Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2021 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 2 598 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій - Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» а також статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію (або витяг з реєстру) та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара вказано в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 77 900,00грн. (сімдесят сім тисяч дев’ятсот гривень) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (не раніше ніж до 25.03.2022р.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 77900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2021 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2021 09:26 |
Тендерна документація (Масло вершкове на 2022р.).doc | |
29 листопада 2021 09:26 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 5 до ТД.doc |
29 листопада 2021 09:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2021 09:26 |
Тендерна документація (Масло вершкове на 2022р.).doc
|
|||
29 листопада 2021 09:26 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 4 до ТД.doc
|
|||
29 листопада 2021 09:25 |
Додаток 5 до ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-17-000034 ● a5f0fd0f58f544c28cab6162ad656bdc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 19:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2022 № 46-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.11.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.11.2022 № 46-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2021-11-29-000919-c 29.11.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-17 22:10:21
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Масло вершкове, за адресою Замовника: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-22 16:45:24
Щодо відповіді на запит замовнику на пояснення до закупівлі UA-2021-11-29-000919-c
Надаємо пояснення, яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Чернівецької міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Якісні та технічні характеристики товару обумовлені вимогами ДСТУ 4399:2005. Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 (із змінами, далі – Інструкція), «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205. Поставка товару має здійснюватися учасником-переможцем у 2022 році до комори кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник переможець зобов’язується виконувати вимоги чинного законодавства України, а в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО) та відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012р. та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р. Відповідність господарської діяльності постачальника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Розрахунок здійснений відповідно до листа Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074, постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, з урахуванням індексу ціни та цін на продукти харчування, яка надана Головним управлінням статистики у Чернівецькій області та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Також, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
Офіційний веб-сайт Чернівецької міської ради (https://city.cv.ua/) → Бізнесу (https://city.cv.ua/mt/biznesu) → Публічні закупівлі (https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli) → Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості (https://city.cv.ua/mt/publichni- zakupivli/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-ta-ochikuvanoji-vartosti-159) → Папка 2021 (https://drive.google.com/drive/folders/1334MR9gsjgWgYKX_MvDY1EJJ4DNsbe4n) → Файл – «Тендерна документація (Масло вершкове на 2022р.)» (https://docs.google.com/document/d/1l_d7-tVtNV-b5U0Ekp98ckz81Z6_D-cT/edit).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-22 15:26:37
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Масло вершкове, (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 12.01.2022 № 15 (далі – договір) додатковою угодою від 03.10.2022 № 1 вносились зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару, а саме: масла вершкового на 9,1%.
Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з наведеним, пропонуємо надати документи та інформацію, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни масла вершкового згідно додаткової угоди від 03.10.2022 № 1 до договору та обґрунтовують відсоток такого збільшення у відповідності до вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. До документів та інформації може бути долучено пояснення щодо прийнятих рішень.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 21:39:31
Щодо відповіді на запит замовнику на пояснення до закупівлі UA-2021-11-29-000919-c
Управлінням освіти 03.10.2022 р. додатковою угодою № 1 внеслися зміни в Договір про закупівлю від 12.01.2022 р. № 15 (далі – Договір), в результаті чого, на підставі п.2 ч.5 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», було збільшено ціну за одиницю товару, а саме масла вершкового (далі - Товар), до 10 %.
Підставою для внесення змін в Договір було звернення постачальника - ТзОВ «Радовилівмолоко» (лист від 12.09.2022 р. № 32 (скан-копія додається)) та інформаційна довідка, видана Головним управлінням статистики у Чернівецькій області від 12.09.2022 р. № 03.3-31/3360-22 (скан-копія додається), яка підтверджує зміну середньої ціни на масло вершкове (фасоване жирністю 72-82,5%, 200 г) у серпні 2022 року на 22,52%, порівнюючи з січнем 2022 року. Відсоток зміни ціни розраховано наступним чином: «Відсоток коливання ціни товару на ринку= ((середня ціна на Товар у серпні 2022 року - середня ціна на Товар у січні 2022 року) / середня ціна на Товар у січні 2022 року))*100 = ((64,36-52,53)/52,53)*100=22,52.
Зважаючи на те, що збільшення ціни за одиницю товару можливе тільки до 10 %, ціну за одиницю Товару по Договору було збільшено на 9,98%, без збільшення суми, визначеної в Договорі.
Додаток: Лист ТзОВ «Радовилівмолоко» від 12.09.2022 р. № 32 на 1 аркуші, та Інформаційна довідка Головного управління статистики у Чернівецькій області від 12.09.2022 р. № 03.3-31/3360-22 на 2 аркушах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Управління освіти Чернівецької міської ради повідомляє наступне. Щодо зобов’язань здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом: 1. Визнання недійсними умов додаткової угоди від 03.10.2022 №1, які стосуються збільшення ціни за одиницю товару за договором від 12.01.2022 № 15, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України. На виконання даного зобов’язання, Управлінням освіти Чернівецької міської ради надіслано ТОВ «Радивилівмолоко» лист та додаткову угоду №2 щодо визнання недійсними умов додаткової угоди від 03.10.2022 №1, які стосуються збільшення ціни за одиницю товару за договором від 12.01.2022 № 15 від 07.12.2022 №01-31/2383. Оскільки, пунктом 11.4. Договору про закупівлю товару за бюджетні кошти від 12.01.2022 № 15 визначено, що усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання, є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів, які підписуються обома Сторонами. Усі додаткові договори с невід’ємними частинами цього Договору. А також, розділом 9 Договору про закупівлю товару за бюджетні кошти від 12.01.2022 № 15, визначено, що у випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій та, у разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку. 2. Притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. На виконання даного зобов’язання, Управлінням освіти Чернівецької міської ради, проведено службове розслідування, відповідно до якого, осіб, якими було допущено порушення, притягнуто до дисциплінарної відповідальності (виписано догану) із зобов'язанням пройти курси підвищення кваліфікації.
2022-12-07 23:09:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником прийнято рішення стосовно оскарження висновку органу державного фінансового контролю у судовому порядку |
Дата публікації: | 14 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/4352/22-а |
Дата відкриття провадження: | 02 січня 2023 |
Документи:
05 січня 2023 11:02
|
Електронний підпис |
05 січня 2023 11:02
|
Електронний підпис |
14 грудня 2022 17:52
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 16:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
2 197 040,00
UAH з ПДВ
|
1 914 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" |
2 262 000,00
UAH з ПДВ
|
1 983 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Вектор-трейд-захід" |
2 140 200,00
UAH з ПДВ
|
2 024 663,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БілРоз" |
2 520 488,00
UAH з ПДВ
|
2 520 488,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
1 914 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 19:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 17:18
|
Документи до ДУ від 03.10.2022.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 17:16
|
ДУ №1 до Договору №15.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:50
|
15.PDF | укладений |
12 січня 2022 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |