Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові рушники
Очікувана вартість
20 330,00 UAH
UA-2021-11-28-000769-c f5dedfced2514b0ea390fe7a18c9cb72
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковалик

+380677974943 nrc107@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Ковалик
+380677974943
nrc107@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2021 23:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 11:01
Очікувана вартість: 20 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- юридична особа, яка забезпечуює потреби держави або територальної громади.Додаткове віділення коштів у 2021 році.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1070 штуки
Рушник паперовий 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Рушники паперові – код ДК 021:2015 –33763000-6 - Паперові рушники для рук Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2021 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2021 23:53
4. Додаток 3 - Лист-згода Руш 1121.docx
28 листопада 2021 23:53
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» Руш 1121.docx
28 листопада 2021 23:53
1. ОГОЛОШЕННЯ Руш 1121.DOCX
28 листопада 2021 23:53
5. Додаток 4 - Проєкт договору про закупівлю Руш 1121.docx
28 листопада 2021 23:53
2. Додаток 1 до Оголошення Руш 1121.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-28-000769-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 30 листопада 2021 10:14
Дискримінаціні вимоги
Доброго дня. Шановний замовник, Ви паперовий рушник для рук купуєте, а не танки для армії. Приберіть ці пункти: 3.4. Сертифікат на систему управління якістю, виданий виробнику про відповідність згідно з чинними в Україні нормативними документами вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT)
3.5. Сертифікат на систему екологічного управління виданий виробнику про відповідність згідно з чинними в Україні нормативними документами вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) - невже Вам паспорта якості виробника не достатньо?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2021 18:51
Добрий день. Закупівля товару – рушники паперові проводиться для дітей, тому саме до виробника товару висуваються вимоги щодо якості та екологічності виробництва з метою придбання безпечної продукції.
Номер вимоги: UA-2021-11-28-000769-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Злиденна Олена Василівна, Код ЄДРПОУ:2939610642
Дата подання: 20 грудня 2021 11:59
вимога
про усунення порушення в процесі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2021 18:10
1.1. Щодо п.І. «Уповноважена особа не зазначила відповідно до яких саме норм «чинного законодавства в Україні визначаються лише сертифікати від акредитованих органів або від організації, що представляють ці органи.» та «Уповноважена особа не вказала яким саме вимогам чинного законодавства України (не вказала Закон чи постанову, чи інший нормативно-правовий акт і т.д.) не відповідають вищезазначені сертифікати…»
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату в постачальника є одним зі способів підтвердження якості та оцінки відповідності товару. Відповідно до статей 1, 24, 33 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015р. №124-VIII визначаються правові та організаційні засади оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності, зокрема добровільна оцінка відповідності, здійснюється органом з оцінки відповідності, а «Відповідність органу з оцінки відповідності критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності органів з оцінки відповідності спеціальним вимогам до призначених органів і визнаних незалежних організацій, може бути доведена виключно шляхом акредитації такого органу національним органом України з акредитації». Відповідно до ст.1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001р. №2407-III (далі - Закон №2407) «акредитація органів з оцінки відповідності - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності;». Також, відповідно до ст.6. Закон №2407 «Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації.».
1.2. Щодо п.ІІ.: Відповідно до п.17. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Замовник перевіряє інформацію про учасника у відкритих єдиних державних реєстрах. В разі отримання інформації про наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, пропозиція буде відхилена.». При перевірці відповідності вимогам законодавства України (Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015р. №124-VIII та Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001р. №2407-III) сертифікатів, наданих у cкладі тендерної пpопозиції Учаcником, а сaме Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 (№UA-30) та Сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (№UA-31) виявлено, що ФОП Продан П.М. не акредитований НААУ, тому вищевказані сертифікати не приймаються Замовником до розгляду. Таким чином, Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1.3. У Замовника відсутні законні підстави задовільнити вимогу Учасника.

Документи

30 листопада 2021 18:51
Протокол на вимогу 3011.pdf

Документи подані скаржником

20 грудня 2021 11:59
Вимога

Документи

21 грудня 2021 18:10
Протокол на вимогу 2112.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 18 232,80
UAH з ПДВ
18 232,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Злиденна Олена Василівна 19 688,00
UAH з ПДВ
19 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОСТОЮК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 20 255,10
UAH з ПДВ
20 255,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2021 22:34
Електронний підпис
04 грудня 2021 22:33
01_Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2021 22:33
02_Витяг ЄДР_01.09.2021.pdf
04 грудня 2021 22:33
02_Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2021 22:33
02_Статут+опис.pdf
04 грудня 2021 22:33
02_витяг НДС.pdf
04 грудня 2021 22:33
03_протокол зборів.pdf

Публічні документи

06 грудня 2021 10:33
Електронний підпис
06 грудня 2021 10:32
2 тех.характеристики.pdf
06 грудня 2021 10:32
3 проєкт договору.pdf
06 грудня 2021 10:32
1 цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2021 10:32
12 Висновки ДСЕЕ.pdf
06 грудня 2021 10:32
15 Сертифікат ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ФОП Злиденна Олена Василівна

ФОП "ПОСТОЮК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено 18 232,80
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 20:24
ФОП Злиденна Олена Василівна
#2939610642
Відхилено 19 688,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 21:07
ФОП "ПОСТОЮК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2961407454
Відхилено 20 255,10
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 18:21

Документи

13 грудня 2021 20:24
Електронний підпис

Документи

17 грудня 2021 21:07
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2021 18:21
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій