Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів. Додаткові роботи
Очікувана вартість
241 904 386,00 UAH
UA-2021-11-29-003293-a 728459cdb0824e2f921acfaca7489015
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За підсумками проведених відкритих торгів з публікацією на англійський мові на закупівлю: Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів» (ДК 021:2015: 45252000-8 – Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів), між КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС» укладено Договір від 19.10.2020 № 1208/ЗЕ-20: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-005041-b. На етапі виконання Договору, керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, так як підрядну організацію ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «ПРОГРЕС» перейменовано в ТОВ «ФЗ СОЛЮШІОНС», Сторони дійшли згоди оформити це Додатковою угодою №2 від 01.07.2021, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 02.07.2021. Кількісні та якісні характеристики робіт, які виконуються за Договором, визначаються затвердженою проектно-кошторисною документацією. Виконання робіт Підрядником здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил (ДБН), державних стандартів (ДСТУ), іншім нормативно – правовим актам у сфері будівництва та графіку виконання робіт (Додаток 3 до Договору). Ціна Договору була визначена з дотриманням базових принципів публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; а також згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». При виконанні будівельно-монтажних робіт на вищезазначеному об’єкті мали місце непоодинокі випадки, коли за різних обставинами (покращення якості, уніфікація обладнання та матеріалів, приведення у відповідність до креслень обсягів виконання робіт) проект будівництва потребував коригування. Через зазначені коригування в проекті суттєво змінюються передбачені ним роботи та/або виникають нові додаткові роботи, що не були передбачені первинним проектом. З огляду на викладене успішне виконання договору в повному обсязі стає неможливим без внесення змін до проектної документації. Данні коригування проекту виконано ТОВ НВП «ДНІПРОЕНЕРГОСТАЛЬ» та отримано Експертний звіт (позитивний) № 01-0384-21/ЦБ від 19.11.2021. Виходячи з технічних змін при будівельно-монтажних роботах, а саме: додаткове ущільнення ґрунту, уточнення обсягів металоконструкцій відповідно до креслень розділів КМ, уточнення відстані перевезення будівельного сміття, поліпшення технічних характеристик та умов обслуговування обладнання, а саме модульної компресорної станції компанії ТОВ «Далгакиран компресор Україна», ресиверу виробництва АТ «БМЗ «Прогрес», димососу виробництва компанії REITZ та уніфікація бетону, уніфікація обладнання АСУТП; також враховуючи нагальну потребу Замовника в закупівлі робіт: «Технічне переоснащення СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів» у встановлений термін; а також враховуючи те, що реалізація даного проекту: - забезпечить зменшення викидів в атмосферне повітря і не призведе до порушень, - сприятиме розвитку екологічно орієнтованої економіки; - підвищить якість життя мешканців м. Києва шляхом впровадження сучасної високотехнологічної системи очищення димових газів, що утворюються під час спалювання відходів у котлоагрегатах заводу «Енергія»; - дозволить забезпечити очищення димових газів відповідно до законодавства України та Директиви ЄС 2010/75EU та зменшити обсяг захоронення ТПВ, що утворюються в м. Києві; у Замовника існує необхідність у застосування переговорної процедури закупівлі для закупівлі додаткових аналогічних робіт, що є тотожними конкретним видам робіт і містяться в основному договорі про закупівлю. Додаткові аналогічні роботи необхідно виконати згідно з проектним рішенням та в установлений термін ТОВ «ФЗ СОЛЮШІОНС», що сприятиме досягненню більшої технічної і технологічної досконалості об’єкта будівництва. Додаток: Копія Експертного звіту (позитивного) від 19.11.2021 № 01-0384-21/ЦБ на 9 арк. в 1 прим.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів. Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за фактично та якісно виконані за Договором роботи здійснюється Замовником упродовж 45 банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів за формою № КБ-2в (далі – Акти КБ-2в) та Довідок за формою № КБ-3 (далі – Довідки КБ-3), з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.3.1. п. 4.3. грошових коштів (у разі погодження Сторонами такої оплати у відповідних додаткових угодах). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

29 листопада 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 15:54
Ekspertnij_zvit.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-21-000022 ● 49d1435ca1da461ba1b5a8d08a73ae4a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022 12:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022
Ужгород
№ 106

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 106

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-29-003293-a
29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-22 16:46:16

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів. Додаткові роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-29-003293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-24 10:53:32

Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2022-02-21-000022

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит, опублікований 28.04.2021 за предметом закупівлі «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів. Додаткові роботи» (ДК 021:2015: 45252000-8 – Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»), оголошення UA-2021-11-29-003293-a, повідомляє:
Питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення:
Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та очікувана вартість визначена Замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, державних будівельних норм (ДБН), державних стандартів (ДСТУ), а також інших нормативно – правових актів у сфері будівництва. При оголошенні переговорної процедури закупівлі в доповнення до обґрунтуванням Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель данні про Експертний звіт (позитивний) № 01-0384-21/ЦБ від 19.11.2021. Також при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення: https://kyivaudit.gov.ua (PrntScrn додається).

Додаток: на1 арк. в 1 прим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 15:08:57

Про припинення моніторингів процедур закупівель

Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-03-23 13:34:12

Запит відповіді не потребує. Закриття питання містить технічний характер.

Запит відповіді не потребує. Закриття питання містить технічний характер.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЗ СОЛЮШІОНС»
#39802167
Переможець 241 904 386,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2021 16:33

Документи

29 листопада 2021 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2021 16:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЗ СОЛЮШІОНС»
#39802167
241 904 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2021 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 15:57
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 15:01
Du___10_vid_23_11_2023.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_3.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_4_(LK).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_4_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_3_(LK_PVR_chastina_4).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_3_(LK_chastina_3).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_3_(LK_chastina_2).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_3_(LK_chastina_1).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_3_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_2_(LK_chastina_5).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_2_(LK_chastina_4).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_2_(LK_chastina_3).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_2_(LK_chastina_2).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_2_(LK_chastina_1).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_2_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Dodatok_2_1_(DC).pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:00
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2023 10:23
Skan-kopiya.pdf зміни до договору
14 липня 2023 10:23
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2023 15:47
Ду № 8 від 23.05.2023.pdf зміни до договору
23 травня 2023 15:47
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 17:14
Ду № 7 від 27.03.2023.pdf зміни до договору
27 березня 2023 17:14
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2023 11:32
Ду № 6 від 09.02.23.pdf зміни до договору
10 лютого 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 09:03
Scan001.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 09:02
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 23:46
ДУ № 4 від 10.11.22.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 23:46
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 12:39
ДУ № 3 від 27.09.2022.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 15:39
ДУ № 2 від 14.09.2022.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 15:39
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 16:02
ДУ 1 Договір 1261_ЗЕ_21_ (1).pdf зміни до договору
03 червня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 12:46
локальні кошториси 9.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 8.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 7.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 6.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 5.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 4.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 3.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 2.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
локальні кошториси 10.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
Локальні кошториси 1.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
Додатки 3, 1.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
Додатки 2.1,2.2,2.3.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44
Договір 1261 ЗЕ-21.pdf укладений
13 грудня 2021 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України та відповідно до абзаців 2 та З пункту 3.1 Договору про закупівлю робіт № 1261/ЗЕ-21 від 10.12.2021
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного Кодексу України, відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 23.08.2022 № 628 «Про перерозподіл видатків бюджету м. Києва, передбачених Департаменту житлово - комунального інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації на 2022 рік) та відповідно до абзаців 2 та З пункту 3.1 Договору про закупівлю робіт № 1261/ЗЕ-21 від 10.12.2021
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою етапі 651 Цивільного Кодексу України та, відповідно до п. 5.3. Договору про закупівлю робіт № 1261/ЗЕ-21 від 10.12.2021
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради на 2022 рік» №689 від 07.10.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» №5659/5700 від 24.11.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, а також з урахуванням закону України "Про затвердження Указу Президента України " Про продовження строку дії воєнного стану в Україні".
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та, відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 187 від 12.04.2023 р. «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023року №16»
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 1 частини п'ятої ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність уточнення інформації
Номер договору про закупівлю: 1261/ЗЕ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10 (технічна функція)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML