Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2021-11-26-014537-a e773bb163a514345bd52dfe25c87edbe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліщук Ірина Олегівна

+380445262220 nova.school@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новосілківський академічний ліцей "ЕРУДИТ" Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 25658485
Місцезнаходження: 03027, Україна , Київська обл., Фастівський район, с. Новосілки, вул. Нова, 1
Контактна особа: Ліщук Ірина Олегівна
+380445262220
nova.school@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03027, Україна, Київська область, c.Новосілки, вул.Нова1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2021 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 19:11
Оголошення про закупівлю docx (6).docx
26 листопада 2021 18:59
Додаток 4 Проект договору Вершкове масло.docx
01 грудня 2021 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 19:11
Оголошення про закупівлю docx (6).docx
30 листопада 2021 13:10
Оголошення про закупівлю docx (6).docx
26 листопада 2021 18:59
Оголошення про закупівлю docx (6).docx
26 листопада 2021 18:59
Додаток 4 Проект договору Вершкове масло.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні критерії та вимоги встановлені Замовником
Дата подання: 27 листопада 2021 15:12
Дата відповіді: 01 грудня 2021 17:32
Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційні критерії, Замовник встановив вимоги відповідно до пункту 16 Додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ , а саме: Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів згідно з наступним переліком: 16) Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти), що зазначені в довідці (додаток №1) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору) та надати оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не можуть встановлювати вимоги щодо виконання певної кількості аналогічних договорів, оскільки такі вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, та значно звужує коло учасників. Така вимога є дискримінаційною! Просимо надати відповідь на наступні запитання: 1) Просимо надати обґрунтування, для чого Замовник встановлює вимогу щодо надання копій аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти)? 2) яким нормами та положеннями керується Замовник під час встановлення вимоги щодо виконання певної кількості аналогічних договорів, а саме у кількості не менше 5 (п’яти)? 3) чи розуміє Замовник, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а також порушує законні права та інтереси учасників? Просимо Замовника звернути на вище вказані обставини та усунути відповідні порушення, шляхом внесення змін до ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
В законі не має конкретної заборони.
Згідно з-н України "Про публічні закупівлі" ст.16 ч. 2. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі :наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Копії аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти) умови замовника обумовлені вимогою до постачальника на виконання п.11 «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 в зв'язку з відповідальністю закладу освіти за безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, що використовуються для приготування їжі дітям – здобувачам освіти.
Саме тому замовник (заклад освіти) зацікавлений укласти договір із постачальником, який має набутий досвід у постачанні конкретної продукції, позитивні відгуки та хорошу репутацію, що для замовника гарантується вказаною кількістю аналогічних договорів із іншими замовниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ" 103 890,00
UAH з ПДВ
103 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2021 18:06
Електронний підпис
03 грудня 2021 18:05
Електронний підпис
03 грудня 2021 18:03
Копії трудових книжок.pdf
03 грудня 2021 18:03
Техпаспорти Анков.pdf
03 грудня 2021 18:03
Витяг з ЄДРПОУ АНКОВ.pdf
03 грудня 2021 18:03
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2021 18:03
Договір оренди складу.pdf
03 грудня 2021 18:03
Наказ 1 Анков.pdf
03 грудня 2021 18:03
Dovidka_Коваль АВ.29.11.pdf
03 грудня 2021 18:03
Дезінфекція 01.11.2021.pdf
03 грудня 2021 18:03
Медкнижка Зубенко А.М.pdf
03 грудня 2021 18:03
Рефрижератор OTP лізинг.pdf
03 грудня 2021 18:03
Довідка МТБ_ склад.pdf
03 грудня 2021 18:03
Якість масло.pdf
03 грудня 2021 18:03
Медкнижка Жуков М.М.pdf
03 грудня 2021 18:03
Дератизація 04.11.2021р.pdf
03 грудня 2021 18:03
Статут АНКОВ.pdf
03 грудня 2021 18:03
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 грудня 2021 18:03
Договір лізингу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ"
#31539532
Переможець 103 890,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 21:05

Документи

08 грудня 2021 21:05
Електронний підпис
08 грудня 2021 20:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2021 21:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ"
#31539532
103 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2021 21:05
Електронний підпис
08 грудня 2021 20:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 19:31
додугдог1122твершмасло.pdf укладений
19 вересня 2022 19:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:30
Договір укладений
28 грудня 2021 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 15 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 535,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати Договір у зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили - військова агресія та бойові дії в Україні з боку Російської федерації з 24.02.2022 р.), що призвело до різкого збільшення цін на ринку продуктів харчування (більше ніж на 10%) та не можливості виконання умов даного договору по зафіксованим цінам в договорі. Факт форс-мажорних обставин, які виникли з 24.02.22 року зафіксовано в листі Торгово-промислової палати України, який розміщений, для скачування всім кого це стосується, на офіційному сайті Торгово-промислової палати України за посиланням: https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022.