Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services on physical protection of the territory, buildings, property and maintenance of a public order in educational buildings and hostels, and also objects and other property which belongs to "Customer" and is in the given territory
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Залюбовська Вікторія Володимирівна +380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Віктор САМКО +380567664819 lmahota@dma.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Dnipro State Medical University |
National ID: | 02010681 |
Contact point: |
Zalubovskaya Viktoriya +380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com |
Additional contacts: |
Viktor Samko +380567664819 lmahota@dma.dp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2021 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2021 12:59 |
Початок аукціону: | 20 січня 2022 13:09 |
Очікувана вартість: | 6 113 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 139,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 ЗІ ЗМІНАМИ, розмір 183417 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 183417 UAH |
Publication date: | 27 листопада 2021 12:55 |
Enquiries until: | 18 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 грудня 2021 12:59 |
Information
Estimated total value: | 6 113 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 61 139 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2021 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2021 12:55 |
ТД .docx | |
27 листопада 2021 12:55 |
Проект ДОГОВОРУ.docx | |
27 листопада 2021 12:55 |
Додаток3.docx | |
27 листопада 2021 12:55 |
Додаток2.docx | |
27 листопада 2021 12:55 |
Додаток1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В Додатку 2 вимога до документу «Тендерна пропозиція» :
«Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку № 1. (на етапі прекваліфікації даний файл не доступний для перегляду)»
В Додатку «Проект Договору» внизу документу :
«Даний Додаток обов`язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитком печатки без заповнення його пунктів (подається без відбитки печатки, у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).»
Вимоги про усунення порушення
В Додатку 2 вимога до документу «Тендерна пропозиція» :
«Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку № 1. (на етапі прекваліфікації даний файл не доступний для перегляду)»
В Додатку «Проект Договору» внизу документу :
«Даний Додаток обов`язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитком печатки без заповнення його пунктів (подається без відбитки печатки, у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).»
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації міститься вимога, що для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об"єктів охорони Замовника. Для цього передбачений Акт візуального огляду, який необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції. 03 грудня 2021 року Вам була відправлена Заявка на огляд об'єктів для участі у тендері (Вих. № 123) - отримано уповноваженою особою - зав. Канцелярією Л. Радюшкіною (за підписом). Натомість станом на 14.12.2021 року з Заявником ніхто не зв'язався (у Заявці містяться все необхідні контакти для зв'язку з учасником). ВИМАГАЄМО вийти на зв'язок та провести сумісний огляд об'єкту та скласти Акт візуального огляду, або усунути дискримінаційні вимоги та виключити п.п. 10. п. 8 Додатку 3 Тендерної документації щодо виконання візуального огляду об'єкту.
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації міститься вимога, що для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об"єктів охорони Замовника. Для цього передбачений Акт візуального огляду, який необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції. 03 грудня 2021 року Вам була відправлена Заявка на огляд об'єктів для участі у тендері (Вих. № 123) - отримано уповноваженою особою - зав. Канцелярією Л. Радюшкіною (за підписом). Натомість станом на 14.12.2021 року з УЧАСНИКОМ ніхто не зв'язався (у Заявці містяться все необхідні контакти для зв'язку з учасником). ВИМАГАЄМО вийти на зв'язок та провести сумісний огляд об'єкту та скласти Акт візуального огляду, або УСУНУТИ дискримінаційну вимогу та ВИКЛЮЧИТИ п.п. 10. п. 8 Додатку 3 Тендерної документації щодо виконання візуального огляду об'єкту.
Враховуючі вищезазначене, вважаємо вимогу, на даний час, неактуальною.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Шановний Замовнику!
У Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" п.10.3. вами висунута наступна вимога: "Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єктів охорони Замовника. Акт візуального огляду об’єкту, складений в довільній формі, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Заявку на огляд об’єктів Учасник надає на ім’я ректора університету не пізніше, як за (3)три робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
У Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" п.10.3. вами висунута наступна вимога: "Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єктів охорони Замовника. Акт візуального огляду об’єкту, складений в довільній формі, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Заявку на огляд об’єктів Учасник надає на ім’я ректора університету не пізніше, як за (3)три робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-04-000009 ● 271f6c10b88b49ccb9e1babb22450cfb
- Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2022 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2022 №42-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.11.2022 №42-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-11-27-000202-c 27.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 14:55:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та забезпечення громадського порядку в навчальних корпусах та гуртожитках, а також об’єктів та іншого майна, що належить «Замовнику» і знаходиться на даній території» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-27-000202-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-09 10:45:55
відповідь на запит
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Дніпровським державним медичним університетом забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті https://dmu.edu.ua протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з фізичної охорони території, будівель, майна та забезпечення громадського порядку в навчальних корпусах та гуртожитках, а також об’єктів та іншого майна, що належить «Замовнику» і знаходиться на даній території):
Про ДДМУ/ Публічна інформація/ Державні закупівлі/ Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі/ UA-2021-11-27-000202-c.pdf
Оприлюднено 27 листопада 2021р.
Очікувана вартість, розмір бюджетного призначення розраховувались відповідно до методів та етапів визначення очікуваної вартості, що наведені в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (Розрахунок очікуваної вартості закупівлі на послуги з фізичної охорони об’єктів ДЗ «ДМА» у 2022 році та безпосередньо обґрунтування додаються.)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Дніпровський державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2022 15:38
|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2022 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал" |
3 876 957,00
UAH з ПДВ
|
3 076 949,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" |
4 860 550,50
UAH з ПДВ
|
3 076 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" |
4 153 882,50
UAH з ПДВ
|
4 153 882,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" |
5 948 770,00
UAH з ПДВ
|
5 948 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ охоронна фірма "КГБ-капитал" #31780644 |
Переможець |
3 076 949,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:48
|
Epson_7318.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:12
|
Epson_3394.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:10
|
КГБ-капитал.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 10:56
|
Epson_2938.pdf | укладений |
10 лютого 2022 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |