Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 8 отв 150 .Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 12 отв. Д. 300 Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 16 отв. Д. 400
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2021-11-29-001659-c cca66e63217a4079a78f4ea750c68b63
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шатонська Мар'яна Мар'янівна

+380324751581 tr.vodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ВОДОКАНАЛ
Код ЄДРПОУ: 33086713
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, вул Івана Франка буд 59
Контактна особа: Шатонська Мар'яна Мар'янівна
+380324751581
tr.vodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2021 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2021 10:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2021 10:03
Початок аукціону: 14 грудня 2021 11:00
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: . Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія надається за формою згідно з Додаток 5 до тендерної документації. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 % - 1840,00 грн. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку; - довідка про грошову покриття; Строк дії забезпечення пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення пропозиції повинне бути чинним впродовж дії пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні закупівлі або визнанні закупівлі такою, що не відбулися. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам даної документації, буде відхилена Замовником. 2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем ; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання підстави. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1840 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Номенклатурні позиції відповідно до наказу МЕРТ №1082 від 11.06.2020: 42131120-3 Засувки для водопровідних мереж. Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 8 отв. Д. 150 Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 12 отв. Д. 300 Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 16 отв. Д. 400 Код ДК 2015 " 42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої." Власні кошти. Закупівля на 2021рік. Назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «Трускавецький водоканал», 82200, м. Трускавець, вул. Івана Франка, 59 ЄДРПОУ: 33086713. Суб’єкт малого підприємництва; Категорії замовників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Забезпечення пропозиції- вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 8 отв 150 .Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 12 отв. Д. 300 Засувка чавунна фланцева з обгумованим клином 16 отв. Д. 400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, місто Трускавець, вулиця Івана Франка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

. Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Гарантія надається за формою згідно з Додаток 5 до тендерної документації. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 % - 1840,00 грн. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку; - довідка про грошову покриття; Строк дії забезпечення пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення пропозиції повинне бути чинним впродовж дії пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні закупівлі або визнанні закупівлі такою, що не відбулися. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам даної документації, буде відхилена Замовником. 2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем ; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання підстави. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 1840 UAH
29 листопада 2021 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 09:59
ОГОЛОШЕННЯ засувки листопад.doc
29 листопада 2021 09:59
оголошення 127.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення
Дата подання: 01 грудня 2021 12:17
Дата відповіді: 01 грудня 2021 21:23
Згідно до вашого пункту у документації : - Маркування на виробі повинне містити наступну інформацію – назву виробу, серію або тип, номер, назву виробника, товарний знак, матеріал, умовний робочий тиск, діаметр, дату виготовлення. Просимо дати роз'ясняння стосовно дати виготовлення товару - це зазначається у паспорті на товар, але ні у якому разі не на корпусі засувки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. ТОВ «Трускавецький водоканал, як замовник закупівлі, в даному випадку виступає в категорії Споживач відносно предмета закупівлі. Маркування товару — це інформація основних відомостей про товар для споживачів, нанесена на упаковку товару у вигляді тексту, умовного позначення, малюнку, штрихкоду. Ст. 15 вказаного Закону передбачено Право споживача на інформацію про продукцію. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
Інформація про продукцію повинна містити: (серед іншого)
П.7 7) дату виготовлення;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПВП "Насосенергопром" 159 252,00
UAH з ПДВ
159 252,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" 167 880,65
UAH з ПДВ
167 880,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ 178 900,00
UAH з ПДВ
178 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 грудня 2021 16:39
Електронний підпис
07 грудня 2021 16:34
1cb52e57-592a-4b30-a718-4386eee05b1b.pdf
07 грудня 2021 16:34
b40bcb82-ff94-4df5-b904-cf43d8b3ad41.pdf
07 грудня 2021 16:34
гарантійний лист 1.pdf
07 грудня 2021 16:34
Сканировать10004.PDF
07 грудня 2021 16:34
Ощад реквізити.Pdf
07 грудня 2021 16:34
4427114c-7b1c-432c-9781-5529d9ba5c0b.pdf
07 грудня 2021 16:34
b6b48644-d6a5-4b8f-89d2-b3fb824a92b1.pdf
07 грудня 2021 16:34
260ea128-44c1-498b-9a18-cf446baf166b.pdf
07 грудня 2021 16:34
b7c4833f-c00a-43be-a90b-65acdeaf5a8c.pdf
07 грудня 2021 16:34
гарантійний лист 4.pdf
07 грудня 2021 16:34
c9f79b93-44d1-49ac-9e5f-52cc3349279f.pdf
07 грудня 2021 16:34
гарантійний лист 2.pdf
07 грудня 2021 16:34
Свідоцтво ПДВ.PDF
07 грудня 2021 16:34
Г.Ю.паспорт новий ІПН.pdf
07 грудня 2021 16:34
статут підприємства.PDF
07 грудня 2021 16:34
Баланс 2020.PDF
07 грудня 2021 16:34
Договір Ірпінь.PDF
07 грудня 2021 16:34
45629c3b-7768-4f24-9005-58ec5a714a34.pdf
07 грудня 2021 16:34
10694670-8277-4da0-818f-f4948691120b.pdf
07 грудня 2021 16:34
b1b23f2d-0812-481d-914d-0dfea01ea8a3.pdf
07 грудня 2021 16:34
944b5b81-7a9e-4383-9d55-5b579764291e.pdf
07 грудня 2021 16:34
e964aef9-6e0b-48b2-95f8-dd308ac5805c.pdf
07 грудня 2021 16:34
лист про виробника.pdf
07 грудня 2021 16:34
b62cee0c-f763-4827-874f-2cff8bb9e41c.pdf
07 грудня 2021 16:34
довідка щодо даних.pdf
07 грудня 2021 16:34
довідка про договори.pdf
07 грудня 2021 16:34
Витяг 12.10.2021.pdf
07 грудня 2021 16:34
Сканировать10005.PDF
07 грудня 2021 16:34
aff81091-fc6b-4bfe-9ca3-541b8f904908.pdf
07 грудня 2021 16:34
гарантійний лист 5.pdf
07 грудня 2021 16:34
Сканировать10002.PDF
07 грудня 2021 16:34
b637411d-6be4-4d92-8fd7-3f82bac520db.pdf
07 грудня 2021 16:34
1b1052c4-7aea-4ee7-9bbf-dc60d5c75fdb.pdf
07 грудня 2021 16:34
дилерський сертифікат.PDF
07 грудня 2021 16:34
e017130b-1007-4996-836f-e501b7bd93ff.pdf
07 грудня 2021 16:34
56913857-de98-4947-87e2-a4c62b297bcd.pdf
07 грудня 2021 16:34
додаток 3.pdf
07 грудня 2021 16:34
de4b539f-5e37-4f6b-a0c9-5fb96717a872.pdf
07 грудня 2021 16:34
довідка мтз.PDF
07 грудня 2021 16:34
aa5a656e-2a65-4860-bd20-a575e18053dd.pdf
07 грудня 2021 16:34
4c50b00e-7309-4e4f-8905-fd740e9e6702.pdf
07 грудня 2021 16:34
додаток 2.pdf
07 грудня 2021 16:34
4e1b2eff-08e7-458e-8ff5-e6294613e830.pdf
07 грудня 2021 16:34
наказ на директора.PDF
07 грудня 2021 16:34
5bbe3760-e906-43ee-bf40-09136ba991c6.pdf
07 грудня 2021 16:34
лист про акцiонерiв.pdf
07 грудня 2021 16:34
Виписка.PDF
07 грудня 2021 16:34
ст. Закону 17.pdf
07 грудня 2021 16:34
Сканировать10003.PDF
07 грудня 2021 16:34
сертифікат укспар.pdf
07 грудня 2021 16:34
ccdfa37c-981f-46a7-89dc-645400d23f9c.pdf
07 грудня 2021 16:34
додаток 1.pdf
07 грудня 2021 16:34
довідка щодо санкцій.PDF
07 грудня 2021 16:34
ec57f8e6-23d3-4970-9043-9367d9fc49d0.pdf
07 грудня 2021 16:34
28be4831-8610-4b2e-9607-388f44462eb8.pdf
07 грудня 2021 16:34
Баланс 2019.PDF
07 грудня 2021 16:34
довкілля.pdf
07 грудня 2021 16:34
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

08 грудня 2021 09:24
Електронний підпис
08 грудня 2021 09:20
Проект договору.pdf
08 грудня 2021 09:20
Довідка інформація.pdf
08 грудня 2021 09:20
Довідка 1.pdf
08 грудня 2021 09:20
Відомість с ЄДРПОУ 1.pdf
08 грудня 2021 09:20
ISO 14001..pdf
08 грудня 2021 09:20
Довідка .pdf
08 грудня 2021 09:20
Лист відгук.pdf
08 грудня 2021 09:20
технічний паспорт.pdf
08 грудня 2021 09:20
Лист про санції.pdf
08 грудня 2021 09:20
Сертифікат дилерства.pdf
08 грудня 2021 09:20
Статут.pdf
08 грудня 2021 09:20
Svidoctvo_UBIB[1].zip
08 грудня 2021 09:20
ISO 9001..pdf
08 грудня 2021 09:20
Наказ на директора.pdf
08 грудня 2021 09:20
Витяг з ПДВ.pdf
08 грудня 2021 09:20
Специфікація.pdf
08 грудня 2021 09:20
Гарантійний лист .pdf
08 грудня 2021 09:20
Паспорт Сердечний.pdf
08 грудня 2021 09:20
Довідка погодження .pdf
08 грудня 2021 09:20
Довідка.pdf
08 грудня 2021 09:20
Технічна специфікація.pdf
08 грудня 2021 09:20
Сертифікати.pdf
08 грудня 2021 09:20
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

06 грудня 2021 17:16
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:12
Звіт 2021р (2).pdf
06 грудня 2021 17:12
Наказ на директора (4).pdf
06 грудня 2021 17:12
ІД на підпис.pdf
06 грудня 2021 17:12
Ід аналог.договір.pdf
06 грудня 2021 17:12
Довідка з банку Альфа.pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ 358 ККУ.pdf
06 грудня 2021 17:12
ВІДГУК.pdf
06 грудня 2021 17:12
ІД про захист довкілля.pdf
06 грудня 2021 17:12
паспорт Попитак (4).pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ про санкції.pdf
06 грудня 2021 17:12
211545_DKBO_Гарантія.pdf
06 грудня 2021 17:12
Тех.частина дод.1.pdf
06 грудня 2021 17:12
Формальні описки.pdf
06 грудня 2021 17:12
Лист про МТБ.pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ про термін 18м.pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ про відпов. ст.236.pdf
06 грудня 2021 17:12
Звіт file (1).pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ про відпов.ст.17.pdf
06 грудня 2021 17:12
ДСТУ.pdf
06 грудня 2021 17:12
Паспорт товару.pdf
06 грудня 2021 17:12
Довідка з банку Кредо.pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ про відпов.ч2 ст.17.pdf
06 грудня 2021 17:12
Проект договору дод.3.pdf
06 грудня 2021 17:12
Лист-згода ПД.pdf
06 грудня 2021 17:12
Лист про ціну, витрати.pdf
06 грудня 2021 17:12
Країна походження.pdf
06 грудня 2021 17:12
ГЛ про ВП.pdf
06 грудня 2021 17:12
211545_DKBO_Гарантія.pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВП "Насосенергопром"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПВП "Насосенергопром"
#22167290
Відхилено 159 252,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 10:48
ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ"
#41008865
Відхилено 167 880,65
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 12:06
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
#2456007193
Переможець 178 900,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 12:37

Документи

15 грудня 2021 10:47
Електронний підпис
15 грудня 2021 10:44
протокол

Документи

15 грудня 2021 12:06
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:04
протокол

Документи

15 грудня 2021 12:36
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПОПИТАК ПАВЛО ЙОСИПОВИЧ
#2456007193
178 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 12:36
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:35
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:20
звіт укладений
29 грудня 2021 13:19
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 12:30
договір укладений
16 грудня 2021 12:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 178 900,00
UAH