Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція вуличного освітлення в с. Балки Василівського району Запорізької області, провулка Соборного 1-11 та вулиць Пісчана, Молодіжна 6-14, Веселкова 20-58, Дружбенська 22-71, Східна 13-55, Портова 2-54, КТП 79/681 Ф-1,2,3, КТП 79/178 Ф-2, КТП 21/175 Ф-1,2,3», код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
544 082,00 UAH
UA-2021-11-27-000128-a ● 4126e1480e1243ea8b15c732ac9a8d13
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАЛОБІЛОЗЕРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04351831 |
Вебсайт: | http://mala-bilozerka.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 71670, Україна , Запорізька обл., село Мала Білозерка, вул. Центральна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Татоян Вардан Вазгенович +380987477454 vartan.888@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2021 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 544 082,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 720,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вуличного освітлення в с. Балки Василівського району Запорізької області, провулка Соборного 1-11 та вулиць Пісчана, Молодіжна 6-14, Веселкова 20-58, Дружбенська 22-71, Східна 13-55, Портова 2-54, КТП 79/681 Ф-1,2,3, КТП 79/178 Ф-2, КТП 21/175 Ф-1,2,3», код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71635, Україна, Запорізька область, с. Балки, провулка Соборного 1-11 та вулиць Пісчана, Молодіжна 6-14, Веселкова 20-58, Дружбенська 22-71, Східна 13-55, Портова 2-54, КТП 79/681 Ф-1,2,3, КТП 79/178 Ф-2, КТП 21/175 Ф-1,2,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2021 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2021 12:35 |
00FF_1.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо ДСТУ
Дата подання: 30 листопада 2021 14:40
Дата відповіді: 02 грудня 2021 11:53
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція вуличного освітлення в с. Балки Василівського району Запорізької області, провулка Соборного 1-11 та вулиць Пісчана, Молодіжна 6-14, Веселкова 20-58, Дружбенська 22-71, Східна 13-55, Портова 2-54, КТП 79/681 Ф-1,2,3, КТП 79/178 Ф-2, КТП 21/175 Ф-1,2,3», код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи» в Додатку 2 «Технічне завдання» вказано, що в Договірній ціні прибуток та адміністративні витрати повинні бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-3:2013. Однак дане ДСТУ втратило чинність згідно Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» №281 від 01.11.2021року. Тому вважаємо, що Договірна ціна повинна визначатися згідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка чинна з 08.11.2021р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Листом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 передбачується складання договірної ціни по ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 після утрати сили згідно Наказа Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» - "...Кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі..."
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-27-000128-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК", Код ЄДРПОУ:38845535
Дата подання: 11 грудня 2021 22:42
Вимога щодо скасування рішення Замовника про визначення ФОП БУГРІН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ переможцем спрощеної процедури закупівлі UA-2021-11-27-000128-a
10.12.2021 Замовником - Малобілозерською сільською радою Василівського району Запорізької області в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, підписане уповноваженою особою замовника, начальником відділу публічних закупівель В. Татояном (далі – уповноважена особа), згідно пункту 4 якого зазначено, що ФОП БУГРІН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі – ФОП БУГРІН) є переможцем спрощеної процедури за предметом: «Реконструкція вуличного освітлення в с. Балки Василівського району Запорізької області, провулка Соборного 1-11 та вулиць Пісчана, Молодіжна 6-14, Веселкова 20-58, Дружбенська 22-71, Східна 13-55, Портова 2-54, КТП 79/681 Ф-1,2,3, КТП 79/178 Ф-2, КТП 21/175 Ф-1,2,3», код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-27-000128-a.
Разом з тим, уповноваженою особою Замовника при визначені ФОП БУГРІН переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-11-27-000128-a не враховано, що пропозиція Учасника ФОП БУГРІН складена з порушенням умов, визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, а саме:
1. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції засвідчені копії договору(ів) та акту(ів)виконаних робіт, що свідчать про виконання договору(ів).»
Пропозиція Учасника ФОП БУГРІН містить копію договору підряду № 10/01/20 від 13.03.2020 (файл «Копії аналогічних договорів.pdf»). В тексті вищезазначеного договору у п.1.1. є посилання на кошторис, який є невід’ємною частиною договору, тобто входить до складу договору, також п.11.8 Договору № 10/01/20 містить посилання на Додатки №№1-3 Договору. Разом з тим, копія договору не містить додатків до нього, які є невід’ємною його частиною, оскільки в договорі є посилання на них, що означає що копію договору надано не в повному обсязі (порушення підтверджується практикою оскарження в АМКУ).
Аналогічна ситуація і щодо копій договорів від 04.10.2019 № 25/08/2019 та № 26/09/2019 (файл «Копії аналогічних договорів.pdf»), які також надані не в повному обсязі, враховуючи наявність у них у п.3.1. посилання на Додаток № 1, копія якого відсутня у складі копій вищезазначених договорів.
Також, у складі пропозиції ФОП БУГРІН відсутні будь-які пояснення, чому копії аналогічних договорів надано ним не у повному обсязі.
Таким чином, враховуючи, що копії аналогічних договорів надано не в повному обсязі, учасником ФОП БУГРІН не виконано умови Додатку 2 Оголошення щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції засвідчені копії договору(ів).
2. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що: «У пропозиції зазначається версія та програмний комплекс, в якому здійснено розрахунок договірної ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК_5 з інформаційною моделлю IMD».
У складі пропозиції Учасника ФОП БУГРІН надано Довідка про версію програмного комплексу (файл «Довідка про версію програмного комплексу.pdf»), в якій зазначено, що розрахунок договірної ціни здійснено у програмному комплексі АВК версія 5.
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника ФОП БУГРІН надано розрахунок Договірної ціни (файл «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.pdf»), в якому зазначено (правий верхній кут), що розрахунок договірної ціни виконаний у програмному комплексі АВК_5 версія 3.4.2.
Отже, зазначена у Довідці про версію програмного комплексу, у якості версії програмного комплексу цифра 5 означає не назву версії програмного комплексу, а входить безпосередньо до назви програмного продукту – програмного комплексу АВК-5, а саме версія програмного комплексу в якому здійснено розрахунок договірної ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК_5 з інформаційною моделлю IMD, у цій довідці не зазначена, що порушує вимоги Додатку 2 Оголошення.
Крім того, до складу пропозиції Учасника ФОП БУГРІН завантажено документ, а саме Довідка про версію програмного комплексу, який містить недостовірну інформацію, що не відповідає вимогам п. 21.4 Оголошення, стосовного того, що «Пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію».
3. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета
закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні(ий) кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
-розрахунок трудомісткості та заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за №1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196, зареєстрованим у Мінюсті 16.08.2018 за № 931/32383) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
-календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.)
Учасником ФОП БУГРІН надано розрахунок Договірної ціни (файл «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.pdf»), який виконано у програмному комплексі АВК_5 версія 3.4.2. Ця версія використовувалась у 2019 році, та на сьогодні не є актуальною, оскільки не враховує останніх змін передбачених нормативно-правовими актами у галузі будівництва. На даний час розрахунок вартості робіт проводиться у програмному комплексі АВК_5 версія 3.6.1 та 3.6.2.
Крім того, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, а саме:
- Автомобілі бортові, вантажопідйомний 5т,
- Крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10т,
- Автогідропідіймачі, висота підйому 18м,
повністю збігається з узагальненими шаблонними програмними показниками у програмному комплексі АВК_5, що свідчить про не відповідність цього розрахунку справжній вартості експлуатації машин та механізмів ФОП БУГРІНИМ.
Також, розрахунок заробітної плати виконаний не вірно, у зв’язку з тим що у цьому розрахунку (с.13 файлу «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.pdf») по-перше - наводиться посилання на Закон України «Про Державний бюджет України на 2019рік», а по-друге – для розрахунку використовується розмір прожиткового мінімуму у сумі 2270 грн., який діяв станом на 01.01.2021 та не враховано, що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2021рік» прожитковий мінімум станом на 1 липня 2021 року становить 2379 грн., а на 1 грудня 2021року – 2481грн.
Розрахунок загальновиробничих витрат не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва (діє з 08.11.2021р.) і не відповідає ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (втратило чинність 07.11.2021р.). У Настанові в частині 5, п.5.13 (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п.4.3.1) вказано, що загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Даного розрахунку ФОП БУГРІН не надано, а застосовано показники, які враховуються при визначенні інвесторської вартості, що не відповідає Настанові (ДСТУ).
Також у загальновиробничих витратах враховані витрати на оплату перших п’яти днів непрацездатності та кошти на відрахування податку. Однак розрахунок цих показників не надано.
4. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що на об’єкті будуть встановлені LED- світильники з технічними характеристиками не гірше ніж:
1.Потужність світильника — 30Вт.(протокол вимірювання акредитованого органу додається)
2. світловий потік не менше 4050Лм.(протокол вимірювання акредитованого органу додається)
3.світлова віддача світильника не менше 135Лм/Вт
4.Діапазон робочої напруги 100-300В АС.
5.Тип КСС — широка (протокол вимірювання акредитованого органу додається)
6.Гарантія 5років
7.Індекс кольоропередачі не менше Ra 75
8. Колірна температура 4000К
9. Кріплення на консольну трубу
10. Кліматичне виконання У1, температура навколишнього середовища -40+40С
11. Компенсація реактивної потужності 0,95
12. Ступінь захисту світильника IP65
Учасником ФОП БУГРІН запропоновано у складі своєї пропозиції світильники моделі ДСУ 05У-30-1-176 виробництва «ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» та надано протокол вимірювань, виданий Державним випробувальним центром світлотехнічних виробів ДП «Український світлотехнічний інститут» від 12.02.2020 № 10.437-2020.
Відповідно до вищезазначеного протоколу, світильник має споживчу потужність – 29,8 Вт, що не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме: потужність світильника - не менше 30 Вт.
Також згідно інформації на сайті виробника «ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» за посиланням https://vatra.in.ua/catalog/dsu05u/ VATRA (внизу на сторінці за вищезазначеним посиланням вкладка «Завантажити») або за посиланням https://vatra.ua/ukr/street-lighting/dsu05u- в каталозі виробником щодо світильника моделі ДСУ 05У-30-1-176 зазначено, що світловий потік – 3900 Лм, всупереч зазначеному в протоколі показнику 4506 лм,
Таким чином, показник «світловий потік – 3900 Лм», зазначений виробником щодо світильника моделі ДСУ 05У-30-1-176 не відповідає технічній вимозі замовника «світловий потік не менше 4050Лм».
Крім того, в каталозі зазначено, що
«напруга живлення номінал., В........ AC: 12, 24, 36, 220; DC: 12, 24, 36, 220», тобто виробником не підтверджено «Діапазон робочої напруги 100-300В АС» всупереч зазначеному в протоколі показнику «роботоздатний».
Отже, показник «напруга живлення номінал., В........ AC: 12, 24, 36, 220; DC: 12, 24, 36, 220», щодо світильника моделі ДСУ 05У-30-1-176 не відповідає технічній вимозі замовника «Діапазон робочої напруги 100-300В АС».
У зв’язку з невідповідностями наданих в протоколі вимірювань показників від 12.02.2020 № 10.437-2020, як зазначено уповноваженою особою замовника у протоколі № 176/С3 від 10.10.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК», виникають сумніви щодо справжності наданого документу.
Враховуючи вищезазначене, згідно інформації на сайті виробника «ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» під цією назвою та маркуванням виробник пропонує світильник, що відрізняється за своїми технічними та якісними характеристиками від того, що пропонується учасником ФОП БУГРІН, а вказані на сайті технічні характеристики не відповідають технічним вимогам замовника. наведеним у Додатку 2 Оголошення.
Таким чином пропозиція Учасника спрощеної процедури ФОП БУГРІН не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція ФОП БУГРІН підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК», як учасник спрощеної закупівлі UA-2021-11-27-000128-a, вимагає від Замовника скасувати повідомлення уповноваженої особи Замовника від 10.12.2021 щодо укладення договору про закупівлю з ФОП БУГРІН як переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-11-27-000128-a.
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми обов’язково звернемося до Національного агентства з питань запобігання корупції, правоохоронних органів з повідомленнями про корупційне правопорушення з боку Замовника та Державної аудиторської служби України, яка згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі та перевірки закупівель (посилання на можливість поінформувати про порушення надано прямо на сторінці електронної системи закупівель Prozorro, де розміщено оголошення про закупівлю UA-2021-11-27-000128-a).
Розгорнути
Згорнути
Разом з тим, уповноваженою особою Замовника при визначені ФОП БУГРІН переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-11-27-000128-a не враховано, що пропозиція Учасника ФОП БУГРІН складена з порушенням умов, визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, а саме:
1. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції засвідчені копії договору(ів) та акту(ів)виконаних робіт, що свідчать про виконання договору(ів).»
Пропозиція Учасника ФОП БУГРІН містить копію договору підряду № 10/01/20 від 13.03.2020 (файл «Копії аналогічних договорів.pdf»). В тексті вищезазначеного договору у п.1.1. є посилання на кошторис, який є невід’ємною частиною договору, тобто входить до складу договору, також п.11.8 Договору № 10/01/20 містить посилання на Додатки №№1-3 Договору. Разом з тим, копія договору не містить додатків до нього, які є невід’ємною його частиною, оскільки в договорі є посилання на них, що означає що копію договору надано не в повному обсязі (порушення підтверджується практикою оскарження в АМКУ).
Аналогічна ситуація і щодо копій договорів від 04.10.2019 № 25/08/2019 та № 26/09/2019 (файл «Копії аналогічних договорів.pdf»), які також надані не в повному обсязі, враховуючи наявність у них у п.3.1. посилання на Додаток № 1, копія якого відсутня у складі копій вищезазначених договорів.
Також, у складі пропозиції ФОП БУГРІН відсутні будь-які пояснення, чому копії аналогічних договорів надано ним не у повному обсязі.
Таким чином, враховуючи, що копії аналогічних договорів надано не в повному обсязі, учасником ФОП БУГРІН не виконано умови Додатку 2 Оголошення щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції засвідчені копії договору(ів).
2. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що: «У пропозиції зазначається версія та програмний комплекс, в якому здійснено розрахунок договірної ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК_5 з інформаційною моделлю IMD».
У складі пропозиції Учасника ФОП БУГРІН надано Довідка про версію програмного комплексу (файл «Довідка про версію програмного комплексу.pdf»), в якій зазначено, що розрахунок договірної ціни здійснено у програмному комплексі АВК версія 5.
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника ФОП БУГРІН надано розрахунок Договірної ціни (файл «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.pdf»), в якому зазначено (правий верхній кут), що розрахунок договірної ціни виконаний у програмному комплексі АВК_5 версія 3.4.2.
Отже, зазначена у Довідці про версію програмного комплексу, у якості версії програмного комплексу цифра 5 означає не назву версії програмного комплексу, а входить безпосередньо до назви програмного продукту – програмного комплексу АВК-5, а саме версія програмного комплексу в якому здійснено розрахунок договірної ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК_5 з інформаційною моделлю IMD, у цій довідці не зазначена, що порушує вимоги Додатку 2 Оголошення.
Крім того, до складу пропозиції Учасника ФОП БУГРІН завантажено документ, а саме Довідка про версію програмного комплексу, який містить недостовірну інформацію, що не відповідає вимогам п. 21.4 Оголошення, стосовного того, що «Пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію».
3. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета
закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні(ий) кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
-розрахунок трудомісткості та заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за №1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196, зареєстрованим у Мінюсті 16.08.2018 за № 931/32383) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
-календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.)
Учасником ФОП БУГРІН надано розрахунок Договірної ціни (файл «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.pdf»), який виконано у програмному комплексі АВК_5 версія 3.4.2. Ця версія використовувалась у 2019 році, та на сьогодні не є актуальною, оскільки не враховує останніх змін передбачених нормативно-правовими актами у галузі будівництва. На даний час розрахунок вартості робіт проводиться у програмному комплексі АВК_5 версія 3.6.1 та 3.6.2.
Крім того, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, а саме:
- Автомобілі бортові, вантажопідйомний 5т,
- Крани на автомобільному ходу вантажопідйомність 10т,
- Автогідропідіймачі, висота підйому 18м,
повністю збігається з узагальненими шаблонними програмними показниками у програмному комплексі АВК_5, що свідчить про не відповідність цього розрахунку справжній вартості експлуатації машин та механізмів ФОП БУГРІНИМ.
Також, розрахунок заробітної плати виконаний не вірно, у зв’язку з тим що у цьому розрахунку (с.13 файлу «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.pdf») по-перше - наводиться посилання на Закон України «Про Державний бюджет України на 2019рік», а по-друге – для розрахунку використовується розмір прожиткового мінімуму у сумі 2270 грн., який діяв станом на 01.01.2021 та не враховано, що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2021рік» прожитковий мінімум станом на 1 липня 2021 року становить 2379 грн., а на 1 грудня 2021року – 2481грн.
Розрахунок загальновиробничих витрат не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва (діє з 08.11.2021р.) і не відповідає ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (втратило чинність 07.11.2021р.). У Настанові в частині 5, п.5.13 (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п.4.3.1) вказано, що загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Даного розрахунку ФОП БУГРІН не надано, а застосовано показники, які враховуються при визначенні інвесторської вартості, що не відповідає Настанові (ДСТУ).
Також у загальновиробничих витратах враховані витрати на оплату перших п’яти днів непрацездатності та кошти на відрахування податку. Однак розрахунок цих показників не надано.
4. Умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що на об’єкті будуть встановлені LED- світильники з технічними характеристиками не гірше ніж:
1.Потужність світильника — 30Вт.(протокол вимірювання акредитованого органу додається)
2. світловий потік не менше 4050Лм.(протокол вимірювання акредитованого органу додається)
3.світлова віддача світильника не менше 135Лм/Вт
4.Діапазон робочої напруги 100-300В АС.
5.Тип КСС — широка (протокол вимірювання акредитованого органу додається)
6.Гарантія 5років
7.Індекс кольоропередачі не менше Ra 75
8. Колірна температура 4000К
9. Кріплення на консольну трубу
10. Кліматичне виконання У1, температура навколишнього середовища -40+40С
11. Компенсація реактивної потужності 0,95
12. Ступінь захисту світильника IP65
Учасником ФОП БУГРІН запропоновано у складі своєї пропозиції світильники моделі ДСУ 05У-30-1-176 виробництва «ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» та надано протокол вимірювань, виданий Державним випробувальним центром світлотехнічних виробів ДП «Український світлотехнічний інститут» від 12.02.2020 № 10.437-2020.
Відповідно до вищезазначеного протоколу, світильник має споживчу потужність – 29,8 Вт, що не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме: потужність світильника - не менше 30 Вт.
Також згідно інформації на сайті виробника «ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» за посиланням https://vatra.in.ua/catalog/dsu05u/ VATRA (внизу на сторінці за вищезазначеним посиланням вкладка «Завантажити») або за посиланням https://vatra.ua/ukr/street-lighting/dsu05u- в каталозі виробником щодо світильника моделі ДСУ 05У-30-1-176 зазначено, що світловий потік – 3900 Лм, всупереч зазначеному в протоколі показнику 4506 лм,
Таким чином, показник «світловий потік – 3900 Лм», зазначений виробником щодо світильника моделі ДСУ 05У-30-1-176 не відповідає технічній вимозі замовника «світловий потік не менше 4050Лм».
Крім того, в каталозі зазначено, що
«напруга живлення номінал., В........ AC: 12, 24, 36, 220; DC: 12, 24, 36, 220», тобто виробником не підтверджено «Діапазон робочої напруги 100-300В АС» всупереч зазначеному в протоколі показнику «роботоздатний».
Отже, показник «напруга живлення номінал., В........ AC: 12, 24, 36, 220; DC: 12, 24, 36, 220», щодо світильника моделі ДСУ 05У-30-1-176 не відповідає технічній вимозі замовника «Діапазон робочої напруги 100-300В АС».
У зв’язку з невідповідностями наданих в протоколі вимірювань показників від 12.02.2020 № 10.437-2020, як зазначено уповноваженою особою замовника у протоколі № 176/С3 від 10.10.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК», виникають сумніви щодо справжності наданого документу.
Враховуючи вищезазначене, згідно інформації на сайті виробника «ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» під цією назвою та маркуванням виробник пропонує світильник, що відрізняється за своїми технічними та якісними характеристиками від того, що пропонується учасником ФОП БУГРІН, а вказані на сайті технічні характеристики не відповідають технічним вимогам замовника. наведеним у Додатку 2 Оголошення.
Таким чином пропозиція Учасника спрощеної процедури ФОП БУГРІН не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція ФОП БУГРІН підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТЕК», як учасник спрощеної закупівлі UA-2021-11-27-000128-a, вимагає від Замовника скасувати повідомлення уповноваженої особи Замовника від 10.12.2021 щодо укладення договору про закупівлю з ФОП БУГРІН як переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-11-27-000128-a.
У випадку відмови у задоволенні даної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми обов’язково звернемося до Національного агентства з питань запобігання корупції, правоохоронних органів з повідомленнями про корупційне правопорушення з боку Замовника та Державної аудиторської служби України, яка згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі та перевірки закупівель (посилання на можливість поінформувати про порушення надано прямо на сторінці електронної системи закупівель Prozorro, де розміщено оголошення про закупівлю UA-2021-11-27-000128-a).
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2021 19:49
У відповідь на вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" повідомляємо, що згідно Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції засвідчені копії договору(ів) та акту(ів) виконаних робіт, що свідчать про виконання договору(ів). Вимоги щодо надання засвідчених копій в повному обсязі та з усіма додатками не було.Учасником ФОП Бугрін О.В. були надані копії договорів та актів виконаних робіт, що в повній мірі задовольняють вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розрахунки договірної ціни, надані Учасником ФОП Бугрін О.В. виконані в програмному комплексі АВК_5 версія 3.4.2. та відповідають наданій інформаційній моделі IMD, що не суперечить оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
Наданий Учасником ФОП Бугрін О.В. розрахунок заробітної плати датований 20 січня 2021року та відповідає вимогам та нормам законодавства станом на 20 січня 2021р.
Підтверджуємо, що умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що на об’єкті будуть встановлені LED- світильники з технічними характеристиками не гірше ніж: 1.Потужність світильника — 30Вт.(протокол вимірювання акредитованого органу додається) 2. світловий потік не менше 4050Лм.(протокол вимірювання акредитованого органу додається) 3.світлова віддача світильника не менше 135Лм/Вт 4.Діапазон робочої напруги 100-300В АС. 5.Тип КСС — широка (протокол вимірювання акредитованого органу додається) 6.Гарантія 5років 7.Індекс кольоропередачі не менше Ra 75 8. Колірна температура 4000К 9. Кріплення на консольну трубу 10. Кліматичне виконання У1, температура навколишнього середовища -40+40С 11. Компенсація реактивної потужності 0,95 12. Ступінь захисту світильника IP65.
Запропоновані ФОП Бугрін О.В. світильники, згідно протоколу випробувань мають потужність 29,8 Вт та світловий потік 4506 лм , виходячи з цього світильники при меншій потужності мають більший світловий потік, а отже технічні характеристики запропонованого світильника не гірше ніж вимагалося умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Показники, вказані в протоколі вимірювання акредитованого органу, наданого Учасником ФОП Бугрін О.В. повністю відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Розрахунки договірної ціни, надані Учасником ФОП Бугрін О.В. виконані в програмному комплексі АВК_5 версія 3.4.2. та відповідають наданій інформаційній моделі IMD, що не суперечить оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
Наданий Учасником ФОП Бугрін О.В. розрахунок заробітної плати датований 20 січня 2021року та відповідає вимогам та нормам законодавства станом на 20 січня 2021р.
Підтверджуємо, що умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що на об’єкті будуть встановлені LED- світильники з технічними характеристиками не гірше ніж: 1.Потужність світильника — 30Вт.(протокол вимірювання акредитованого органу додається) 2. світловий потік не менше 4050Лм.(протокол вимірювання акредитованого органу додається) 3.світлова віддача світильника не менше 135Лм/Вт 4.Діапазон робочої напруги 100-300В АС. 5.Тип КСС — широка (протокол вимірювання акредитованого органу додається) 6.Гарантія 5років 7.Індекс кольоропередачі не менше Ra 75 8. Колірна температура 4000К 9. Кріплення на консольну трубу 10. Кліматичне виконання У1, температура навколишнього середовища -40+40С 11. Компенсація реактивної потужності 0,95 12. Ступінь захисту світильника IP65.
Запропоновані ФОП Бугрін О.В. світильники, згідно протоколу випробувань мають потужність 29,8 Вт та світловий потік 4506 лм , виходячи з цього світильники при меншій потужності мають більший світловий потік, а отже технічні характеристики запропонованого світильника не гірше ніж вимагалося умовами Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Показники, вказані в протоколі вимірювання акредитованого органу, наданого Учасником ФОП Бугрін О.В. повністю відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" |
535 789,26
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГРІН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
534 918,34
UAH з ПДВ
|
534 918,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" #38845535 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 19:14
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУГРІН ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2660403035 |
Переможець |
534 918,34
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 19:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 15:37
|
Протокол _192 щодо допущення технічних (механічних_ формальних) помилок.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 15:32
|
Лист-обгрунтування.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:08
|
140820_1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 17:40
|
Договір 408/2021 | укладений |
22 грудня 2021 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 408/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою постачання комплектуючих для виконання електромонтажних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 408/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |