Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)
Очікувана вартість
181 500,00 UAH
UA-2021-11-28-000098-c ● c1f95280976843c2bb395a776b59636a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "РАДОМИШЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БОРАТИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21754192 |
Вебсайт: | http://liceum1-rd.ho.ua/ |
Місцезнаходження: | 45664, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Радомишль, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 32 |
Контактна особа: |
ЛАРИСА ЛЕОНІДІВНА БОРЕЙКО +380960287313 radomishl.school@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2021 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 181 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 907,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45664, Україна, Волинська область, Луцький район, село Радомишль, вулиця Центральна, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку Постачальника. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2021 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2021 12:28 |
Вимоги до предмета закупівлі.pdf.asice.zip |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-28-000098-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42159289
Дата подання: 08 грудня 2021 09:29
неправомірне визнання переможцем ТОВ "Волиньгаз збут"
Відповідно до умов Вимог до предмета закупівлі Замовником встановлено вимоги щодо подання тендерної пропозиції, зокрема щодо електронного підпису. Так, відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги” замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «Волиньгаз збут» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Зважаючи на вищевикладене, пропозиція учасника спрощеної закупівлі ТОВ «Волиньгаз збут» не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону №922 Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «Волиньгаз збут» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Зважаючи на вищевикладене, пропозиція учасника спрощеної закупівлі ТОВ «Волиньгаз збут» не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону №922 Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2021 14:56
Доброго дня! Керуючись ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.п. 1.1.8. п. 1.1. «Терміни, які вживаються у Вимогах» Вимоги до предмету закупівлі (в частині визначення КЕП), п.п. 3.1.5. п. 3.1. «Зміст і спосіб подання пропозиції» Вимоги до предмету закупівлі та Постановою КМУ від 03.03.2020р. за №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» слідує, що Ваша Вимога не підлягає до задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
151 800,00
UAH з ПДВ
|
151 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" |
170 042,40
UAH з ПДВ
|
170 042,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" #39589216 |
Переможець |
151 800,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 22:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2022 15:16
|
Додаткова угода № 2.PDF | укладений |
08 серпня 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 21:24
|
Додатковий договір №1_1 КЗ ЗСО Радомишльський ліцей.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 21:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 15:40
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
25 січня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 18:12
|
Договір Радомишль ліцей.pdf | укладений |
11 січня 2022 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ437-13037-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01.01.2022р. згідно постанови НКРЕП від 01.12.2021р. № 2454 та п 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 8 Додатку №3 Договору № 60АВ437-13037-21 від 24.12.2021р. Сторони домовились: 1. Викласти Додаток №2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 24.12.2021 р. № 60АВ437-13037-21 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ437-13037-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
67 003,65
UAH (в тому числі ПДВ 11 167,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Загальна ціна (сума) цього Договору становить 67003 грн. 65 коп. (Шістдесят сім тисяч три грн. 65 коп.)., в т.ч. ПДВ – 11167 грн.28 коп., у тому числі: 5.1.1. за рахунок коштів місцевого бюджету 67003 грн. 65 коп. (Шістдесят сім тисяч три грн. 65 коп.)., в т.ч. ПДВ – 11167 грн.28 коп. «3.1. Строк (термін) поставки товару: з 01 січня 2022 року до 03 серпня 2022 року включно». |