Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2021-11-26-014537-a ● e773bb163a514345bd52dfe25c87edbe
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новосілківський академічний ліцей "ЕРУДИТ" Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 25658485 |
Місцезнаходження: | 03027, Україна , Київська обл., Фастівський район, с. Новосілки, вул. Нова, 1 |
Контактна особа: |
Ліщук Ірина Олегівна +380445262220 nova.school@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 104 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03027, Україна, Київська область, c.Новосілки, вул.Нова1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 19:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 19:11 |
Оголошення про закупівлю docx (6).docx | |
26 листопада 2021 18:59 |
Додаток 4 Проект договору Вершкове масло.docx |
01 грудня 2021 19:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 грудня 2021 19:11 |
Оголошення про закупівлю docx (6).docx
|
||||||
26 листопада 2021 18:59 |
Додаток 4 Проект договору Вершкове масло.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні критерії та вимоги встановлені Замовником
Дата подання: 27 листопада 2021 15:12
Дата відповіді: 01 грудня 2021 17:32
Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційні критерії,
Замовник встановив вимоги відповідно до пункту 16 Додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ , а саме:
Для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів згідно з наступним переліком:
16) Копії сканованих оригіналів або належним чином завірених копій аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти), що зазначені в довідці (додаток №1) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з копіями документів на підтвердження виконання договору (достатньо надати три видаткові накладні до кожного зазначеного в довідці договору, які підтвердять факт виконання умов договору) та надати оригінал позитивного відгука від замовника про виконання умов договору в повному обсязі. Відгук повинен бути на фірмовому бланку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не можуть встановлювати вимоги щодо виконання певної кількості аналогічних договорів, оскільки такі вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, та значно звужує коло учасників. Така вимога є дискримінаційною!
Просимо надати відповідь на наступні запитання:
1) Просимо надати обґрунтування, для чого Замовник встановлює вимогу щодо надання копій аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти)?
2) яким нормами та положеннями керується Замовник під час встановлення вимоги щодо виконання певної кількості аналогічних договорів, а саме у кількості не менше 5 (п’яти)?
3) чи розуміє Замовник, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а також порушує законні права та інтереси учасників?
Просимо Замовника звернути на вище вказані обставини та усунути відповідні порушення, шляхом внесення змін до ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
В законі не має конкретної заборони.
Згідно з-н України "Про публічні закупівлі" ст.16 ч. 2. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі :наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Копії аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти) умови замовника обумовлені вимогою до постачальника на виконання п.11 «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 в зв'язку з відповідальністю закладу освіти за безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, що використовуються для приготування їжі дітям – здобувачам освіти.
Саме тому замовник (заклад освіти) зацікавлений укласти договір із постачальником, який має набутий досвід у постачанні конкретної продукції, позитивні відгуки та хорошу репутацію, що для замовника гарантується вказаною кількістю аналогічних договорів із іншими замовниками.
В законі не має конкретної заборони.
Згідно з-н України "Про публічні закупівлі" ст.16 ч. 2. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі :наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Копії аналогічних договорів у кількості не менше 5 (п’яти) умови замовника обумовлені вимогою до постачальника на виконання п.11 «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 в зв'язку з відповідальністю закладу освіти за безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, що використовуються для приготування їжі дітям – здобувачам освіти.
Саме тому замовник (заклад освіти) зацікавлений укласти договір із постачальником, який має набутий досвід у постачанні конкретної продукції, позитивні відгуки та хорошу репутацію, що для замовника гарантується вказаною кількістю аналогічних договорів із іншими замовниками.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКОВ" #31539532 |
Переможець |
103 890,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 21:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2022 19:31
|
додугдог1122твершмасло.pdf | укладений |
19 вересня 2022 19:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:30
|
Договір | укладений |
28 грудня 2021 16:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
15 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 535,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати Договір у зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили - військова агресія та бойові дії в Україні з боку Російської федерації з 24.02.2022 р.), що призвело до різкого збільшення цін на ринку продуктів харчування (більше ніж на 10%) та не можливості виконання умов даного договору по зафіксованим цінам в договорі. Факт форс-мажорних обставин, які виникли з 24.02.22 року зафіксовано в листі Торгово-промислової палати України, який розміщений, для скачування всім кого це стосується, на офіційному сайті Торгово-промислової палати України за посиланням: https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022. |