Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Insurance services (Services for voluntary medical insurance and and accident insurance for employees of preschool education institutions)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Gomzyakova Natalia +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department humancare policy |
National ID: | 40506248 |
Contact point: |
Gomzyakova Natalia +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Additional contacts: |
Gomzyakova Natalia +380634075064 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 772 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 864,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 листопада 2021 16:37 |
Enquiries until: | 26 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 3 772 956 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 865 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 12:23 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc | |
28 січня 2022 12:23 |
Додаток 4 - Проект договору нова редакція.doc | |
28 січня 2022 12:23 |
Перелік змін 28.01.2022.doc | |
03 грудня 2021 10:34 |
Перелік змін 03.12.2021.doc |
28 січня 2022 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2022 12:23 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc
|
||||||
28 січня 2022 12:23 |
Додаток 4 - Проект договору нова редакція.doc
|
||||||
28 січня 2022 12:23 |
Перелік змін 28.01.2022.doc
|
||||||
03 грудня 2021 10:34 |
Перелік змін 03.12.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись із змістом Тендерної документації (нова редакція), затвердженої уповноваженою особою Замовника Гомзяковою Н.О. від 03.12.2021р. (далі – Тендерна документація), вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» та інших учасників.
Так, у пункті 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник встановив, що Учасник повинен надати витяг з ЄДР де зазначена інформація про наявність в Учасника відокремленого підрозділу в м. Дніпрі.
Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки обов’язкова наявність в учасника Закупівлі відокремленого підрозділу в м. Дніпрі не передбачена законодавством України та жодним чином не впливає на якість надання Учасником послуг із добровільного медичного страхування та добровільного страхування від нещасного випадку. Також вважаємо, що для обов’язкової наявності у страховика відокремленого підрозділу в м. Дніпрі для надання Замовнику страховиком послуг із добровільного медичного страхування та добровільного страхування від нещасного випадку немає жодних обґрунтувань та встановлених вимог уповноваженого органу, що здійснює регулювання та нагляд за страховою діяльністю.
Звертаємо увагу Замовника, що страхові випадки за добровільним медичним страхуванням та добровільним страхуванням від нещасного випадку супроводжуються в ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» цілодобовою асистанською службою (з безкоштовним телефонним зв’язком), яка здійснює організацію надання медичної допомоги застрахованим особам на всій території України, в тому числі й на території міста Дніпра та Дніпропетровської області. Крім цього, зазначаємо, що страхові виплати ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» здійснює на банківські рахунки медичних закладів та аптек, а також безпосередньо застрахованим особам на підставі надісланих ними заяв та медичних документів шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, або для отримання в касі банківської установи за вибором отримувачів коштів.
У зв’язку з вищезазначеним, вважаємо вимогу Замовника про надання Учасником витягу з ЄДР, де зазначена інформація про наявність в Учасника відокремленого підрозділу в м. Дніпрі, незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для Учасника у Закупівлі. Вважаємо, що Замовник свідомо вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників Закупівлі з метою надання переваги окремим потенційним учасникам, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частина четверта статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, відповідно до частини першої статті 24 Закону, ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» вимагає від Замовника усунути порушення під час проведення Закупівлі, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу Замовника щодо надання Учасником витягу з ЄДР де зазначена інформація про наявність в Учасника відокремленого підрозділу в м. Дніпрі.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 грудня 2021 12:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-11-000005 ● d533bbf19f5d4c5eb57400a8aa46c18b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2022 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 Одеса № 273
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.11.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2022 № 273
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-11-26-013386-a 26.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником буде оскаржено висновок до суду |
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/19954/22 |
Дата відкриття провадження: | 21 грудня 2022 |
Документи:
03 січня 2023 19:14
|
Електронний підпис |
03 січня 2023 19:14
|
Електронний підпис |
12 грудня 2022 14:05
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2022 13:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" |
3 735 600,00
UAH з ПДВ
|
3 735 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС" |
3 770 000,00
UAH з ПДВ
|
3 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" #33908322 |
Переможець |
3 735 600,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 16:58
|
дод.угода №4 від 09.12.2022 договір №26_22-ДМС_Дп_03 від 22.04.2022.pdf | укладений |
09 грудня 2022 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2022 13:28
|
дод.угода №3 від 07.11.2022 договір №26_22-ДМС_Дп_03 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2022 19:00
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
26 травня 2022 18:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2022 21:53
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2022 21:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2022 21:23
|
договір.pdf | укладений |
22 квітня 2022 21:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/22-ДМС/Дп/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/22-ДМС/Дп/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/22-ДМС/Дп/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |