Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт гранітного покриття пішохідної частини вздовж клубу Кабінету Міністрів України по вул. Інститутській, 7 у Печерському районі м. Києва»
Очікувана вартість
1 240 000,00 UAH
UA-2021-11-26-013734-a d1d0fb2d50954e5bb1f206a89ae62b68
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151, +380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На підставі договору від 04 червня 2021 року № 35/21-П ТОВ «К.С.К. «ГРУП» проводить роботи з «Капітальний ремонт гранітного покриття пішохідної частини вздовж клубу Кабінету Міністрів України по вул. Інститутській, 7 у Печерському районі м. Києва» , Настанова з визначення вартості будівництва. При проведенні робіт виникли додаткові, непередбачені проектом, роботи. ФОП Чікало Віталій Володимирович виконав коригування проектно-кошторисної документації та отримав позитивний експертний звіт затверджений ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» №1216-21Е від 13.10.2021 р. затвердженої наказом Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України від 20.10.2021 р. № 44.
Застосування переговорної процедури закупівлі відповідно пункту 5 частини другої статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2021 17:05
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту «Капітальний ремонт гранітного покриття пішохідної частини вздовж клубу Кабінету Міністрів України по вул. Інститутській, 7 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Інститутська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником поетапно, відповідно до плану фінансування (Додаток № 3 до Договору) після завершення Підрядником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів, протягом 10 календарних днів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), виконавчої документації, актів на закриття прихованих робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 листопада 2021 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2021 17:02
UA-2021-04-22-010872-a-report.pdf
26 листопада 2021 17:02
Експертний звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.С.К."ГРУП"
#36126025
Переможець 1 232 934,40
UAH з ПДВ
26 листопада 2021 17:05

Документи

26 листопада 2021 17:05
Електронний підпис
26 листопада 2021 17:05
Протокол від 26.11.2021 №740.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2021 17:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.С.К."ГРУП"
#36126025
1 232 934,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2021 17:05
Електронний підпис
26 листопада 2021 17:05
Протокол від 26.11.2021 №740.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 16:12
Звіт про виконання договору.pdf укладений
22 січня 2022 16:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:08
Повідомлення про внесення змін від 28.12.2021 №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:06
Додаткова угода від 28.12.2021 №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:03
Додаткова угода від 20.12.2021 №1.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:00
Повідомлення про внесення змін від 20.12.2021 №1.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 08:35
Договір від 07.12.2021 №14_21-КР.pdf укладений
08 грудня 2021 08:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 11:37
988 802,53 UAH UA448201720343110001000001910
УАБ ГФД СКМ України
UA813802690000026000056212373
ТОВ "К.С.К." Груп"
Оплачений
23 грудня 2021 12:21
988 802,53 UAH UA448201720343110001000001910
УАБ ГФД СКМ України
UA093052990000026007026800031
ТОВ "К.С.К." Груп"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника Сторони домовились внести такі зміни у Договір: 1.1. У розділі «18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору банківські реквізити Підрядника викласти у новій редакції: р/р UA09 305299 00000 26007026800031 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», Столичне ГРУ. Код банку 305299».
Номер договору про закупівлю: 14/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі робіт, відповідно до п. 1, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. п. 14.9., 14.10., 14.11. Договору Сторони домовились зменшити Договірну ціну робіт у сумі 244 131,87 грн. (двісті сорок чотири тисячі сто тридцять одна гривня 87 коп.), в т. ч. ПДВ 40 688,65 грн. (сорок тисяч шістсот вісімдесят вісім гривень 65 коп.) та викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Договірна ціна Робіт за цим Договором складає 988 802,53 грн. (дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч вісімсот дві гривні 53 коп.), в т.ч. ПДВ 164 800,42 грн. (сто шістдесят чотири тисячі вісімсот гривень 42 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 14/21-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 988 802,53
UAH (в тому числі ПДВ 164 800,42 UAH)