
Милиці для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 штуки
Глюкометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
25 штуки
Тест смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штуки
Захисні окуляри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Лейкопластирь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
400 штуки
Скаріфікатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Любарського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 08:41
тендерна документація мед. матеріали1.docx
02 грудня 2021 08:41
Перелік змін 1.doc
29 листопада 2021 11:02
Додаток 3. Договір.doc
29 листопада 2021 11:02
Додаток 3а (лист згода).doc
02 грудня 2021 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 08:41
тендерна документація мед. матеріали1.docx
29 листопада 2021 11:02
тендерна документація мед. матеріали1.docx
02 грудня 2021 08:41
Перелік змін 1.doc
29 листопада 2021 11:02
Додаток 3. Договір.doc
29 листопада 2021 11:02
Додаток 3а (лист згода).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення про технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2021 12:37
Дата відповіді: 01 грудня 2021 09:04
Доброго дня! Уточніть будь ласка, що має входити в Набір отолярінг. Комплект №1. Дякую за розуміння.
Відповідь: Доброго дня! В набір отолярінг. комплект №1 входить: дзеркало носове -1шт, воронка вушна -2шт, шпатель ЛОР -1шт
Уточнення
Дата подання: 01 грудня 2021 11:44
Дата відповіді: 01 грудня 2021 12:53
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, характеристики для глюкометра (який саме Вас цікавить), тест смужок, лейкопластир (які розміри, який матеріал).
Відповідь: Глюкометр: портативний. У комплекті: тест смужки + ланцети 25 шт. Футляр для зберігання. Лецкопластир бактерицидний 2,5-7,6 см. класичний на тканинній основі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 45 644,71
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" 33 623,00
UAH з ПДВ
33 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шиян Павло Вікторович 42 124,00
UAH з ПДВ
41 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Денисенко Маргарита Олегівна 42 965,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 15:23
Електронний підпис
06 грудня 2021 15:21
Тендерна документація.pdf
06 грудня 2021 15:21
Установчі документи.pdf

Публічні документи

08 грудня 2021 22:37
Електронний підпис
08 грудня 2021 22:31
Додаток 3а (лист згода).pdf
08 грудня 2021 22:31
Додаток 3. Договір.pdf
08 грудня 2021 22:31
Набір.pdf
08 грудня 2021 22:31
Милиці.pdf
08 грудня 2021 22:31
1ProFOP.pdf
08 грудня 2021 22:31
Пластирь.pdf
08 грудня 2021 22:31
2Кваліфікаційні _ст16_17.pdf
08 грудня 2021 22:31
NewMed NEO.pdf
08 грудня 2021 22:30
Deklaracia_01.pdf
08 грудня 2021 22:30
пелюшки.pdf
08 грудня 2021 22:30
Бинт_нс.pdf
08 грудня 2021 22:30
Скарифікатор (2).pdf
08 грудня 2021 22:30
Шпатель .pdf
08 грудня 2021 22:30
Респіратор_.pdf
08 грудня 2021 22:30
маски.pdf
08 грудня 2021 22:30
1SPV.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"

ФОП Шиян Павло Вікторович

ФОП Денисенко Маргарита Олегівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 28 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 08:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

10 грудня 2021 08:46
Електронний підпис
10 грудня 2021 08:45
Протокол 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 08:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2021 08:46
Електронний підпис
10 грудня 2021 08:45
Протокол 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:06
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 11:53
Договір 305.pdf укладений
15 грудня 2021 11:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 14:47
393,60 UAH UA918201720343180001000010368
АРЗ СП ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ДН-КІЙ ОБЛ.
UA413375460000026000060754200
ПВКП"ВАЛЛЕНТА"
Оплачений
17 грудня 2021 14:47
15 970,00 UAH UA918201720343180001000010368
АРЗ СП ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ДН-КІЙ ОБЛ.
UA413375460000026000060754200
ПВКП"ВАЛЛЕНТА"
Оплачений
17 грудня 2021 14:47
11 636,40 UAH UA918201720343180001000010368
АРЗ СП ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ДН-КІЙ ОБЛ.
UA413375460000026000060754200
ПВКП"ВАЛЛЕНТА"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 826,86 UAH)