Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV): 60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (перевезення відсіву і щебеневої суміші автомобільним транспортом)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-11-26-015248-a 28fb45bd9bf34c2d8fcb545cdbc372aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганнока Сергій Васильович

380472304136 gannokas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408778
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1
Контактна особа: Ганнока Сергій Васильович
380472304136
gannokas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 23:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2021 14:06
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Місцезнаходження замовника: 19604, Черкаська обл., Черкаський район, с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1, код за ЄДРПОУ 04408778, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики - відповідно до оголошення та додатку 1 до нього; Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до оголошення та додатків до нього
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
перевезення відсіву і щебеневої суміші автомобільним транспортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 13:56
Оголошення 6018 перевезення 4 нова редакція.docx
26 листопада 2021 23:47
Оголошення 6018 перевезення 4.docx
30 листопада 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 23:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 13:56
Оголошення 6018 перевезення 4 нова редакція.docx
26 листопада 2021 23:47
Оголошення 6018 перевезення 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БАУАРТ 141 006,00
UAH з ПДВ
141 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИТНИК ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 17:53
Електронний підпис
08 грудня 2021 17:52
Проект договору.pdf
08 грудня 2021 17:52
Статут БАУАРТ.pdf
08 грудня 2021 17:52
Тех паспорт 40т БАУАРТ.pdf
08 грудня 2021 17:52
Додаток 1.pdf
08 грудня 2021 17:52
Витяг БАУАРТ 11.02.2020.pdf
08 грудня 2021 17:52
Наказ директор БАУАРТ.pdf
08 грудня 2021 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2021 17:52
мат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БАУАРТ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИТНИК ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БАУАРТ
#41114179
Відхилено 141 006,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 21:05
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИТНИК ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#1919005211
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 21:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 21:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИТНИК ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#1919005211
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 21:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:44
ДУ 2 1 перевезення.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 21:54
Договір 2 перевезення вантажу.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 21:51
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 23:53
ДУ 1 до Договір 1 перевезення вантажу.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 23:47
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 23:42
Договір 1 перевезення вантажу.pdf укладений
15 грудня 2021 23:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 8.3., 8.4. Договору, частиною 1 статті 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи, що дата підписання договору співпадає з кінцевим терміном надання послуг, уклали цю Додаткову угоду про викладення п.2.1.6. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 2.1.6., пункт 3.1. і пункт 8.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.2.1.6., п.3.1. і п.8.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH