Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія)
Очікувана вартість
181 500,00 UAH
UA-2021-11-28-000098-c c1f95280976843c2bb395a776b59636a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛАРИСА ЛЕОНІДІВНА БОРЕЙКО

+380960287313 radomishl.school@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "РАДОМИШЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БОРАТИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21754192
Вебсайт: http://liceum1-rd.ho.ua/
Місцезнаходження: 45664, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Радомишль, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 32
Контактна особа: ЛАРИСА ЛЕОНІДІВНА БОРЕЙКО
+380960287313
radomishl.school@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2021 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2021 13:46
Очікувана вартість: 181 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 907,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45664, Україна, Волинська область, Луцький район, село Радомишль, вулиця Центральна, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється на умовах післяоплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії та рахунку Постачальника. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2021 12:28
Вимоги до предмета закупівлі.pdf.asice.zip

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-28-000098-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42159289
Дата подання: 08 грудня 2021 09:29
неправомірне визнання переможцем ТОВ "Волиньгаз збут"
Відповідно до умов Вимог до предмета закупівлі Замовником встановлено вимоги щодо подання тендерної пропозиції, зокрема щодо електронного підпису. Так, відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги” замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ «Волиньгаз збут» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований. Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) та згідно з листом Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Зважаючи на вищевикладене, пропозиція учасника спрощеної закупівлі ТОВ «Волиньгаз збут» не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону №922 Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2021 14:56
Доброго дня! Керуючись ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.п. 1.1.8. п. 1.1. «Терміни, які вживаються у Вимогах» Вимоги до предмету закупівлі (в частині визначення КЕП), п.п. 3.1.5. п. 3.1. «Зміст і спосіб подання пропозиції» Вимоги до предмету закупівлі та Постановою КМУ від 03.03.2020р. за №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» слідує, що Ваша Вимога не підлягає до задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" 151 800,00
UAH з ПДВ
151 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" 170 042,40
UAH з ПДВ
170 042,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2021 13:12
Електронний підпис
06 грудня 2021 13:11
Виписка ЄДР.pdf
06 грудня 2021 13:11
Додаток 4.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Копія Витягу ПДВ.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Про помилки формальні.pdf
06 грудня 2021 13:11
До установчих.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Статут 2021 копія.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Гарантійний лист ст. 17.pdf
06 грудня 2021 13:11
До установчих.pdf
06 грудня 2021 13:11
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
06 грудня 2021 13:11
Повноваження.pdf
06 грудня 2021 13:11
Повноваження.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
опис 27 04 2021.pdf
06 грудня 2021 13:11
опис 27 04 2021.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Додаток 4.pdf
06 грудня 2021 13:11
Виписка ЄДР.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Протокол ЗЗУ новий.pdf.p7s
06 грудня 2021 13:11
Протокол ЗЗУ новий.pdf
06 грудня 2021 13:11
Копія Витягу ПДВ.pdf
06 грудня 2021 13:11
Статут 2021 копія.pdf

Публічні документи

06 грудня 2021 16:13
Електронний підпис
06 грудня 2021 15:58
Обробка ПД_Іванов.pdf
06 грудня 2021 15:58
Довідка про ЦОКи.pdf
06 грудня 2021 15:58
Довідка про веб-сайт.pdf
06 грудня 2021 15:58
Довідка про кол-центр.pdf
06 грудня 2021 15:58
витяг з ЄДР (від 20.09.2021).pdf
06 грудня 2021 15:58
Положення кол центр.pdf
06 грудня 2021 15:58
Довідка про УО ІКЦ.pdf
06 грудня 2021 15:58
Обробка ПД_Михальчук.pdf
06 грудня 2021 15:58
Довідка про реєстри.pdf
06 грудня 2021 15:58
Технічна специфікація.pdf
06 грудня 2021 15:58
Статут.pdf
06 грудня 2021 15:58
Опис.pdf
06 грудня 2021 15:58
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2021 15:58
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"
#39589216
Переможець 151 800,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 22:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 22:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"
#39589216
151 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 15:16
Додаткова угода № 2.PDF укладений
08 серпня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 21:24
Додатковий договір №1_1 КЗ ЗСО Радомишльський ліцей.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 21:24
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 15:40
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
25 січня 2022 15:39
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 18:12
Договір Радомишль ліцей.pdf укладений
11 січня 2022 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 60АВ437-13037-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01.01.2022р. згідно постанови НКРЕП від 01.12.2021р. № 2454 та п 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 8 Додатку №3 Договору № 60АВ437-13037-21 від 24.12.2021р. Сторони домовились: 1. Викласти Додаток №2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 24.12.2021 р. № 60АВ437-13037-21 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 60АВ437-13037-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 67 003,65
UAH (в тому числі ПДВ 11 167,27 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Загальна ціна (сума) цього Договору становить 67003 грн. 65 коп. (Шістдесят сім тисяч три грн. 65 коп.)., в т.ч. ПДВ – 11167 грн.28 коп., у тому числі: 5.1.1. за рахунок коштів місцевого бюджету 67003 грн. 65 коп. (Шістдесят сім тисяч три грн. 65 коп.)., в т.ч. ПДВ – 11167 грн.28 коп. «3.1. Строк (термін) поставки товару: з 01 січня 2022 року до 03 серпня 2022 року включно».