Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник – 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% )
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2021-11-27-000149-b ● 208a286dad654e37acb585e576485906
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 13763076 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Дворцова,7 |
Контактна особа: |
Кожевнікова Яніна Сергіївна 380522305434 upovnovagena10@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2021 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 429 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кілограми
Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Дворцова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2021 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2021 15:41 |
Додаток №6.docx | |
27 листопада 2021 15:41 |
Додаток №5(проект договору).docx | |
27 листопада 2021 15:41 |
Додаток №4 (технічні характеристики).docx | |
27 листопада 2021 15:40 |
Додаток №3 (ст.17).docx | |
27 листопада 2021 15:40 |
Додаток №2(кваліфікаційні критерії).docx | |
27 листопада 2021 15:40 |
Додаток №1 (тендерна пропозиція).docx | |
27 листопада 2021 15:39 |
ТД молоко 2022 .docx | |
27 листопада 2021 15:38 |
Оголошення молоко.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поставки
Дата подання: 27 листопада 2021 18:49
Дата відповіді: 30 листопада 2021 08:59
Шановний замовнику, скльки разів на тиждень плануєте поставку товару
Відповідь: Добрий день! Двічі на тиждень!
Стосовно терміну придатності
Дата подання: 28 листопада 2021 10:30
Дата відповіді: 30 листопада 2021 11:09
Тендерною документацією встоновлено, що товар повинен відповідати вимогам ДСТУ. Термін придатності не більше 3х діб. Відповідно до вимог ДСТУ 2661:2010 визначено Молоко пастеризоване та пряжене зберігають за температури (4 ± 2) °С
у пакетах з поліетиленової плівки — не більше ніж 72 год; у пакетах з комбінованого матеріалу, пляшках з полімерних матеріалів — не більше ніж 7 діб. Молоко стерилізоване та ультрапастеризоване зберігають за температури від 1 °С до 25 °С за відсутності сонячного світла: для молока ультрапастеризованого — не більше ніж 45 діб; для молока стерилізованого — не більше ніж 90 діб. Строки придатності питного молока може встановлювати виробник (залежно від якості сировини, рівня технології виробництва, характеристик обладнання, умов фасування та властивостей пакувальних матеріалів) за умов відповідності питного молока вимогам цього стандарту та погодження цих строків з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
На підставі вищевикладеного просимо Вас внести зміни відповідно до норм чинного ДСТУ, щодо терміну придатності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація Замовника не містить жодних полсилань на конкретне ДСТУ, предмет закупівлі може відповідати іншій нормативно-технічній документації, та відповідати необхідним технічним, якісним та кількисним характеристикам зазначеним у Додатку №4 до тендерної документації.
Стосовно протоколу
Дата подання: 28 листопада 2021 16:48
Дата відповіді: 30 листопада 2021 10:55
На підтвердження вимогам щодо якості предмету закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи:
1) Протокол випробування харчової продукції на ім’я Учасника
1. Просимо Вас надати вичерпний перелік показників за якими мають бути проведені випробування
2. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію щодо можливості надання експертного висновку виданого лабораторіями держпродспоживслужби
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Протокол випробувань повинен містити -основні показники безпеки!
стосовно деклрації
Дата подання: 28 листопада 2021 16:56
Дата відповіді: 30 листопада 2021 11:48
На підтвердження вимогам щодо якості предмету закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: 2) Декларація виробника повинні бути оформленні на ім’я Учасника.
Просимо Вас розяснити дану вимогу з посиланням на чинне законодавство, якою ви як замовник встановлюєте дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які мають договір з дистибутором на території області щодо постачання продуктів харчування в тому числі молока або мають договори постачання з постачальниками даної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, повідомляємо, що відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановлювати вимоги щодо надання інформації, яку вважає необхідною. Декларація виробника засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або домоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій. Учасник що має договір д дистрибутором може звернутись до виробника для отримання декларації, законом це не заберонено.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 29 листопада 2021 10:42
Дата відповіді: 30 листопада 2021 09:03
Доброго дня. Наше підприємство є виробником молочної продукції в тому числі молока пастерізованого. Нашим підприємством молочна продукція виробляється згідно технічних умов розробленими для нашого підприємства. Відповідно до чинного законодавства продукція яка випускається за технічних умов за показниками не можу бути нижчою за показниками передбаченими ДСТУ, що підтверджується експертними висновками та протоколами досліджень. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати розяснення яким еквівалентним вимогам чи якими показниками повинно бути підтверджено еквівалентність пропонованого вам товару відповідно до предмету закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Продукція повинна відповідати вимогам якості, що зазначені у Додатку №4 до тендерної документації.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 30 листопада 2021 09:30
Дата відповіді: 30 листопада 2021 11:27
В вашій відповіді зазначено - Добрий день! Продукція повинна відповідати вимогам якості, що зазначені у Додатку №4 до тендерної документації.
Тобто виходячи з Вашої відповіді яка не містить жодної адекватної відповіді ми розуміємо, що дана продукція має відповідати лише ДСТУ, чи що саме ви маєте н а увазі. Просимо Вас більш детально надати відповідь та внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, дякуємо за звернення. У Додатку №4 до тендерної документації п.1.1. визначені вимоги до якості товару, та кількості. Також у додатку №4 до тендерної документації заначено що предмет закупівлі повинен відповідати умовам ДСТУ та іншій нормативно-технічній документації або відповідати іншим нормативним документам, що підтверджує відповідність товару вимогам.
стосовно деклрації
Дата подання: 30 листопада 2021 12:05
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:37
Шановний замовнику! ваша відплвідь- Добрий день! Шановний учасник, повідомляємо, що відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановлювати вимоги щодо надання інформації, яку вважає необхідною. Декларація виробника засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або домоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій. Учасник що має договір д дистрибутором може звернутись до виробника для отримання декларації, законом це не заберонено. Шановний замовнику тендерна документація не повинна містити документи, що обмежують добросовісну конкуренцію. Антимонопольним комітетом не одноразаово розглядалось дане питання та яким встановлено, що дана вимога є обмеженням для потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник! Замовник вважає що не обмежує добросовісну конкуренцію, так як будь який Учасник процедури : виробник чи дистрибутор, може отримати декларацію виробника.
Стосовно протоколу
Дата подання: 30 листопада 2021 12:09
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:45
В вашій відповіді зазначено - Добрий день! Протокол випробувань повинен містити -основні показники безпеки!
1 Просимо Вас чітко визначити основні показники визначені ДСТУ.
2 Ваша відповідь не містить жодної відповіді щодо експертного висновку
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, Замовником згідно Додатку №4 до тендерної документації, вимагається саме протокол випробувань та декларація виробника.
Стосовно терміну придатності
Дата подання: 30 листопада 2021 12:14
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:59
Ваша відповідь - тендерна документація Замовника не містить жодних полсилань на конкретне ДСТУ, предмет закупівлі може відповідати іншій нормативно-технічній документації, та відповідати необхідним технічним, якісним та кількисним характеристикам зазначеним у Додатку №4 до тендерної документації.
Виходячи з вашої відповіді просимо Вас надати конкретне обгрунтування щодо терміну придатності не більше трьох днів. Шановний замовнику, якщо Ваша відповідь в черговий раз не міститеми жодного обгрунтування ваших вимог ми змушені будем звернутись до Антимонопольного комітету для захисту свої законних інтересів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник дана потреба обумовлена новими норами харчування, які вступають в дію з 1.01.2021р., такий термін придатності Замовник вважає доцільними при даних нормах споживання..
стосовно протоколу
Дата подання: 01 грудня 2021 15:20
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:45
Відповідно до тендерної документації вимогою є подання протоколу випробування та декларації на імя учасника, чи можливо подання протоколу випробування та декларації на імя виробника?
Відповідь: Добрий день! Ні, неможливо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна |
364 000,00
UAH з ПДВ
|
361 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПТТОРГ-К" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
363 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сорокун Володимир Васильович |
429 000,00
UAH з ПДВ
|
388 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бринза Ірина Анатоліївна #2261405249 |
Переможець |
361 790,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:22
|
ДУ №4 (1.22-тр).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2022 09:39
|
ДУ №2 (1.22-тр).pdf | зміни до договору |
26 липня 2022 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2022 13:54
|
ДУ №1 (1.22-тр.).pdf | зміни до договору |
22 січня 2022 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 10:23
|
Договір №1.22-тр.pdf | укладений |
06 січня 2022 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (внесення інформації про суму бюджетних зобов`язань .) |
Номер договору про закупівлю: | Договір №1/22-тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 (1/22-тр) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.4 Договору, листа Постачальника №11 від 21.07.2022р. та Висновку цінового моніторингу від Торгово Промислової Палати №В-270 , сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару-молоко пастеризоване жирністю не менше ніж 2,5%, до 10 відсотків, а саме на 7,09% у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №1/22-тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на кінець року |
Номер договору про закупівлю: | Договір №1/22-тр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% | 1643.8486 | кілограми |
29,80
UAH
|